Clomifen kokemuksia?

Moikka :) olin töissä ilta vuorossa ni ei oikein oo kerenny Turista mutta lähinnä lämmöt on ollu tasan joka ilta 37.18, mahan vihlontaa ja nipistelyä , menkka oireet puuttuu kokonaan , vv:tä on ja haisi oudolle. palelu ja alkanut nuha, mitähän vielä :D mut joo oon varmaan kuvitellut taas kaiken :D

Mulla alkoi juurikin noin raskaus. Nuha ja palelu oli se, mikä kiinnitti oman huomioni (muuten aika harvoin sairastan mitään ja km raskaus alkoi myös nuhalla) ja lisääntynyt valkovuoto.

Mul menossa kp4. Ja niinhän siinä kävi että tyroksinia nostettiin :smiley-angry019 ja yks kierto ois pitäny oottaa sit väliin ni eikös perkele siin oo sit joulu! Ai että mua niin ottaa päähän.. nyt siis ootetaa kaks kiertoo eli tammikuus sitten seuraavat clomit käyttöön...:sad001

Harmi Kettuli tuosta viivästyksestä :sad001 Mulla on kans vähän semmonen olo, et itellä ei varmaan ihmeitä tämän vuoden puolella tapahdu. Ellen sitten erehdy ovuloimaan oikealta...:rolleyes:

Vähän näyttäisi siltä, että tänään kp1. Eilen sain kuulla työkaverin olevan raskaana, mikä on ihan iloinen asia, eikä mua härsi. Toki pieni juilasu tuntuu, kun toiset onnistuu siinä missä itse epäonnistuu...mut mua hieman vaivasi, kun tuli semmonen olo, et asiaa on salailtu mun selän takana:sad001 muut työkaverit on tienny jo jonkin aikaa, eikä kukaan oo mulle uskaltanut, kehdannut sanoa. Musta on siis tullut muidenkin silmissä lapseton, jolle ei voi muiden onnea jakaa...o_O

Ei kuullosta kivalta et jos salaillaa eikä uskalleta kertoo toisen onnesta vaikka ite ei oo toivomuksista huolimatta raskautunu :( mä ymmärrän kyllä sun tunnetta siitä että on onnellinen toisen puolesta vaikka pieni korvennus saattaa omas pääs kaivellakkin...

Ymmärrän ite myös ton tunteen tosi hyvin !

Tänään alkaa toinen clomi kierto. oksettaa jo valmiiksi ku ajattelen sitä pahoinvointia ja munasarjojen kipua...

Toivottavasti Lume olisi helpompi kierto sulla tiedossa clomien kanssa! Itse juuri ootan pääsyä lääkärille naistentautien polilla...huomenna pitäisi miun aloittaa clomit. Tarvii vaan uuden reseptin, ei riitä vanha purkki kuin kolmeksi päiväksi.

Oi, sain varattua tänään vihdoin ja viimein ajan akupunktioon! Mulla on ollut alaselkä jo vaikka kuin ja kauan jumissa, enkä saa sitä itse auki. Tavallinenkaan hieroja ei löytänyt jumia alkukesästä, on varmaan sen verran syvällä. Jospa tämä auttaisi...!:)

o_O Ei ollut lääkäri ollenkaan laparoskopian kannalla. Ja oikeestaan miä sit kyllä taivuin samalle kannalle hänen kanssa. Kun loppujen lopuksi nämä hoidot menee niin, et jos ei OI toimi, niin mennään koeputkihedelmöityksiin. Siinä vaiheessa ei ole merkitystä onko putket auki vai ei.

No, totesi kuitenkin, että huono vaste tuli tuplaclomeillakin, niin eiköhän vaihdeta puregoniin!:eek: Ja hänestä huono vaste oli se, että vain yksi folli oli kypsynyt. Eli, nyt siis mennään ainakin pari kiertoa puregonilla. :grin mikä on sinällään kammoa, pistoksia....:confused:

Malttamattomana täällä odotan että saan taas clomit aloittaa!

Ultrassa todettiin eilen tuulimunaraskus, joka siis tärppäsi ensimmäisestä clomi-kierrosta. Nyt viikonloppuna lääkkeellinen tyhjennys, ja seuraavista menkoista clomit taas. Seuraavien menkkojen pitäis alkaa n. Kuuden viikon kuluttua.

Tsemppiä kaikille tänne :)

Takaisin