BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Vaaveilija Höh menkkaoloille ja oudolle käppyrälle. 🫂

Täällä on kunnon hyppyrimäki. Testasin negan, mutta katsellaan vielä sinne dpo11 asti ennen kuin lyön hanskat tiskiin. 🥲

IMG_7924.jpeg
 
Nyt rutkasti vauvaliimaa @Kumpare sinne ja nykäiseppä mukaas mahdollisimman monta täältä 🥰

Mä päätin ottaa ja katsoa vielä mitä ff mulle tarjoo ja eilen kokeilin jos saan kolme ns hyvää lämpöä niin osaa ennustaa oviksen oikein. Eli huomiselle yksi vielä. Saa nähdä kun lähdetään mökille ja meidän kuopuksen eka pitkä matka niin saanko nukuttua miten sitten 🤣🤣

Tänään miehen synttärit , ois ollu kiva antaa positiivinen testi mutta ihan dpo6 ei vielä saa mitään näkyvii🤭

Tää mökkireissu tulee tosi hyvään saumaan, ei tartte laskee minuutteja milloin pääsee testaa. Tänään pakkailut loppuun.
A80828FA-2338-4E66-A504-4014645E8B07.jpeg
 
Ihana juttu @Kumpare! ❤️

Mulla näyttää tältä dpo 5 mutta FF mukaan 6. Oon ainakin pysyny yläilmoissa punaiseen viivaan nähden. Piinikset lähestyy, mutta ei tosiaan odotuksia ole. Yk1 kuitenkin. Tää lämmönseuranta proggis on silti kiinnostavaa, en olis ajatellut. Meikäläisestä kuoriutuikin tämmönen vimmattu✌️excel ihminen✌️😄
19544.jpg
 
Onnea @Kumpare 😊

Mulla alkoi tänään uus kierto, joten tämmöinen tuli mun kkm tyhjennyskierrosta:
1000033697.jpg

En nyt oo ihan vakuuttunut oliko ovis sit lopulta noin myöhään mitä FF arvioi, kun luteaali jäis vaan 7 päivään, mutta tiedä sitten.
 

Liitteet

  • 1000033697.jpg
    1000033697.jpg
    413.3 KB · Katsottu: 8
Tsemppiä @Vaaveilija lääkitysasioiden kanssa! Ei ole helppoa tasapainoilla näiden juttujen kanssa. 🫂

Onko kellään ollut luteaalissa kasvojen kuumotusta? 👹 Mun kasvot hohkaa punakkana ja iho on räjähtänyt sellasille pikku näpyille. En ole vaihtanut ihonhoitotuotteita tässä välissä. Ei ole ennen ollut tällaista. Näytän ihan karseelta.

Paljon onnea plussasta @Kumpare 😍😍
Oisko siellä tyttö sit tulossa ☺️ Toivottavasti kaikki menee hyvin.
 
Paljon onnea plussasta @Kumpare 😍😍
Oisko siellä tyttö sit tulossa ☺️ Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Onko tuo jokin juttu, että tyttöä odottava äiti näyttää kauhealta? 🤣 Mulla on kyllä tyttötoive näiden kahden pojan jälkeen. 🩷

Muoks// Kiitos kaikille muillekin onnitteluista! 😍 Olette aivan ihana porukka! Nyt vaan kunnon plussa-aalto käyntiin niin päästään kaikki tonne toiselle puolelle!
 
Onnea @Kumpare 😊

Mulla alkoi tänään uus kierto, joten tämmöinen tuli mun kkm tyhjennyskierrosta:
View attachment 156785
En nyt oo ihan vakuuttunut oliko ovis sit lopulta noin myöhään mitä FF arvioi, kun luteaali jäis vaan 7 päivään, mutta tiedä sitten.
Mulla oli vastaavanlainen kkm kierto, ovis myöhässä ja luteaali liian lyhyt. Seuraava kierto oli jo normaali .

Parasta onnea seuraavaan kiertoon ❤️
 
Ajattelin seurata lämpöjä tuonne oletettuun kp1:een asti ja sitten unohtaa koko homman, koska ei näillä raskauden seurannassa enää mitään tee. 😬

Vähän veikkaan, että lämmöt jää pyörimään tuohon luteaaliviivan tuntumaan.

IMG_7969.jpeg
 
Tuo vihreä viiva tuossa oikein silmiä hivelee 🤩🤩🤩@Kumpare

IMG_2425.jpeg

Tässä vielä toistaiseksi ainakin sininen viiva. Josko ehkä huomenna kokeilis jo dipata. Tai sit yritän malttaa maanantaille.

Just startattiin mökille, huh mikä määrä kamaa taas , peräkärry ihan täynnä 🤣
 
19632.jpg
@Mamiksx5 ollaan synkassa kierrossa. Dpo 7 🙌 mä yritän, siis yritän nyt odottaa maanantaille.😁

Tän päivän aamumittaus pomppuineen.. huonosti nukuttu yö kun taapero sekoili. Tuli oltua hereillä ja vika pätkä unta ehkä 2-3h. Lisäksi turkasen hiki oli koko ajan.. että en mene tohon lämpöön luottaa kiertoa ajatellen.
 
Jos saan antaa vinkin niin ei kannata testailla dpo8-9! 🤣 Mulla meinas levitä pää kun JOTAIN EHKÄ näkyi, mutta ei KUNNOLLA ja digikään ei antanut positiivista. 😅

Ja nyt tietenkin pelkään että tämä on kemiallinen eikä vahvistu tarpeeksi. 😬 Ikinä ei hyvä!

IMG_7971.jpeg
 
Jos saan antaa vinkin niin ei kannata testailla dpo8-9! 🤣 Mulla meinas levitä pää kun JOTAIN EHKÄ näkyi, mutta ei KUNNOLLA ja digikään ei antanut positiivista. 😅

Ja nyt tietenkin pelkään että tämä on kemiallinen eikä vahvistu tarpeeksi. 😬 Ikinä ei hyvä!

View attachment 156806
Jokatoinen päivä kun katsoo niin vahvistuu hyvin 👍👍 😍

Helpommin sanottu kuin tehty, hyvä jos saan odotettua edes maanantaille 🤣🤣
 
Takaisin
Top