Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Muurahainen harmi :sorry: tuo ittesä pistely on mullakin vähä kammohommaa. Sulla on jo kokemusta ja hyvällä hoidolla onneksi vauvaan vähän vaikutuksia. Oliko esikon kohdalla syntymän jälkeen matalia sokereita? Tsempit radin suhteen!

Rive toivotaan vielä viimeisiä uimareita tänään mestoille! Loppuunsa eipä se vaadi kuin sen yhden sulhasen, mene ja tiiä jos se onkin jo paikalla liehittelemässä daamia :wink

Mulla menee aina kesken rv4....sillon kun menkkojen pitäs alkaa. Mitä jos alkio ei edes kiinnity kunnolla kohtuun??

Viima eikä..pahoitteluni,voimia!

Tsemppiä muillekin,niinkuin Rive sanoikin on tää surkuhupaisaa touhua välillä.:confused:

LaraS en ehdi täältä mihinkään kauppaan päivällä, himputti sentään. Täytyy odotella kun mies pääsee töistä ja tuo testin. Malttaako sitä sitten odotella aamuun vai sortua illalla jo testaamaan :grin tietty jos ne menkat alkaa..

En taida enää yrittää. En kestä yhtäkään uutta keskenmenoa. Olitte mahtava tuki! Plussatuulia teille..

Viima: luin jostain että suurin osa raskauksista menee kesken juuri siinä ekojen menkkojen alkamisajan kohdalla, ja suurin osa naisista ei siinä vaiheessa edes tiedä että on raskaana. Siis se prosenttiosuus oli tosi kova.. Luget on omiaan tukemaan raskautta alkuvaiheessa ja miulle annettiin nyt PASsin yhteydessä se kiinnityspiikkikin. Kannattaa soittaa lääkärille vielä ja kysellä että kun tässä on nyt käynyt monta kertaa putkeen näin että mitä voitaisiin tehdä auttamaan alkion kiinnittymistä kunnolla.

Viima pahoittelut, onpa tyhmää :sad001 toivoin niin, että olis eiliset testit ollut toimimattomia :sorry:

Muurahainen onko sulle kerrottu, että sun insuliinihoito voi syntymän jälkeen laskea vauvan sokereita? Eli vauvan elimistö hakee omaa sokeritasapainoa ja sokerit voi heitellä. Ei oo tarkoitus pelotella :shy: tuli vaan mieleen et onko sulle sellasesta mahdollisuudesta kerrottu - ettei tulis järkytyksenä?

Rive meillä yleensä tehoaa, kun alan vaan miehen vieressä ite touhuilla lelun kanssa :angelic: viimenen konsti, mut mies ei pysty vastustamaan kiusausta :hilarious:

Kipsuli Noh, huomenna sitten... :rolleyes: :happy:

Viima tuolta HUS: n sivuilta eilen just lueskelin aiheeseen liittyen... Ehkä vaihtelee alueittain, mutta peräkkäiset km on aihe tutkimuksilla ja hoidoille. sairaalat/hyvinkaan-sairaala/synnytys/kysy-katilolta/Usein-kysyttya/Sivut/Keskenmeno,-raskauden-keskeytys-ja-alkuraskauden-ongelmat.asp

"Vain noin 1%:lla naisista keskenmeno toistuu kolme kertaa peräkkäin, jolloin suositellaan jatkotutkimuksia pariskunnan niin halutessaan. Vielä kolmannenkin peräkkäisen keskenmenon jälkeen seuraava raskaus jatkuu normaalisti yli 60 %:lla."

Mulla on tutkittu vaikka mitä verikokeita, myös tukostaipumukset ja hyytymistekijät. Ultrattu ja vaikka mitä muuta. Kaikki on normaalia mutta pco mulla on, muuta ei...miehen simpatkin on tutkittu. Oli alentunut näyte..

