Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Alinah, nyt pääsette toivottavasti eteenpäin asioissa :happy: menittekö yksityiselle? Ja oliko teillä minkälainen tausta,anteeksi en muista:Heartred
Tsempit joka tapauksessa.

Julkisen kautta mennään, varmasti tulee olee pidempi prosessi mutta sopii paremmin nyt tällä hetkellä meidän kukkaroon tämä vaihtoehto.
Esikoista yritettiin 2 vuotta ilman yhtäkään positiivista testiä, loppujen lopuksi tulin raskaaksi luomusti.
Toista nyt yritetty semmoset 1,5v. Joten on ihan hyvä mennä tutkimaan että missä mättää.. :)
En varmaan edes joka kierrossa ovuloi, en tunne ovista ei oo minkäänlaisia oireita josta pystyisi päättelemään että ovis tulossa tai päällä.

Kuitenkin edellisessä kierrossa sain Clearbluen kaksoishormoni ovulaatiotestillä bongattua oviksen. 6 päivää vilkutti testi hymynaamaa jonka jälkeen tyli pysyvä. Mutta ei ollut minkäänlaisia oireita, ei edes vv ollut mitenkään erilaista tai runsaampaa.

Ihanaa että päästään nyt tutkimaan ja jos sitten vaikka löytyisi joku apu meille.
 
Muokattu viimeksi:
alinah, tosi kiva että saitte noin nopeesti ajan :) toivottavasti pienin avuin tärppäisi :happy:

Viima, vahvistumisia viivalle :Heartred

Keksin nyt että haluan FSH ja LH verikokeet, olisivat yksityisellä vähä reilun satkun (ellei siihen tuu muita maksuja päälle), onko kellään tietoa, mikä kp nuo pitäisi ottaa? Luin, että O veriryhmällä saattaa olla tuo FSH liian korkea, joka aiheuttaa lapsettomuutta.. Ja mä siis olen O.
 
Muokattu viimeksi:
Elisenda, fsh otetaan heti kierron alussa, tyyliin kp 3 viimeistään, sillä silloin se on korkeimmillaan. Lh varmaan vähän ennen ovista? En tiennytkään että veriryhmällä on vaikutusta fsh-tasoon, mulla on O myös :O olen ymmärtänyt että se mittaa munasarjojen ikää (jos on korkea luku niin kroppa tekee kovasti töitä saadakseen ovulaation aikaiseksi ja se saattaa kieliä että hedelmällisiä vuosia ei ole paljoa jäljellä)
 
Muokattu viimeksi:
Viima, viivalle vahvistumista! ♡

Elisenda, siis sulta ei oo ennen otettu noita kokeita? Multa otettiin molemmat alkukierrosta, oisko ollu just kp3. Mun veriryhmä on myös O, mutta mun FSH on viitearvojen alapuolella (ei paljon, mutta jonkin verran). Kuten Larissa kirjoitti, enemmän sen pitäisi olla sidoksissa munasarjojen ikään. Mutta en tietenkään ole ekspertti, kai se voi vaihdella veriryhmittäin! :) Suosittelen kyllä otattaa noi kokeet, jos kerran ei oo ennen otettu! :)

ON: Kp13, toinen Puregon-pistoskierto menossa. Toissapäivän ultrassa ei ollut vielä tarpeeksi vastetta nähtävissä, joten huomenna uusi ultra. Toivottavasti vastetta on tullut, koska sitten klinikka on 2 viikkoa kiinni.
 
pätkis Harmi, että tsh noin korkee :confused:
Hyvä kuitenkin, että sait siihen lääkityksen!
Toivottavasti se on just se apu, mistä se nyytti sitten syliin saakka tulee :)
 
Muokattu viimeksi:
Pätkis, toivotaan, että TSH:n tilanne lähtee korjaantumaan! Kolmisen kuukautta lääkityksen aloituksesta yleensä on saavutettu se taso, mitä lääkeannos antaa.
Plussia ketjuun, jännityksellä Viiman tilannetta seuraillaan...
 
Takaisin
Top