Helinäkeiju, se on hyvä merkki, että on myös o-limaa sillä se kertoo että myös estrogeeni on koholla niin kuin ennen ovista kuuluukin :)
Murkku, ihanaa! <3
Nyt vaan testaamaan kellä kaikilla on kierto lopuillaan!

Ja kellään ei ne menkat ala!
Eltsi, kauniisti kirjoitit murkulle ja olen enemmänkin kuin samaa mieltä! <3
Pätkis, toi fiilis iskee mullakin aina tossa vaiheessa :/ Mutta syyslomasuunnitelmat kuulostaa hyvältä! Pitää muistaa pitää hauskaa ja hemmotella itseään :)
Jopsu, mulla on nyt neljäs kierto letrot+luget yhdistelmällä. Alkuvuodesta oli 3 kiertoa, kevät meni endometrioosia "kuivatellessa", kesäkuussa oli ivf, sitten taas endoa hoidettiin syksyyn kunnes syyskuussa alkion siirto, josta negaa. Nyt on ns. välikierto ennen uutta ivf:ää tai endon hoitoa ja otin letrot sekä luget käyttöön ettei mene kierto tavallaan hukkaan luomuna. Muuten on tämä yhdistelmä toiminut mulla hyvin, sillä olen ovuloinut (ovuloin kyllä ilmankin) ja kierron lopussa ei ole ollut tuhrua kun on luget. Toivottavasti plussataan molemmat tällä yhdistelmällä :) Mikä sulla on muuten letrojen annostus? Ja ihan perseestä, että saat kuulla tuollaista oman perheen sisällä

Ehkä yrittävät jollain tavalla vain lohduttaa, mutta kliseet ei auta!
Ilpuri, onnea perheeseen! Ja sait kyllä hyvin puettua sanoiksi munkin fiiliksiä tästä kaikesta (lapsettomuus, yrittäminen, miten murkun ja muun plussat antaa toivoa yms) :)
Larissa kp 19, dpo 2 tai 3