BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Daadirlandaa Jännää! Eiköhän käppyrä lähde kipuamaan ylös 1-3 päivän kuluttua! 🤩 Tosi selkeä tähän asti. Millä mittailet?
Hyvä että hyvät vibat tästä, itselle ei selkene ihan vielä😁 mittaan one stepin mittarilla.

Tuo että aina pitäis samaan aikaan mitata on mahdoton. Aloitin vissiin klo 6 pinnassa ekan kerran. Sittenkun muksu herää klo 5-6 niin täytyy sitten sen mukaan mittailla ennen nousua.

Kiinnostava projekti. On tullut onneksi jo rutiiniksi👌

@Daadirlandaa Mullakin vaihtelee heräämisajat 4.30-7.30 väliin. Olen huono nukkuja enkä todellakaan laita herätystä soimaan tiettyihin aikoihin mittauksen takia. Ihan hyviä käyriä silti tullut. 😊

Mulle voi tosiaan vinkkaa vaikka yv:llä jonkun sopivan gynen pk-seudulla, jos sellainen on tiedossa. 🙂
Meinasin vinkata Perhe-Artea, mutta näköjän eivät Helsingissä tarjoakaan gyne palveluita, ainoastaan Lahdessa. 🙃
Vaikka myönnän, etten tiedä ottavatko tässä asiassa kantaa, vaikka onhan tämä yrittäminenkin "kaikissa raskauksiin liittyvissä asioissa" auttamista.

Huh pitkä päivä takana kun oli päättäjäisiä ja muuta mukavaa ☀️

IMG_2209.jpeg

Josko huomenna olis eka korkeampi lämpö ? Näillä näkymin aloitan tikkuplussan mukaan luget ja mini asan tiistaina sitten. Oviskipuja oli tänään, ne unohtui merkata tuohon vielä.

Nyt sit vaan sormet ristiin ja toivotaan 🤞 Ehkä yks varmistelu vielä tänään mutta ihan vaan omaksi iloksi 🤩😅

@Daadirlandaa Mullakin vaihtelee heräämisajat 4.30-7.30 väliin. Olen huono nukkuja enkä todellakaan laita herätystä soimaan tiettyihin aikoihin mittauksen takia. Ihan hyviä käyriä silti tullut. 😊
Mäkään en toimi mitenkään tarkasti kellon mukaan. Periaatteessa mittaan vaan, kun herään. Joskus herään vähän liian aikaisin, enkä viitsi mittaa... koitan saattaa vielä yrittää vähän nukkua ja mittaan vasta sitten. Todellisuudessa olenkin sitten vaikka vaan pyörinyt sängyssä pari tuntia kunnes mittaan. Aika suurpiirteisiä on kyllä mun mittaustulokset.

Takaisin