Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla sama juttu, tosin tein medigoon herkän testin ja nega sekin.View attachment 154421
Se siitä. Yk14 tai 15 , en edes tiedä enää.
Hiljenee tää hetkeks. Kerään taas voimat ja uuden puhdin ens ovikseen.
On tää , voi v*ttu mä sanon. V*TTU.
![]()
Mulla on hyvä kutina sun puolesta tässä kierrossa niin toivotaan josko se olisi oikeassa. Voit kivittää sit viestitse myöhemmin jos oon väärässäMä nyt laitan tämän mun uuden fertility friendin dpo tulkinnan pelkkien lämpöjen perusteella ihan vaan muuten vaan. Taisin mainita että poistin toissa päivänä ne lima merkinnät ja pelkkien lämpöjen perusteella ff tulkitsi että dpo 2 päivää myöhemmin, että olisi siis nyt dpo12 eikä dpo14. Taidan kyllä tästä lähtien vaan jättää ne limojen tulkinnat pois kokonaan ja antaa ff:n päätellä milloin ovulaatio pelkkien lämpöjen perusteella ihan suosiolla.No joo oli sitten dpo14 tai dpo12 eiköhän se nega lopullinen tuomio ole... Toisaalta heräsin tasan 8 ja lämmöt noin korkealla niin on se vähän erikoista?
Ottaen huomioon että jo oli sitten se dpo12 tai dpo14...
(Toi kp11 pudotushan oli mitattuna aikaisin aamulla olikohan joskus 4-6 välillä. Niin en tiedä kuinka luotettava se on muutenkaan...)
No pahoittelen pakko nyt kertoa että negatiivinen korkeintaan harmaa hailura jälleen kerran.Mulla on hyvä kutina sun puolesta tässä kierrossa niin toivotaan josko se olisi oikeassa. Voit kivittää sit viestitse myöhemmin jos oon väärässä![]()
Mun silmään näyttäisi tapahtuneen. Siellä on yksittäinen pomppu alkukierrossa, mutta ollaan hyvin alkukierron keskiarvon yläpuolella.Mä en oo hirveän pitkään seurannut tätä bbt:tä, niin kysyn teiltä kokeneemmilta: miltä tää käyrä teistä näyttää, onko ovulaatio tapahtunut? FF automaattisesti sen laittoi kp 13, mutta siirsin manuaalisesti sen kp 14, koska ovis ei ollut vielä kp 14 klo 13 gynen ultrassa tapahtunut. Hymy oli ovistestissä kp 13.
View attachment 154514
Yleinen lämpötilatrendi näkyy kyllä kohtuullisesti Ourassakin, mutta luin, että jos esimerkiksi on paljon katkoksia öissä ja unessa niin haittaa lukemien tarkkuutta. Mulla on taapero, joka ei nuku täysiä öitä tällä hetkellä vaan yöt on tosi katkonaisiaTsemppiä @Kali.
Menkat lusittu ja oon takaisin jännän äärellä niin sanotusti.
Kp 13 menossa ja olettaisin ovulaation olevan ehkä kp15. Ovistestit ovat lähteneet kevyesti vahvistumaan, ja lämmöt näyttää kuvan mukaisilta. Yhdyn kyllä keskusteluihin ouran paikkansapitävyydestä. Ainakin mulla tulee aika voimakastakin sahakuviota, mutta suuressa kuvassa näkyy kaksiosainen lämpökuvio.
Mä itse en luottaisi korvamittarin lukemiin näissä hommissa. Korvan lämpötilaan vaikuttaa kuitenkin se missä asennossa pää on ollut eli onko kyseinen korva ollut vaikka loppuyöstä tyynyä vasten vai ei, mikä on mittaushuoneen lämpötila ym.Ostin juuri korvakuumemittarin, koska se oli helpoiten saatavilla aamulämpöjen mittaamiseksi. Mitä mieltä, käyttääkö joku?
Ouran lämmöt ovat liikaa riippuvaisia monesta asiasta ja joudun pitämään sitä öisin hieman liian pienessä sormessa, koska en halua, että jumittaa sormeen aamullaSen vuoksi lämpötilalukemat eivät liene kovin tarkkoja.
AivanMä itse en luottaisi korvamittarin lukemiin näissä hommissa. Korvan lämpötilaan vaikuttaa kuitenkin se missä asennossa pää on ollut eli onko kyseinen korva ollut vaikka loppuyöstä tyynyä vasten vai ei, mikä on mittaushuoneen lämpötila ym.
Ourasta ei ole kokemusta mutta luulisin että menis samaan kastiin. Esim. suusta kielen alta ois selkeästi parempi ja siihenhän käy ihan tavallinen mittari eikä tarvi olla mikään hifistelymittari.AivanMietin lähinnä, olisiko se kuitenkin parempi kuin sormesta mittaava Oura, johon myös vaikuttavat nuo ulkoiset tekijät