BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
4D9825BE-E689-4AA8-A46E-C187083E981E.jpeg

Se siitä. Yk14 tai 15 , en edes tiedä enää.

Hiljenee tää hetkeks. Kerään taas voimat ja uuden puhdin ens ovikseen.

On tää , voi v*ttu mä sanon. V*TTU.

😞

View attachment 154421
Se siitä. Yk14 tai 15 , en edes tiedä enää.

Hiljenee tää hetkeks. Kerään taas voimat ja uuden puhdin ens ovikseen.

On tää , voi v*ttu mä sanon. V*TTU.

😞
Mulla sama juttu, tosin tein medigoon herkän testin ja nega sekin. 😕

Lämmöt toki nousi uusiin ulottuvuuksiin 37,38c. 🤣 Mulla ei ikinä ihan noin korkealla ole lämmöt olleet kun mitannut lämpöjä?? Tietty korkeammallakin kun kipeänä olen ollut, mutta ei yhtään kipeä olo. Jos olisi aiempi dpo edes muutamalla päivällä kuin dpo14 niin voisin innostuakin, että jotain tapahtunut... 🙄

Mä nyt laitan tämän mun uuden fertility friendin dpo tulkinnan pelkkien lämpöjen perusteella ihan vaan muuten vaan. Taisin mainita että poistin toissa päivänä ne lima merkinnät ja pelkkien lämpöjen perusteella ff tulkitsi että dpo 2 päivää myöhemmin, että olisi siis nyt dpo12 eikä dpo14. Taidan kyllä tästä lähtien vaan jättää ne limojen tulkinnat pois kokonaan ja antaa ff:n päätellä milloin ovulaatio pelkkien lämpöjen perusteella ihan suosiolla. 😳 No joo oli sitten dpo14 tai dpo12 eiköhän se nega lopullinen tuomio ole... Toisaalta heräsin tasan 8 ja lämmöt noin korkealla niin on se vähän erikoista? 🤔 Ottaen huomioon että jo oli sitten se dpo12 tai dpo14...

(Toi kp11 pudotushan oli mitattuna aikaisin aamulla olikohan joskus 4-6 välillä. Niin en tiedä kuinka luotettava se on muutenkaan...)

Liitteet

• 4710.png
    4710.png
    63.4 KB · Katsottu: 10
Takaisin