Ei tää voi olla näin vaikeeta!

073a3465b59f3beb156dd926f45c4392

Tässä tää mun ovis testi päivältä

Oho, onpas aikamoista sofin r-testillä! Pitänee ostaa jotain muita jatkossa ettei tule turhia pettymyksiä

Hei!

Täällä olis yks 25v kova kuumeilija joka tahtoisi liittyä joukkoon.

Minä ja mies (29v) ollaan kohta 1 vuosi ja 3kk yritetty saada ensimmäistä pikkuista alulle. Jotkut ehkä muistaa oon tuolla raskaaksi 2015 ja raskaaksi 2016 puolella jutustellut. Sit jättäydyin pois et sais vähän ajatuksia kasaan mutta nyt alkaa taas tuntumaan siltä että vertaistuki tekisi hyvää!

Vähän historiaa:
Elokuu 2015 aloitettu yrittäminen.

Maaliskuu 2016 yksityiselle lapsettomuustutkimuksiin.
-> todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta.

Toukokuu 2016 aloitettu kilpirauhasen lääkitseminen.

Heinäkuu 2016 kilpirauhasarvot hyvät!

Lokakuu 2016 uudelleen lääkärille koska vieläkään ei ollut mitään tapahtunut.

Nyt lääkäri ehdotti kierron tukemiseksi lääkitystä. Alkukiertoon määräsi letrozolia ja siitä sitten ultraan kp 9-11. Loppukiertoon määräsi lugesteronia. Vahvasti ehdotti meille inseminaatiota koska sanoi että todennäköisesti mun kohdun limakalvot estää miehen simppojen pääsyn mestoille. Sanoi että voi myös yrittää yhdynnällä mutta se ei tuntunut olevan tapa joka nostaisi onnistumisen prosentteja paljoa.

Tässä tää nyt "lyhyesti"!

Oon pariin otteeseen miettinyt tänne kirjoittamista mutta aina oon uskonu siihe seuraavaan kiertoon. Nyt alkaa usko loppumaan ja kaipaan suuresti tukea muilta samassa tai samantyylisessä tilanteessa olevilta.

Tunteet menee toivosta suureen epätoivoon aivan sekunneissa. Tiedän että ollaan vielä nuoria ja aikaaa on mutta silti tää vaan tuntuu niin pahalta. Tuntuu juuri siltä kun olisi vaan suuri epäonnistuja. Eikä elämää helpota että muuta ympärillä onnistuu vaikka se ei oo multa pois mutta kyllä se aina saa kyyneleet silmäkulmiin nousemaan.

Kiitos jo etukäteen jos saan liittyä joukkoon. :)

Jopsu kp 8/26 yk 18 (jos oikein laskin)

Tervetuloa Jopsu :) voi kun pian saisit plussan ihan luomusti! Mut jos ei muuten niin sit pienen avun kanssa!

Tervetuloa tänne Jopsu, toivottavasti et viivy kauaa :-)

No huh tuota sofin testiä! Oon niin luottanu siihen ja tilasinkin sen merkkisiä r-testejä 30kpl kesällä. Ja niitähän on vielä jäljellä vaikka muille jakaa! :D

Ilpuri: Mullekin tuli äsken kun tulin kattoon tähän, että tää sovellus ei toimi androidilla ja kuitenkin toimi :-) Koko ajan käyny tabletilla täällä ilman ongelmia. Laitoin myös kyssärin tonne ylläpitoon noista puuttuvista ilmaisukuvista.

Täällä ollut plussa tuulia useammalla, onnea!
Muurahaisen matkaa olen seurannut,ihanaa onnea .
tervetuloa jopsu.
Tää paikkakunta mikään kovin suuri ole, ei miestä tuolla polilla ole tarvinnut olla. Outoa miten käytännöt vaihtuu niin paljon.

Mie olen täällä lukenut viestejä, teillä ollut nyt kova tahti :)
Miula edelleen se kysta ja pillereitä olisi vajaa 2kk. (oi, kun pääsisi itsekin tekee ovis testejä )

Onko kystan hoitoon mitään poppas konsteja?
Anteeksi jos tyhmiä kysyn, mutta olen niin epätoivoinen.

Larissa ja "triana" teillä ollut kokemuksia kystasta.

Tuli myös poli aika joka olisi marraskuussa, niin toivon että katoisi tuo riivattu kysta..

Ärsyttää ja ahdistaa, ystävä plussasi(heidän toinen ) tunnen jotenkin, että miun pitäisi olla hänen tukena ja kiinnostunut yms, mutta en vaan pysty. Tää oma tuska on jotain..

Miten työ olette olleet kun ystävänne plussaa ja itse koittaa vaan kaktusta niellä..

Vaapukkamaa, eipä ton kystan kanssa ole mitään poppskonsteja. Jos se on vaaraton ns toiminnallinen kysta niin se katoaa itsekseen pois. Jos taas kyseessä on endometriooma eli suklaakysta niin se ei lähde kuin leikkaamalla ja senkin jälkeen se kasvaa takaisin, jos endometrioosia ei hoideta jatkossa (e-pillerit, kierukka, raskaus jne). Mulla oli ivf-kierrossa toiminnallinen kysta ja se katosi 1.5-2 viikossa. Vasemmassa munasarjassa oleva endometrioosikysta ei katoa mulla mihinkään.

Jopsu, tervetuloa mukaan ja toivotaan pikaista plussaa sinne!

Murkku, älä huoli digin tuloksesta! Teit sen varmasti liian aikaisin ;)

Larissa kp 19, dpo 2 tai 3

Omanapaa pikaisesti,en saa teille tänne kuvaa laitettua,äh!!! Mutta oon kyl ihan ihmeissäni!!! Ovisviivat vaan tummuu,tänään sain tasavahvat viivat aamupissasta!!!:wideyed:
Minulla,oviksen näyttää yleensä aina niin että testiviiva on vahvempi joten jännityksellä odotan miten käy illalla tai viimeistään aamulla.
Ihmetellä täytyy kun koko johtofolli oli ultran mukaan hävinnyt ja se kysta edelleen...
Tosin sitäkin mietin että edelliselläkään kierrolla ei löytynyt johtofollia seurannassa ja se oli ehkä sit kuitenkin ollut kun aloitin ne terot ja,se jäi niiden takia kystaksi. Tosin tämä on vaan arvailua,mut nyt oon kyl ihmeissäni jokatapauksessa tosta ovistestistä!!! Kait se,on peittoa heiluteltava varoiksi kuitenkin tänään. :woot:

Helinäkeiju mä mietin että voisiko olla niin että munasolu olisi jo irronnut sillon juuri ennen ultraa ja "kysta" olisi sittenkin keltarauhanen? :) mulla oli esikoisen ekasta ultrassa iiiiso "kysta" mutta mä olen varma että se oli vaan keltarauhanen koska kahdenviikon päästä se oli jo hävinnyt :)

Takaisin