Paapulle paranemisia! En osaa vastata, mutta ootkin varmaan jo ratkaissut itse asian tähän mennessä.
Jellis, mä taas luin granaattiomenan hyödyistä jostain ja yritin alkaa syömään sitä, mutta mähän olinkin allerginen ja sain turbohuulet :D Avokadolle olen myös allerginen.
Migreenikohtauksia vähentääkseni jätin syksyllä valkoisen viljan ja tänä vuonna jatkoin jättämällä sokerin mahdollisimman pitkälle pois. Ei ole helppoa, en ole koskaan ollut terveysintoilija, mutta haluan eroon migreenistä... Jospa ruokavalion muutos myös auttaisi raskautumisessa, vaikka en ihan usko. Ainakin kasvisten käyttöä olen lisännyt ihan hirveästi. Tosin sain juuri kuulla, että sitrushedelmät ovat yksi migreeniä aiheuttavista asioista, ja ne on niitä harvoja hedelmiä joita moniallergisena voin syödä

Ei siis ihme, että olen viime aikoina kärsinyt järkyttävästä migreenistä, kiitos greipin.
Mä en ole löytänyt kunnollista kaupan greippimehua, niin olen sitten tehnyt sitä itse hedelmistä. Kun eihän niitä greippejä kestä syödä, kun se roiskuu kaikkialle... Vähän appelsiinia sekaan, niin ei ole niin tujua.
ON. Ei vielä ovisplussaa, mutta paljon tummempi viiva jo. Ehkä huomenna.
LB kp 13/28