BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No höh.. Ehkä sit seuraavassa kierrossa on kaikki kohdillaan ja onnistutte. Hyvä jos jaksat pysyä positiivisena.. Onpas teillä yritystä sit tovin jo ollut.. Ei kai se auta muu kuin yrittää.

Mulla tökkii pahasti nyt kun yrityskerrat vaan lisääntyvät ja saattaa mennä tämä kierto kokonaan ohi.. Mulla siis vasta kp7.. Mutta tarkoitin, että en usko tähän kiertoon vaikkei mitään ole vielä tapahtunut 😅

Tänään sentään loppui makeanhimo ja vaihtui päänsärkyyn, liekö sokerin vieroitusoire 😄 Paino ihan normaali kyllä, bmi vähän alle 22. Mutta tyhmäähän se silti on makeaa vaan mussuttaa viikko putkeen.
Milloin ajattelitte mennä sinne simppa analyysiin?

Joo kyllä sitä turnausväaymystä aina iskee , mut sitten sitä ennen ovulaatiota jostain aina löytyy taas uutta puhtia. Ja toiveikkuus siinä luteaalissa vaihtelee 😂

Mä yritän nyt huijata itteeni että alan keskittyy vaikka siihen liikuntaan niin josko kävis hyvin 🤞aina voi toivoo 😅

@Kumpare ja @Pogo pidän teille peukkuja ☺️

@Mamiii ja @Mamiksx5 liityn teidän kans tän kierron osalta toivonsa menettäneisiin 🥲 Edellinen kuva lämpökäyrästä oli tosi lupaava, mutta nyt on tultu jo kolme päivää maltillisesti alaspäin.
Testaamisen osalta menin sit sunnuntaina testaileen päivällä -> puhdas nega ja samoin tänäaamuna dpo11 täysin puhdas nega 😟 Rinnat on aika arat mutta oon tosi varma et menkat alkaa viikonloppuna…

Mut jos jotain positiivista, niin sovittiin puolison kanssa, että jos toukokuun alkuun mennessä ei oo tärpänny niin sit lähdetään testaan kevyillä hoidoilla onnistumista. (Päästäisi jo insseihin, mutta kun tutkimuksissa ei löytynyt mitään selitystä niin ei kai oo vielä haluttu ymmärtää että tarvittaisiin ehkä nykylääketieteen apuja) Kiva et nyt on tämmöinen sovittu ”takaraja” 😊

Liitteet

• IMG_1294.jpeg
    IMG_1294.jpeg
    368.7 KB · Katsottu: 12
Tosta turnausväsymyksestä, mulla ovulaatio ilmeisesti pian kun kolmatta päivää korkea tulos clearbluen laitteella ja muutenkin semmoinen tunne että tapahtuu tässä kierrossa normaalia aiemmin. Nyt siis kp9. Mutta siis ei yhtään jaksaisi alkaa tallettelemaan, lauantaina heiluteltiin peittoa muuten vain ei yrityksen vuoksi mutta... 😂 Ei yhtään juuri nyt ole kiinnostanut koko yritys, vähän väkisin mittaillut lämmöt ja tehnyt nuo ovulaatiotestitkin kun kerta aloitin jo tälle kierrolle. Yrittänyt jaksaa tehdä ne sen takia jos jossain vaiheessa kiertoa vielä tulisikin että olisi pitänyt fiilis... Nyt kumminkaan ei uskoa että vaikka yritetään tulee mitään positiivista tästä kierrosta ja näin aikaisessa vaiheessa jo tämmöinen tunne että ei tästä mitään tule. 😕 Outoa sinänsä kun yleensä itselläkin tässä vaiheessa edes vähän toiveikkuutta ollut..

Lämmöt nousi lisää vielä aiemmista aamusta vaikka luget aloitin kun vasta tänä aamuna sen jälkeen kun olin ehtinyt lämmöt jo ottaa. Ei siis ainakaan tän aamun lukemaan ole vaikuttanut vielä. Katsotaan myöhemmin mihin kehittyy lämmöt. Vielä ei ole testejä ole kotona enkä viittis millään hankkiakaan.

Liitteet

• Screenshot_2026-01-13-12-55-40-03_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    Screenshot_2026-01-13-12-55-40-03_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    169.2 KB · Katsottu: 8
Takaisin