BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Daadirlandaa Jännää! Eiköhän käppyrä lähde kipuamaan ylös 1-3 päivän kuluttua! 🤩 Tosi selkeä tähän asti. Millä mittailet?
Hyvä että hyvät vibat tästä, itselle ei selkene ihan vielä😁 mittaan one stepin mittarilla.

Tuo että aina pitäis samaan aikaan mitata on mahdoton. Aloitin vissiin klo 6 pinnassa ekan kerran. Sittenkun muksu herää klo 5-6 niin täytyy sitten sen mukaan mittailla ennen nousua.

Kiinnostava projekti. On tullut onneksi jo rutiiniksi👌

@Daadirlandaa Mullakin vaihtelee heräämisajat 4.30-7.30 väliin. Olen huono nukkuja enkä todellakaan laita herätystä soimaan tiettyihin aikoihin mittauksen takia. Ihan hyviä käyriä silti tullut. 😊

Mulle voi tosiaan vinkkaa vaikka yv:llä jonkun sopivan gynen pk-seudulla, jos sellainen on tiedossa. 🙂
Meinasin vinkata Perhe-Artea, mutta näköjän eivät Helsingissä tarjoakaan gyne palveluita, ainoastaan Lahdessa. 🙃
Vaikka myönnän, etten tiedä ottavatko tässä asiassa kantaa, vaikka onhan tämä yrittäminenkin "kaikissa raskauksiin liittyvissä asioissa" auttamista.

Huh pitkä päivä takana kun oli päättäjäisiä ja muuta mukavaa ☀️

IMG_2209.jpeg

Josko huomenna olis eka korkeampi lämpö ? Näillä näkymin aloitan tikkuplussan mukaan luget ja mini asan tiistaina sitten. Oviskipuja oli tänään, ne unohtui merkata tuohon vielä.

Nyt sit vaan sormet ristiin ja toivotaan 🤞 Ehkä yks varmistelu vielä tänään mutta ihan vaan omaksi iloksi 🤩😅

Mittauksista puhuitte, tai siis ajoista. Mulla taas tänään herätessä 8.30 olikin jo 36.68 lämpö mutta oon käyttänyt toisesta mittauskierrosta lähtien bbt convertoria niin en oo sitä nyt muuttanut joten se muuttaa mun lämmöt sitten kello kuutta vastaavaksi. aiemmin tein niin et heräsin kuudelta mittaamaan mutta luovuin siitä sit kun vuorotyö alkoi uusiks niin en halunnut katkaista unta jos taapero vaan antoi nukkuu kuitenkin 🫣

Tänää siis hieman korkeampi lämpö. Aina mielenkiintoista mihin se ff sit tyrkkää oviksen, itse joutuu välillä muokkaa kyllä jos ihan pihalla on. Nyt on kesäloma joten ei tuu vuorotyön ihmeellisyyksiä tähän mukaan. Toki mennään mökille viikon päästä niin sit voi uus nukkumapaikka vaikuttaa.

IMG_2229.jpeg

Mies sanoi että on ottanut vähän osumaa nyt 🍆 🫣😅 Onneks saa vapaata nyt ja hoitaa osumat pois 🤣🤣🤣

Mitäköhän mä oon kattellu , jos oon heränny mukamas 8.30 mutta viestin kirjoittanut 8.12…Oisko sittenkin 7.30? Muuttuu lämmötkin 🤣🤣🤣

Mitäköhän mä oon kattellu , jos oon heränny mukamas 8.30 mutta viestin kirjoittanut 8.12…Oisko sittenkin 7.30? Muuttuu lämmötkin 🤣🤣🤣
Täältä taustalta vaan mietin, onkohan sulla foorumin aika-asetukset talviajassa tai muuten väärä aikavyöhyke? Mulla näkyy sun viestin aikaleimana kyllä 9:12 😊

IMG_4197.jpeg

Paitsi nyt. Vaihdoin +2 Kaliningradin ajan +2 eastern europe ajaksi niin muuttui. Outoa silti 🫪
Ehkä tuolla Kaliningrad +2 aikavyöhykkeellä ei ole kesäaika käytössä ja Itä-Euroopan +2 on 🤔 Mutta oon kyllä aika varma että mulla ainakin näkyy oikeat ajat, esim. just tuon aiemman viestini kirjoitin ennen yhtätoista (aikaleimana näkyy 10:57).

Näin se taitaa olla?

IMG_4200.png

IMG_4201.png

@Kumpare Lämmöt nousi ja FF merkkaili eilisen ja tän punaisella vinoneliöllä, eli oli metsästämässä ovista taas 😅 Laitin sit overriden ovisplussasta seuraavalle päivälle. Ainakaan nyt ei näyttänyt, et cross hair olis tullut takasin, vaan tosiaan oli sitä mieltä et ovishan se sieltä tulossa!
Screenshot_20260531_132015_FF.jpg

No ovis on kyllä mennyt ja luulis tulevan korkeampia lämpöjä ??? Huomenna pitäisi luget aloittaa. Enkä millään jaksa uskoa etten olisi ovuloinut. Varmasti olen.
IMG_2250.jpeg

No testasin lisätä seuraavalle kolmelle päivälle korkeampia lämpöjä niin osais kyllä laittaa oviksen oikein silloin. Aloitan kyllä luget huomenna.
Lauantaina lähdetään mökille vajaaksi viikoksi. Ihan vuokramökki on. Toivotaan hyviä kelejä 🤞☀️ Taaperon eka pitkä automatkakin tulossa. Pisin hänelle on reilu 2h. Nyt matka 7h. Saa lisätä varmaan 2h siihen ekstraa 😁

Testaan viikon päästä maanantaina ekan kerran oletettuna dpo9 päivänä.

Mites muut täällä?

Takaisin