Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tänne kuuluu tälläisiä tiistaina alkoi kuukautiset täällä ennen sitä mustaksi meni maailman pyörryin wc.Sen kautta vuoto alkoi.30.6. On foliultra ja progestroni arvon verikoe.24.6 alkaa pistokset täällä ja tuolloin ultran aikaan sovitaan inseminaatio aikaa
 
Viima, oon koittanut olla hätäilemättä, mutta kolme lasta kun on ja nyt yhtäkkiä ei kahteen vuoteen tapahdu mitään niin kyllä kirves alkaa olla kaivossa...
 
Viima, tsemppiä! ♡

Untuvainen, pahoittelut kp1. ♡

Heitsu, voi ei! :(

ON: Dpo15 ja nega testattu. Eipä siis kovin hilpeä juhannus tiedossa kellekään meistä. :/
 
Untuvainen, kiitos.

Aamun negan jälkeen ei menny kauaakaan, kun menkat sitten alkoi. Kävi vaan niin ikävästi, että klinikka oli menny jo klo 12 kiinni, eli voin soittaa sinne vasta maanantaina, joka on kp5. Mun täytyy nyt tähän kiertoon vaatia sen estradioliarvon ottamista, jotta saan mielenrauhan, koska mua epäilyttää, ettei mun munasolut kypsy tarpeeksi. En tiedä, onko toi edes mahdollista, mutta ihan vaan jotta saan mielenrauhan, haluan sen verikokeen, vaikka se on klinikan lääkäreiden mielestä täysin turha ultran lisäksi.
 
Meillä muuten sama, mutta 98% epämuodostuneita.
Silti on 5 raskautta alkanut. 2 niistä clomeilla ja kolme luomuna, joten älä heitä kirvestä kaivoon :)

Oho meilläkin 98% epämuodostuneita,mutta myös liikkuvuus alentunut, siittiöiden määrä kuitenkin huippu hyvä. Meillä 8v poika tärppäs heti ja yks keskenmeno maaliskuussa 2017. Seki tärppäs luomuna. Tosin sitä yritettiin 18kuukautta. Meille suositeltu ivf/icsi. Eikö teille oo sanottu mitään noista epämuodostuneista siittiöistä? Musta tuntuu että kaikki muut samas tilanteessa on laitettu suoraan ivf hoitoihin.
 
Täällä tämä pöljä kyselee pöljiä.Siis 11kp on foliultra ja lauantaina alkaa pistokset.Naikkarilta sanottiin että Progestrooni arvo mitataan verikokeilla sieltä sanottiin että on ihan sama meneekö ajanvarausta ennen tai sen jälkeen.Onko se niin??Miten te ketkä olette käyneet niin tehneet.
 
Hirveesti takaraivossa kutkuttaisi ostaa ovistestejä mut ei, pysyn lujana ja en osta. :D

Me ollaan juhannus ihan vaan kotona kun mies töissä.
Oviksesta ei tietoa kun en oo laskenut kiertopäiviä.. Mä en edes tunne ovista, mut silti jossain kohtaa kiertoa ovuloin. Eikä valkovuodotkaan oo koskaan oviksen aikaan runsaammat tai vetisemmät..

Elokuussa kyselen esikoisen neuvolassa jos pystyisi sitä kautta saamaan lähetteen tutkimuksiin.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä loppunut kuukautiset ja eilen käyty apteekkissa hankkimassa inseminaatiota varten pistokset.Huomenna on 5kp alkaa pistäminen ja ens viikolla 30.6 olisi foliultra.
 
Meillä oli tänään todella mielenkiintoinen ensikäynti ovumiassa. Oli todella ystävällinen henkilökunta ja lääkäri ihan mahtava. Se mikä oli yllättävää oli että tämä lääkäri totes miehellä normospermian eli normaali siemenneste. Nykytutkimuksen mukaan noilla epämuodostuneilla ei kuulemma ole merkitystä. Joten nyt sitten papereissa lukee vain female factor lapsettomuuden syynä. Toinen outo juttu oli se että mun vasen munasarja oli kohdun päällä. Ei ole ennen ollut niin.. Mutta ei kuulemma haittaa muuten mitään mutta eivät suosittele ivf hoitoja niin kauan kun se on siinä. Koska sitten sieltä ei pystytä keräämään munasolut vain oikealta puolelta.

Meille nyt sitten suositeltiin hoidoksi letrot+pregnyl+inseminaatio. Koska eivät vielä suostu meille ivf:ää tekemään kun tuo munasarja on tuossa asennossa ja kun luomuraskauskin on hiljattain onnistunut. Heinäkuu mennään letroilla ja koti yhdynnällä koska klinikka kiinni. Elokuun kiertoon sitten inssi.
 
Kunpa nyt onnistuisi teillä pätkis<3

Omaa napaa, täällä on dpo5 tai dpo6. Eilen lämmöt pomppas 37! Tänäänkin oli lämmöt 37.0. Toissapäivänä lämmöt olivat 36.6. Päänsäryt alkoivat eilen ja outo tunne mahassa, menkkakramppeja oli tänään, mikä mua ihmetyttää. Normisti niitä on vasta pari päivää ennen menkkoja. Niin ja eilisestä asti myös nännit ja tissit kipeät.
 
"Tauolta" huhuilen tsemppiä kaikille, toivottavasti saadaan tänne kesän aikana paljon plussia! :rolleyes:

Mulla kp25/23-28, dpo12. En testaa, jos täti ei myöhästy. Huomenna tai lauantaina pitäs tulla, ihan viimestään maanantaina.
 
Takaisin
Top