Vaaveilija
Vauhtiin päässyt keskustelija
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan selkeesti siellä kyllä jotain jo näkyy!!Siis apua mä plussasin!
Katsoin uudelleen aamun pregcheckiä ja siinä näkyi jotain tosi tosi haaleaa. Kävin sit ostamassa lisää testejä ja tihistin minipissat, molempiin haaleat viivat!
View attachment 156752
Mahtavaa! Huomenna sit digiäSiis apua mä plussasin!
Katsoin uudelleen aamun pregcheckiä ja siinä näkyi jotain tosi tosi haaleaa. Kävin sit ostamassa lisää testejä ja tihistin minipissat, molempiin haaleat viivat!
View attachment 156752
Tsemppiä @Vaaveilija lääkitysasioiden kanssa! Ei ole helppoa tasapainoilla näiden juttujen kanssa.
Onko kellään ollut luteaalissa kasvojen kuumotusta?Mun kasvot hohkaa punakkana ja iho on räjähtänyt sellasille pikku näpyille. En ole vaihtanut ihonhoitotuotteita tässä välissä. Ei ole ennen ollut tällaista. Näytän ihan karseelta.
Onko tuo jokin juttu, että tyttöä odottava äiti näyttää kauhealta?
Mulla oli vastaavanlainen kkm kierto, ovis myöhässä ja luteaali liian lyhyt. Seuraava kierto oli jo normaali .Onnea @Kumpare
Mulla alkoi tänään uus kierto, joten tämmöinen tuli mun kkm tyhjennyskierrosta:
View attachment 156785
En nyt oo ihan vakuuttunut oliko ovis sit lopulta noin myöhään mitä FF arvioi, kun luteaali jäis vaan 7 päivään, mutta tiedä sitten.
Jokatoinen päivä kun katsoo niin vahvistuu hyvinJos saan antaa vinkin niin ei kannata testailla dpo8-9!Mulla meinas levitä pää kun JOTAIN EHKÄ näkyi, mutta ei KUNNOLLA ja digikään ei antanut positiivista.
Ja nyt tietenkin pelkään että tämä on kemiallinen eikä vahvistu tarpeeksi.Ikinä ei hyvä!
View attachment 156806