Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mull cimzia nyt.@Mamiksx5 mikä biologinen lääke sulla on? Mä olen käyttänyt eri syistä johtuen biologisia lääkkeitä ja tälläkin hetkellä mulla on migreenin estoon biologinen kerran kuussa pistettävä. Tää ei enää auta niin hyvin niin varmaan palaan takaisin tavallisiin lääkkeisiin kun en jaksa pistettäviä. Pistot ei ole mulle ongelma enää mutta niiden kaikki mahdolliset haittavaikutukset on.
Nyt juilii taas oikealta puolelta muniksen seudusta eli varmaan irtoava munis tai keltarauhanen on syyllinen.
Onnea @Misheliini plussasta
Tsemppiä oviksen metsästykseen @Kumpare
No niin @Mamiii eiku uutta sitten koukkuun. Ootteko käynyt esim simppatestissä? Ei sillä että olis tarvetta mutta ihan vaan tsekkaa tilanne? Ja siihen prolaktiiniin oliko joku lääke tarjolla? Hyvä luteaali kyllä.
Mistä arvelet munasolujen laatua huonoksi?
@Syssymyssy tsempit uuteen kiertoon
Täällä ei oireita, muuta kuin tää ns rauhallisuus. Toki tiktokkia tulee taas vahdattua kun ne uittelee testejään. En tiiä, itse yritän nyt olla ostamatta vielä, vaikka nyt olisikin jo mahis. En oo koskaan selvinnyt näin pitkälle testaamatta. Helpottaa kyllä tää ettei ole testejä kotona.
View attachment 151836
Tänään pitää mennä kauppaan ja apteekkii , kun sais unohdettua ne testit sinne vielä![]()
@Mamiii pikainen päivitys vaan että dpo13 aamulla nega ja jätän progen illalla nyt ottamatta. Menkat soisi alkavan heti huonenna ja pääsis kohti yk12
Josko se olis meidän kierto
Mikä Dpo sulla menossa??
@Karkki12 mitä kuuluu? Täällä jännätään
Nyt ei kerkee kommentoida enempää muutaku jee @Pogohyvät leikit
![]()