Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Niin ja tervetuloa Jopsu, mietinkin mistä olet tuttu,mutta sieltä raskaaksi 2015 ryhmässä on yhdessä oltu. Jospa et joutuisi kauan täällä ryhmässä viettämään aikaa,vaan pääsisit plussanneisiin.
Esikko joo testailin ovistestillä ennen kp.13 seurantaa ja sillon ei ollut minkäänlaista viivaa testissä vielä,sit kp.18 ultran aikaan oli ihan haaleeta. ja nyt kp.20 on sit jo sit tasavahvaa lähes.
Eltsi Harmi kun mies kerkes jo lähtee aamuyöstä töihin, no tietää mitä illalla ekana tekee kun pääsen töistä:grin

Mukavaa torstaita kaikille :)
Ilpurilla on kommiat viivat O-testissä,parin viikon päästä sitten R-testiin yhtä mojovat. :)
Murkku: Varmaan huomenna on se 2-3.Viivat on tummuneet niin hienosti että kyllä siellä on JARRUSUKILLA varustettu vauva tulossa :Heartbigred
Helinä: En usko että kysta nostaa lh arvoja..Toivottavasti siellä muhii oivallinen folli ja parin viikon päästä tulos mitä oivallisin :Heartred
Jopsu: Tervetuloa :)

Vaapukkamaa Aina sitä yrittää ja sisimmässä onkin onnellinen heidän puolesta. On välillä noita kade-tunteita, katkeruuttakin: toiset vaan sikiää ja itsellä ei tule tikkuun häivähdystäkään. Luomusti on menty, tjottaillen, mutta silti se sattuu. Ja mullahan on lapsen kaipuu ollut jo yli 10 vuotta, mutta nyt vasta oman rakkaan löytänyt, niin konkreettisesti (8v sitten meinasin lähteä yksin hoitoihin, mutta en halunnut olla lapsen kannalta itsekäs, vaan haluun et hänellä on kaksi rakastavaa vanhempaa).
Joillakin se hedelmällisyys tuntuu olevan niin herkällä, että verhosta kimpoamalla raskautuvat :smiley-angelic008 Välttelen nykyään lapsiperheissä vierailua, kun ne aina vaan huokailee, kuinka raskasta on olla äiti/isä ja "helppo se on lapsettomana sanoa". Muutaman kerran olen joillekin vastannut, että tuskin omistas luopuisit kuitenkaan ja itse vaihtaisin oman elämän hetkessä heidän perhe-elämään. Tietämättömyyttähän se heidän osalta on, ei voi tietää mitä käyn läpi, jos ei itsellä ole ollut vaikeuksia raskautua.
Monesti mulle on myös sanottu ihanasti, että " susta tulis hyvä äiti" - hetken se lämmittää mieltä, sitten tää todellisuus muistuu mieleen. Tsemppiä sun taipaleelle ja rutkasti onnea matkaan!!

Jopsu Tervetuloa ja lyhyttä visiittiä!

Vaapukkamaa: vastaavissa tilanteissa olen vetänyt vaan maskin naamalle ja onnitellut. Ehkä kysynyt vointia ja toivonut hyvää jatkoa..Sitten kotona perusv*tutukset. Vaikeita tilanteita ja varsinkin siinä kohtaa kun itsellä on jatkuvasti mielen päällä. Noh, jokusen kk päästä pääset itse kertomaan plussauutisia, sovitaan silleen:wink

Jopsu: Tervetuloa, toivottavasti hyppäät heti täällä puhkuneeseen plussa-aaltoon mukaan :happy:

Vaapukkamaa: Mulla todettiin eka kerran kysta nyt kesällä/syksyllä ja seuranta joulukuussa. Ei taida olla mitään poppakonstia niiden nujertamiseksi, Larissa selittiki jo hyvin niiden olemassaolon.

