Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ekaa kertaa sydänäänet saatu kuuluviin dopplerilla rv9+1
Ei kuulunut toissapäivänä mitään, mutta olinkin tipahtanut kärryiltä viikoissa ja nyt vasta 9+1 oviksen ja ultran mukaan. Ja eilen tietty paniikkiultrassa käyty... Istukkakin oli etuseinässä, joten voi olla että hetki menee ennenkuin kuuluu. Omat ja istukan äänet kuuluu kyllä hyvin lähes koko vatsalta.
Mulla on ollut nyt käytössä liukkari, ja hyvin on toiminut apteekista pitäis saada sitä "oikeeta" geeliä, on kuitenkin vissiin aika hintavaa.Minä haen tänään dopplerin mutta yritän malttaa vielä mielen et en ala näin aikaisin kokeileen löytää :) Viikkoja nyt 8+6 ja mulla on taaksepäin kallellaan oleva kohtu joten neuvolassakin sanottiin että voi olla vaikea löytää.
Käytättekö te aina sitä geeliä siinä? Saako sitä jostain peruskaupoista kun en saa tuon dopplerin mukana niin pitää hommata erikseen. Kuulemma kuulee äänet paremmin geelin kans?
Mulla on ollut nyt käytössä liukkari, ja hyvin on toiminut apteekista pitäis saada sitä "oikeeta" geeliä, on kuitenkin vissiin aika hintavaa.
Mites aikasin on aikasimmat saanu sydänäänet kuulumaan dopplerilla? Laite tuolla kaapissa odottaa ja kovasti tekis mieli jo kaivella esiin kun 8 viikkoa tulee muutaman päästä täyteen Ei millään jaksais ootella sinne 10. viikolle (9+ jotain) jolloin edellisessä raskaudessa kuului ekan kerran (istukka oli etuseinässä).
Minkälaisia laitteita teillä on? Mulla on tuo Angelsounds, sillä ei voi vissiin kuunnella niin että kuuluis kaiuttimesta ääni Saiskohan ääniä nauhoitettua puhelimeen tai tablettiin kun tietokonetta ei oo. Onko kellään tietoa?