Viima pidä ihmeessä taukoa jos siltä tuntuu :Heartred kenties pikku paussi tekee teillä hyvää, saatte mietittyä asioita ja kerättyä voimia. Sitten taas palata asiaan, jos siltä tuntuu :shy:
Paljon jaksamista teille :Heartpink

LaraS, juu on kerrottu ja tosiaan mikään uusi juttu tää ei oo. Tosiaan ekassakin raskaudessa radi oli ja insuliinihoitoon jouduin, vaikka olin viikon sairaalaruoilla. Että tuttu homma on :)
metformiinia söin viikolle 12 asti juuri tuon aiemman radin takia ja kun meillä on niin vahvana sukurasitteena. Rasituskokeissa olen elämäni aikana saanut käydä kymmeniä kertoja ja viimeksi ennen raskautta olisin narahtanut diabeteksestä jos olisin ollut raskaana.
Nää on näitä, eipä se stressaamalla parane. Ruokavalioon ei muutoksia kyllä tarvii tehdä, olen jo muutenkin noudattanut säännöllisen epäsäännöllisesti vähähiilihydraattista ruokavaliota yli vuoden verran ja tällä sain painon tippumaan reilussa vuodessa yli 16kg. Viime neuvolassa oli myös laskusuunnassa paino, että ei se siitäkään. Geenit on ainut mille en vaan voi itse mitään. :( mutta näillä mennään ja onnellisina edelleen. Pikku ihme ilmoitti juuri äsken olemassa olostaan hennoilla potkuilla, aamujumpan aika näköjään. :D

Muurahainen Oi ihanaa, tunnet jo liikkeitä :love017
Ajattelinkin, että tuttua on :happy: mutta oonpa noita pieniä ollut hoitamassa aikoinaan, niin on ollut aikamoinen yllätys joskus vanhemmille. Aina ei informaatio kulje tai tartu mieleen. Ja onhan se käytäntö sit aikamoinen sokki, vaikka teoriassa asiasta tietäis.
Mullakin on dm2 sukurasitteena, niin jännään et missä vaiheessa mulle tulee. Metukat on mulla nyt pco-hoitona, mut lääkäri tuumaili et välttis ei tartteis raskaudenkaan aikana sitä lopettaa. No, jos sinne asti pääsee, ni sitten näkee.. Vhh on kyllä hyvä, olikin on parempi kun vähän kattoo, mitä syö. Ja sulla on tosi hyvin paino laskenut :eek: Mulla on jämähtänyt, pari kg vaan lähtenyt 2-3kk aikana o_O toivon metukoista apua erityisesti siihen.

Eipäs tarvinu testailla, eilen alkoi kp1 :(
Muuten pakko mainita gelee royalen myötä vaikutukset tässä kierrossa: luteaali piteni, ovis ns oikeaan aikaan ja selvä plussa ovistestiin
Nyt lisäksi menkat niukemmat ku yleensä ja kipuja ei ole niin paljon ku yleensä on! taidan jatkaa noiden syömistä!

Viimalle tsemppiä ja halauksia menetyksestä <3<3 oon niin pahoillani!!

Mäkin oon lukenu et suurin osa naisista ei edes tiedä keskenmenoista jotka tapahtuu just viikolla 4, koska eivät oo testanneet ennen ku menkkojen pitäisi alkaa. eli tossa vaiheessa ne lienee ikävän yleisiä :( kirjoitin tän siksi että mietin et oisko meidän monien himotestaajien järkevää testatakin vasta myöhemmin?? Voin vain kuvitella kuin kamala tunne se on ku näkee plussat tikuissa ja sit ei enää nääkään :(

Pahoittelut menkoista Toiveissa :angry2 Tuota olen kanssa miettinyt, että testailun kanssa olisi vaan parasta malttaa mutta kun se on niin jännää :grin Kyllähän siitä stressiä ja surua tulee lisää kun ensin näkee hennon viivan testissä ja sitten se häviää pois..hankalia juttuja :oops: Kuitenkin sitä haluaisi tietää heti kun mahdollista että on tärppi käynyt.

Takaisin