@Nukkelapsi tehdäänkö teillä inssit vain niihin kiertoihin, missä ovuloit oikealta puolelta? Järjellä ajateltuna ei kai mielekästä tehdä vasemmalta ovuloitaessa, jos simpat ei pääse perille. Onko sulla yhtään parempi olo aukkarin jäljiltä?
@Metsäkaiku ainakin lämmöt tulleet vuodon jäljiltä normaalilukemiin ja jos limojakin on ollut, niin sehän vois kertoa siitä, että ovis on ollut tai yrittänyt ainakin

Testaatko liuskoilla ovista? Se Clearblue pinkki on aika selkeä ja näyttää kyllä plussan useimmilla, jos mikään liuskat ei anna selkeetä plussaa. Toki se on aika hintava jatkuvaan testailuun

Eikä sillä niin väliä ole, jos talletuksia tulee muutenkin pitkin kiertoa ja oletetun oviksen ympärillä

toivottavasti lämmöt lähtee pian nousuun
@Mamiksx5 noniin siellä on tikut uineet! Mä sanoisi myös, että se plussa olisi ollut silloin kp11 kun sehän testi oli selkeästi vahvempi. Mut eihän se niin päivän päälle oo

Toivottavasti huomenna näkyisi jo tikussa jotain. Onko mitään oloja?
@Rollo joo hei oon nähnyt täällä palstalla kuvia ihan törkeistä viivoista noilla rfsu testeillä jotka on olleet valepositiivisia

Mut toivon silti et tää sun rfsu näyttäisi oikein

Mullakin on edelleen kaapissa täys rfsu paketti jostain 2024 vuodelta kun ajattelin et näitä tulee tarvitsemaan

On varmaan jo menneet vanhaksi.
@Mamiii mitenkäs siellä menee?
@Malttamatonq saitko sä ovista kiinni?
Käppyrä aika tasaisen nousujohteista… tänään r-testiltä ovitrelle kokonaan hävinnyt, ei saanut edes tihrustamalla näkyviin. Eli nyt voi sitten testata ”puhtaalta pöydältä”

En kyllä tiedä, et koska uskallan testata… Olo on aivan normaali. Oon kuullut että Proget voi aiheuttaa paljon raskausoireita, mut mulla ei oo oikeen mitään… tosi kevyt pahoinvointi tulee 30min sisään kun otan lääkkeet, ja ne on selkeesti tohon tukeen liittyvä juttu. Mut muuten olen ihan elämäni kunnossa