Maitohappobakteerin ja kalsiumin meinasin nyt ottaa ton mammavitskun rinnalle, ja sit mitä meinasin niin luin tota Kaisa Jaakkolan kirjaa Rakas,reipas raskaus ja siinä alussa puhuttiin magnesiumista. Erityisesti ne kellä on paljon stressiä ei välttis saa sitä tarpeeksi tai sit se suositusten mukanen määrä ei riitä kun stressihormoni on nin korkealla. Sen nyt tunnistin itseeni joten pitää kattoa viel se kuntoon koska mun mammavitskuissa ei oo sitä tarpeeksi jokatapauksessa. Sitäkin vissiin on erilaatuja, osa auttaa eri juttuun kun taas toinen johonkin muuhun.
En nyt tiiä mitä teen ton kalaöljyn kanssa, en tiiä jos auttais että ottais sen jonkun ruuan keskellä et ei närästäisi niin paljon. Ja niitäkin on hankala katsoa ettei ole sitä A vitamiinia, ainakaan se mikä on äityis/imetys kalaöljykapseli ei sovi yhtään. Sen tiesin et normi tapauksissa pitää lopettaa viimeistään kuukausi ennen laskettua aikaa. Varmaan ehkä aiemminkin.
Pätkis, otatko sit erikseen foolihappoa? Sitähän vissiin suositellaan jo yritysaikana.
Katjusha, mihin se aika meni? Ihan mieletöntä et sulla on noin vähän enää jäljellä, oon seurannut teidän juttuja tuolla toisessa ketjussa, voimia tilanteisiin ja loppu aikaan!
Nyt alkais sit ovisviikko, fiilikset on melko maassa, tänään miehelle itkin just sitä että ärsyttää ja kyllästyttää koko projekti! Ihan sairasta tällänen. Ihan turhalta tuntuu ees yrittää kun ei kuitenkaan onnistu. Yleensä tää fiilis tulee kerran kierron aikana, joskus kaksi, mut jotenkin ärsyttää just kun pakko harrastaa seksiä ja mun halut on kyllä haihtuneet ties minne. Varmaan myös oireilee tuo kilppari tässä kohtaa. Mut mies oli onneks että no voidaanhan me harrastaa vaikka joka päivä. Kun siis mun ongelma on että mua ärsyttää sanoa että no nyt pitäs ja tänään ois aika.
Pitäs varmaan alkaa yrittää oikeesti kanavoimaan ajatuksia sinne keväälle ja ivf-kuvioihin mut toisaalta haluun nyt viel kattoa että jos lisään vitskuja ja katon vielä vähän noita elintapoja, tosin en oikein tiiä mitä vielä voisin muuttaa...