Dopplerit

Ei kuulunut toissapäivänä mitään, mutta olinkin tipahtanut kärryiltä viikoissa ja nyt vasta 9+1 oviksen ja ultran mukaan. Ja eilen tietty paniikkiultrassa käyty... Istukkakin oli etuseinässä, joten voi olla että hetki menee ennenkuin kuuluu. Omat ja istukan äänet kuuluu kyllä hyvin lähes koko vatsalta.
 
Ei kuulunut toissapäivänä mitään, mutta olinkin tipahtanut kärryiltä viikoissa ja nyt vasta 9+1 oviksen ja ultran mukaan. Ja eilen tietty paniikkiultrassa käyty... Istukkakin oli etuseinässä, joten voi olla että hetki menee ennenkuin kuuluu. Omat ja istukan äänet kuuluu kyllä hyvin lähes koko vatsalta.

Mulla oli edellisessä raskaudessa istukka etuseinässä ja oli oikeesti työn ja tuskan takana, että sai äänet kuuluviin.. meni alkuun aina n. 20-30 minuuttia ennen kuin äänet löytyi.
 
Minä haen tänään dopplerin mutta yritän malttaa vielä mielen et en ala näin aikaisin kokeileen löytää :) Viikkoja nyt 8+6 ja mulla on taaksepäin kallellaan oleva kohtu joten neuvolassakin sanottiin että voi olla vaikea löytää.

Käytättekö te aina sitä geeliä siinä? Saako sitä jostain peruskaupoista kun en saa tuon dopplerin mukana niin pitää hommata erikseen. Kuulemma kuulee äänet paremmin geelin kans?
 
Minä haen tänään dopplerin mutta yritän malttaa vielä mielen et en ala näin aikaisin kokeileen löytää :) Viikkoja nyt 8+6 ja mulla on taaksepäin kallellaan oleva kohtu joten neuvolassakin sanottiin että voi olla vaikea löytää.

Käytättekö te aina sitä geeliä siinä? Saako sitä jostain peruskaupoista kun en saa tuon dopplerin mukana niin pitää hommata erikseen. Kuulemma kuulee äänet paremmin geelin kans?
Mulla on ollut nyt käytössä liukkari, ja hyvin on toiminut :grin apteekista pitäis saada sitä "oikeeta" geeliä, on kuitenkin vissiin aika hintavaa.
 
Mulla on ollut nyt käytössä liukkari, ja hyvin on toiminut :grin apteekista pitäis saada sitä "oikeeta" geeliä, on kuitenkin vissiin aika hintavaa.

Okei pitääpä käydä kurkkaan apteekista niitä hintoja :confused: Kuullut paljon et liukkari vois joo olla hyvä! Pitää kokeilla :)
 
Geeliksi käy mikävaan geeli. Edellisissä raskauksissa ostin apteekista sitä oikeeta, kallista ultrageeliä niin farmaseutti sitten vaan tokas että kotidopplereihin käy vaikka Apolarin geeli tai liukkari. Mulla on nyt käytössä Dermosilin aloe vera geeli kun sitä nyt sattu kaapista löytyyn.
Vielä ei oo äänet kuulunu (9+0), niitä odotellessa.
 
Miullakii oli muuten edellisessä raskaudessa istukka etuseinässä. 9 viikon tienoilla ekan kerran sain äänet kuuluviin, sillonkii tunnin etsinnän jälkeen. Jotain toivoa siis ois ehkä aikasemmin nyt kokeilla kun en istukan paikkaa vielä tiedä...

Mie ostin edellisellä kerralla apteekista uä geeliä, muistelisin 8€ maksaneen. Onko sit kallista vai ei.. en jaksanu muuta vaihtoehtoa miettiä ja tuo ainakii toimii varmuudella.
 
Mä sain tänään 9+3 kuulumaan sydän äänet! :Heartred Tai ainakin mää uskon, toivon ja luulen niin :D En ole siis ennen kuunnellut mutta katoin nuita videoita tubesta ja samalle kuulosti. Olipa ihana ja vähän jo toi mielenrauhaa :p
 
Oli siis vielä ensimmäinen testauskin kun eka ajattelin odottaa ensiviikolle mutta en sit malttanut :D
 
Mites aikasin on aikasimmat saanu sydänäänet kuulumaan dopplerilla? Laite tuolla kaapissa odottaa ja kovasti tekis mieli jo kaivella esiin kun 8 viikkoa tulee muutaman päästä täyteen :grin Ei millään jaksais ootella sinne 10. viikolle (9+ jotain) jolloin edellisessä raskaudessa kuului ekan kerran (istukka oli etuseinässä).
 
Mä kuuntelin eilen dopplerilla ja en saanut mitään muita kuin omia ääniä kuulumaan. Mä olen tietty aika malttamaton ja en jaksa 15 minuuttia kauemmin sen kanssa puuhata. Tänään alkoi siis 9. viikko.
 
Minkälaisia laitteita teillä on? Mulla on tuo Angelsounds, sillä ei voi vissiin kuunnella niin että kuuluis kaiuttimesta ääni :confused: Saiskohan ääniä nauhoitettua puhelimeen tai tablettiin kun tietokonetta ei oo. Onko kellään tietoa?

Kyllä ne Eemu sieltä pian alkaa kuulumaan :) En minäkään käyttänyt laitetta kun maks 15min. Mulla vielä mietityttää nuiden laitteiden vaikutukset sikiöön joten en oikein uskalla käyttää paljon. Nyt ajattelin odottaa sinne parin viikon päähän et neuvolassa kuunellaan seuraavan kerran :)
 
Mites aikasin on aikasimmat saanu sydänäänet kuulumaan dopplerilla? Laite tuolla kaapissa odottaa ja kovasti tekis mieli jo kaivella esiin kun 8 viikkoa tulee muutaman päästä täyteen :grin Ei millään jaksais ootella sinne 10. viikolle (9+ jotain) jolloin edellisessä raskaudessa kuului ekan kerran (istukka oli etuseinässä).

Mä kokeilin usein ennen 10. viikkoa, mutta mitään ei kuulunut.. Sit vasta 9+1 tunsin kuinka kohtu oli pompsahtanut ylöspäin ja sain äänet heti kuuluviin. Ja ennen tota yritin siis usein ja koetin kaikkialta niitä kaivella :grin
 
Minkälaisia laitteita teillä on? Mulla on tuo Angelsounds, sillä ei voi vissiin kuunnella niin että kuuluis kaiuttimesta ääni :confused: Saiskohan ääniä nauhoitettua puhelimeen tai tablettiin kun tietokonetta ei oo. Onko kellään tietoa?

Mulla on kanssa Angelsounds ja siinä on kaksi reikää kuulokkeille. Jos löytyy siihen sellainen piuha (en muista nyt sen nimeä), jolla voi yhdistää kaiuttimeen, niin sitten voi siitäkin kuunnella.
 
Takaisin
Top