Mulla lähes kaikilla kavereilla jo lapsia, moni tänä tai viime vuonna saanut juuri sinä aikana mitä me on yritetty. Vaikka on onnellinen heidän puolestaan niin kyllä silti mielen valtaa aina suru ja pelko että entä jos me ei koskaan saada. Samanikäinen työkaverikin raskaana ja jää kohta äitiyslomalle, ei oo töissäkään ollu helppo olla viime kuukausina :sorry:

ON: Illalla turvotus ja oikeen puolen jomottelu palasi, vuorotellen paleli ja oli kuuma. Jalat varsinki oli ihan kipeenä ja tulikuumina, enteilee varmaan tätiä vaikka en muista tuommosta mulla olleen ennen muuten ku selkäkipujen yhteydessä. Mahan jomotteluun oli pakko ottaa panadolia ku niin tuikki. Aamulla taas haistoin sen veren ja kun se oli viime kierrossaki niin oon entistä varmempi tädistä. Kp 22/25.

Jopsu: tervetuloa mukaan! :)

Ilpurilla aivan mahtavat ovisviivat! :)

Helinäkeiju: Ihmisen elimistö on sen verran ihmeellinen ja monimutkainen että aina kannattaa hyödyntää. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka sielä onkin jotain kypsynyt. :)

Pätkis dpo 4 tai 5

Mymmelisti :grin

Murkku, älä stressaa kyllä se kyydissä on! Voi ola että kun huomenna gtai ylihuomenna testaat niin tulee jo 3+, ne hormonit voi yhtäkkiä humpsahtaa nopeasti ylös :rolleyes:

vaapukkamaa, nuo on niin inhottavia jun toiset plussaa ja toisille sit annetaan niin pitkät odotus ajat :(

Helinä, huippua!! :grin nyt vaan hommiin :love022

Triana, ei mitään menkkoja sinne!

oon niin fiiliksissä, oon saanu miehen kaadettua kolmena iltana peräkkäin :excited001 Alku kierrostahan sanoin etä ei tunnu meidän kierrolta ja heinäkuu kovin vieraalta, nyt kuitenkin kun tallettelut on kunnossa ja ovisplussa voimakas niin fiilikset vähän nousivat. Katoaan innostuuko mies vielä tänään hommiin mut nyt oon jo tyytyväinen, huomenna lähden reissuun ja tuun kotiin vasta maanantaina. oujee!
Niin ja mun kaveri on sektiossa, at this very moment ja viimeinen tumppu on puolessa välissä :grin:nailbiting:

Ilpuri kp17/30, dpo0

Napa.
Tätä turhautumista :BangHead Kp 51 tänään. Tätiä vaan ei näy. Jos ei tulekaan, niin oottelen ne ebaysta tilatut testit, jotka varmaan parissa viikossa tulee.. Joku mitätön 0-3% mahdollisuus varmaan r-plussalle, jos tallettelut osui (oletetun) oviksen kannalta edes semisti otollisesti. Dpo kai 7, tosin mistäpä tuonkaan taas tietää..:crybaby2

**muoks** niin, oli viime yönä raskausuni. Mahtava tunnehan se oli unessa, kun masu jo näkyi. Että mikähän se nyt päällimmäisenä päässä pyöriikään...:grin

Muokattu viimeksi:
LaraS, voi sinun pitkää kiertoa :sad001 Toivottavasti nyt menkat alkasivat nopeaan tai sit ei :wink Mut varmasti turhauttaa ihan hirveesti!

Ilpuri Joo, mulla oli pitkään aika säännöllinen kierto, niin nyt ärsyttää vielä enemmän. Mutta ei voi mitään, näillä mennään.
Kivasti oot saanut kaatoja :wink

Larissa, oikein muistit, oikeastaan meidät molemmat maggien kanssa. Muistaakseni maggiellakaan ei ollut mitään vastetta ekassa folliultrassa, eikä toisessakaan liian hyvältä näyttänyt? Ja kuitenkin raskautui kyseisestä kierrosta :)
Itselläni taas lääkäri katsoi ensin verikokeiden tuloksia ja totesi ettei hyvältä näytä, ja folliultrassa näytti munasarjojen toiminta täysin kuolleelta. Totesi ettei ole mahdollista ovuloida siinä kierrossa, eikä uskonut että muutenkaan ovuloisin vaikka muutaman plussankin olin saanut. Kuitenkin ovisplussa lopulta tuli ja tänään täytti sen kierron "mahdoton" tulos 7vk<3 :)

Takaisin