Mulla oli eilen kohtutulehduksen jälkitarkastus ja kaikki näytti nyt hyvältä

Pelkäsin niin paljon, ettei tulehdus olisi vastannut ab kuuriin, kun ei oo tarkkaa tietoa kauanko oli ehtinyt muhimaan ennen hoidon aloitusta. Mutta nyt limakalvo oli siisti, vastasi kierron päiviä vahvuudeltaan ja oikealla puolen munasarjassakin oli follikkeleita kypsymässä. Vielä ei nähty selvää johtofollia (kp9), mutta ovis tuleekin nyt todennäköisesti viivästymään kun tämä kierto oli primoluteilla startattu ja vielä normaalia kiertosykliä aiemmin.
Paneuduttiin lääkärin kanssa myös tähän vauvahaaveeseen, ja hän olikin tehnyt meille suunnitelmaa raskauden alun tukemiseen nyt kun yrityskertoja on kuitenkin jo kertynyt (vaikkei voida olla varmoja montako niistä meni tulehduksen vuoksi harakoille). Tässä kierrossa luteaalissa on tutusti terolut ja ensi kierrosta sitten lähdetään vähän boostaamaan ovista letrozoleilla, luteaaliin terolut ja jos plussa niin sitten jatketaan lugesteronilla

Pari kiertoa näin ja jos ei plussaa näy, niin suunnitellaan jatkoja lääkkeiden vasteen perusteella. Mulla on niin kevyt olo nyt kun ei tarvitse tarpoa tätä enää yksin ja tukena on asiantuntija, joka kuuntelee ja ei yhtään vähättele mun tunteita ja ajatuksia

Ensimmäinen lääkäri ikinä, joka oikeesti tarttui siihen että esikoista yritettiin 12kk, meillä on yksi km ja senkin jälkeen jo useampi kuukausi ilman raskautta, plus mulla on jonkin asteista endometrioosia (endometriooma munasarjassa). Niin paljon oon vaan kuullut sitä "älä stressaa, kaikki vaikuttaa oikein hyvältä"
Sitä lääkäri vielä mietti, että voisi olla hyvä vielä odottaa tämä kierto ja antaa kohdun puhdistua seuraavien menkkojen myötä vielä kerran. Mutta totesi myös, että jos me nyt halutaan jo yrittää niin ei sekään väärin ole. Tässä sitä sitten pohditaan, että kuinka toimitaan

Malttiahan näissä asioissa ei löydy kyllä murustakaan..
Tässä vielä käyrää, huomaa että vähän normaalista poikkeava alkukierto kun lämmöt tippui vasta kp7 normaalille follitasolle. Mulla yleensä putoaa tuonne alas kp1, mutta liekö se primolut kuuri alla sotkenut ja pitänyt lämpöjä vielä koholla. Tiedä sitten