BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä nyt ff vahvisti oviksen. Mulla ennen ovis on ollut jo plussa päivänä tai viimeistään seuraavana. Yllätyin että ovis oiskin nyt ollut vasta näin myöhään plussasta. Ois pitänyt olla talletteluita enemmän. Noh toivottavasti näistä nyt ois johonkin…Ensimmäistä kertaa ff laittaa myös tuon punaisen viivan näin korkealle 36.70 yläouolella. Ennen se on laittanut sen 36.40-36.60 paikkeille. Onko sillä jotain suurempaa merkitystä? Muissa kierroissa se on ollut (silloin 3 vuotta sitten siis) 36.40 paikkeilla paitsi siinä ainoassa plussa kierrossa 36.60 yläpuolella🤔
1775110115263.jpeg

Täällä nyt ff vahvisti oviksen. Mulla ennen ovis on ollut jo plussa päivänä tai viimeistään seuraavana. Yllätyin että ovis oiskin nyt ollut vasta näin myöhään plussasta. Ois pitänyt olla talletteluita enemmän. Noh toivottavasti näistä nyt ois johonkin…Ensimmäistä kertaa ff laittaa myös tuon punaisen viivan näin korkealle 36.70 yläouolella. Ennen se on laittanut sen 36.40-36.60 paikkeille. Onko sillä jotain suurempaa merkitystä? Muissa kierroissa se on ollut (silloin 3 vuotta sitten siis) 36.40 paikkeilla paitsi siinä ainoassa plussa kierrossa 36.60 yläpuolella🤔
View attachment 154711
Voin täältä huudella, että mullakin ovis on tullut useamman kerran vasta toisena päivänä (n. 48 h) testihuipun jälkeen. Niin kävi myös raskautumiseen johtaneessa kierrossa 😊

Ja ton punasen keskiviivan sijainti määräytyy sun lämpöjen keskiarvon mukaan, eli alkukierron lämpöjen taso kohottaa tuotakin. Mulla muistaakseni vaikutti vuodenaikojenkin vaihtelut tuohon tasoon, kun kämppä lämpeni kevään mittaan 😄

Takaisin