BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Osaakohan kukaan sanoa, että miten alkoholi vaikuttaa seuraavan aamun lämpöihin? Mietin lähinnä kun eriäviä tietoja lukenut että osan tiedon mukaan saattaa laskea seuraavan aamun lämpöjä ja osan tiedon mukaan nostaa. 🤔 Ja toki varmaan riippuu määrästä mitä juo toki myös.. En ole ennen tätä joutunut miettimään kun yleensä jos tässä vaiheessa kiertoa jotain juonut niin ollut vain viiniä. Ja toki vasta kolmas kierto kerta kun lämpöjä mittaan tarkkaan.

Mietin kyllä pitäisikö jättää välistä, mutta toisaalta vuosi jo yritetty ja ei oikein jaksa jatkaa samanlailla varoen kaikkea. Viimeksi kesällä Kreikan lomallamme en jaksanut miettiä tätä tosin se oli siellä ollessaan kun alkoi kuukautiset. Toki vähän eri tilanne kun ovulaatio nyt tuloillaan vasta.

@Mamiii Kyllähän tuossa vaiheessa voi vielä ehtiä, ei se munasolu ole vielä varmaan irronnut. Ei se aina pelkästä ajoituksesta ole kiinni..

@Kali Mulla alkoholi nosti lämpöjä seuraavalle päivälle. Ei muuta kuin anna mennä, pieni relaus voi tehdä pääkopalle hyvää!

Mä oon huonosti mittaiölut lämpöjä nyt alkukierrossa. Saa nähdä, innostunko loppukierrossa mittailemaan.. Tänä aamuna oli ovisplussa ja talletukset ma iltana ja eilen iltana. Nyt sit piinaillaan ja 28.1. ensikäynti Ovumiaan. Ehtii jollain tarkkuudella testin tekemään kun silloin dpo11. ☺️

@Mamiii Kyllähän tuossa vaiheessa voi vielä ehtiä, ei se munasolu ole vielä varmaan irronnut. Ei se aina pelkästä ajoituksesta ole kiinni..

@Kali Mulla alkoholi nosti lämpöjä seuraavalle päivälle. Ei muuta kuin anna mennä, pieni relaus voi tehdä pääkopalle hyvää!

Mä oon huonosti mittaiölut lämpöjä nyt alkukierrossa. Saa nähdä, innostunko loppukierrossa mittailemaan.. Tänä aamuna oli ovisplussa ja talletukset ma iltana ja eilen iltana. Nyt sit piinaillaan ja 28.1. ensikäynti Ovumiaan. Ehtii jollain tarkkuudella testin tekemään kun silloin dpo11. ☺️
Itsekkin meinasin testata dpo11 luokkaa, yritän ainakin päästä mahdollisimman myöhään testaamaan. Ja hyvä tietää niin ei järkyty huomisista lämmöistä jos korkeammalla. 😅 Maisteltiin juomaa jo vähän, oli sellaista mitä kumpikaan ennen ei ole maistellut. Aika pahaa pakko sanoo. 🤣 Ehkä siksikin kun vahvempii pitkiin aikoihin maistanut edes. Kesän jälkeen ainakaan.

Omaa napaa koska huhhuh! 😭😍

Niinku muutama päivä sitten kirjotin, olin aika luovuttanut tän kierron osalta kun lämmöt meni kolme päivää alaspäin. Sen jälkeen kuitenki nousi ja eilen taas alasuuntaan. Tänään dpo14 herätessä oltiinki taas ylempänä ja leposykkeen trendi on ollut normaalia korkeampi, joten oli pakko tehdä testi ja se on POSITIIVINEN 🥹

Oon tuon sykkeen huomannut viimepäivinä myös koiran kans lenkillä kun tuntunut herkemmin hengästyttävän, mutta ajattelin et on vaan raskaampaa kävellä kun on lunta ja ehkä kuntokaan ei oo joulun löhöämisen jäljiltä parhaimmillaan. 😅

Kerroin miehelle heti aamutuimaan ja kyllähän siinä onnenkyyneleet nousi. Nyt vaan kun tää ois oikeesti totta ja pieni pysyis mukana. ❤️
Siis wau kuin ihanaa! Tuhat litraa liimaa sinne nyt 🥹🥹🥹 Mä oon vähän taustaillut tässä ni mennyt ihan ohi tää ilouutinen ❤️

Pikainen ON, täällä kp3 kai meneillään, ressii pukannut tähän viikkoon niin joutunut vähentää täällä hengailua ja mennä ajoissa nukkuu koska taapero ja univelat 🫠 Jos tässä viikonloppuna kerkeis lukasta vähän enemmän ajatuksella teidät ja ens viikolla onkin jo talletukset vuorossa ja oviksen metsästys. Nyt taaperoisen iltapuuhat ja itselle sen jälkeen lasi viiniä kiitos😆 Mukavaa iltaa kaikille 💗

Takaisin