Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Välttelen nykyään lapsiperheissä vierailua, kun ne aina vaan huokailee, kuinka raskasta on olla äiti/isä ja "helppo se on lapsettomana sanoa". Muutaman kerran olen joillekin vastannut, että tuskin omistas luopuisit kuitenkaan ja itse vaihtaisin oman elämän hetkessä heidän perhe-elämään. Tietämättömyyttähän se heidän osalta on, ei voi tietää mitä käyn läpi, jos ei itsellä ole ollut vaikeuksia raskautua.

Alku kierrostahan sanoin etä ei tunnu meidän kierrolta ja heinäkuu kovin vieraalta, nyt kuitenkin kun tallettelut on kunnossa ja ovisplussa voimakas niin fiilikset vähän nousivat. Katoaan innostuuko mies vielä tänään hommiin mut nyt oon jo tyytyväinen, huomenna lähden reissuun ja tuun kotiin vasta maanantaina. oujee!
Kp 51 tänään. Tätiä vaan ei näy. Jos ei tulekaan, niin oottelen ne ebaysta tilatut testit, jotka varmaan parissa viikossa tulee.. Joku mitätön 0-3% mahdollisuus varmaan r-plussalle, jos tallettelut osui (oletetun) oviksen kannalta edes semisti otollisesti. Dpo kai 7, tosin mistäpä tuonkaan taas tietää..
Murkku, Mitä siellä lääkärissä sanottiin? ???