BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Malttamaton145 miljoonasti onnea, toivotaan että pysyy kyydissä!❤️kerro sit kun kerrot miehelle, että miten kerroit (ompa monta samaa sanaa)🙈 mä en malttais olla sanomatta noin pitkään😅

@Ness ihanan hyviä uutisia! nyt on jänniä päiviä tiedossa🙈😱

mä oon vähä ristiriitasissa fiiliksissä oviksen suhteen. ff näytti eilen sen kolmion tossa lämmönnousun kohdalla. mulla on useesti kierroissa kolme ekaa päivää oviksen jälkeen melko matalia, joten hyväl tuurilla vois huomenna vahvistaa👀 limat loppu ainakin. testit ei ollu kauheen tummia, mutta mulla ei koskaan tummu ja/tai huippu niin nopee et harvoin oon saanu kiinni. tai sit on viivat vaan kkm jäljiltä edelleen. mutta jänskiä päiviä!

Liitteet

• IMG_4044.jpeg
    IMG_4044.jpeg
    176.7 KB · Katsottu: 27
@Nukkelapsi kurjan kuuloinen toimenpide sinulla takana. Itsellä ei kokemusta vastaavasta mutta sain diagnoosin endometrioosiin 10v jälkeen oireiden alkamisesta ja hoito on sen jälkeen ollut paljon parempaa. Tuntuu että minut otetaan tosissaan asian suhteen!

@Ness todella jännittävät päivät nyt edessä, toivon niin paljon että kaveri tarraa kiinni 🤞💕
Mulla yleensä sellaista isoa siksakkia lämmöt luteaalissa ja nyt rauhallista ja tasaista menoa ylöspäin, en haluaisi elätellä toiveita mutta kyllähän se kokoajan mielessä on..
Joko olet miettinyt milloin testailet?

@Mamiksx5 pahoittelut negasta ❤️‍🩹🫂

@Malttamaton145 hyvin vahvistuu testi 😍💞

Liitteet

• Screenshot_20251122-072336_FF App.png
    Screenshot_20251122-072336_FF App.png
    195.6 KB · Katsottu: 19
@Mamiksx5 jos tuubat on tukossa niin niitä voidaan jotenkin operoida. Aika harvinaista vissiin kuitenkin kun onnistuminen ei oo varmaa. Toi kysta taas on hengannut mukana jo edellisenkin raskauden. On sen tyyppinen ilmeisedti ettei sille tartte tehdä mitään, jos ei enempää kasva.

Ei niin ei. Lämmöt on oikein kivat nousujohteiset. Taas huonosti nukuttu yö. Ja heräsin aikaisin. Toki jos nyt on sit vasta dpo10 eikä 11, niin vois toivoa vielä.
Mutta mutta. Ja elävää unta taas tuli nähtyä 🤪
IMG_8268.jpeg

Oli toiveet aika korkealla aamulla kun lämmön sain mitattua.

Muoks. Kun mä nyt tämmönen soudahuopaa tyyppi olen niin kokeilin vielä miltä näyttää kun siirrän manuaalisesti oviksen vähön eteenpäin milloin sain siis sen 100% positiivisen ovistestin kp11 ja kp10 se oli lähes yhtä vahva kuin kontrolli.

Sit käppyrä on näin.
IMG_8274.jpeg

Hmm. Katsotaan Katsotaan.
Näyttää ehkä järkevämmältä näin, mitä sanotte?

Mites muiden lämmöt tänään? 🩷

Liitteet

• IMG_8272.jpeg
    IMG_8272.jpeg
    766.3 KB · Katsottu: 52
Muokattu viimeksi:
@Mamiksx5 jotenkin luulen että tuo kp12 on oikea ovis päivä..

Tein rfsu early testin ja aika härskiä viivanpaikkaa antaa, hankala kuvata mutta aika selkeä viiva paljaalle silmälle ilman punaista väriä 🥲
Olenkin lukenut että muillakin on antanut selviäkin "vääriä" viivoja 😵‍💫
Mulla ei ollutkaan kuin tuo testi ja kaksi digitestiä kotona. Digitestillä ei viitsisi huvikseen testailla huomenna ja kauppaankin on hyvin matkaa.. 🙈

Liitteet

• Screenshot_20251123-073017_FF App.png
    Screenshot_20251123-073017_FF App.png
    201.2 KB · Katsottu: 25
@Nukkelapsi tehdäänkö teillä inssit vain niihin kiertoihin, missä ovuloit oikealta puolelta? Järjellä ajateltuna ei kai mielekästä tehdä vasemmalta ovuloitaessa, jos simpat ei pääse perille. Onko sulla yhtään parempi olo aukkarin jäljiltä? 💕

@Metsäkaiku ainakin lämmöt tulleet vuodon jäljiltä normaalilukemiin ja jos limojakin on ollut, niin sehän vois kertoa siitä, että ovis on ollut tai yrittänyt ainakin ✨🙏 Testaatko liuskoilla ovista? Se Clearblue pinkki on aika selkeä ja näyttää kyllä plussan useimmilla, jos mikään liuskat ei anna selkeetä plussaa. Toki se on aika hintava jatkuvaan testailuun 😅 Eikä sillä niin väliä ole, jos talletuksia tulee muutenkin pitkin kiertoa ja oletetun oviksen ympärillä ✨ toivottavasti lämmöt lähtee pian nousuun 📈

@Mamiksx5 noniin siellä on tikut uineet! Mä sanoisi myös, että se plussa olisi ollut silloin kp11 kun sehän testi oli selkeästi vahvempi. Mut eihän se niin päivän päälle oo 😅 Toivottavasti huomenna näkyisi jo tikussa jotain. Onko mitään oloja?

@Rollo joo hei oon nähnyt täällä palstalla kuvia ihan törkeistä viivoista noilla rfsu testeillä jotka on olleet valepositiivisia 😅 Mut toivon silti et tää sun rfsu näyttäisi oikein 💕 Mullakin on edelleen kaapissa täys rfsu paketti jostain 2024 vuodelta kun ajattelin et näitä tulee tarvitsemaan 🤣 On varmaan jo menneet vanhaksi.

@Mamiii mitenkäs siellä menee?

@Malttamatonq saitko sä ovista kiinni? 🌈

Käppyrä aika tasaisen nousujohteista… tänään r-testiltä ovitrelle kokonaan hävinnyt, ei saanut edes tihrustamalla näkyviin. Eli nyt voi sitten testata ”puhtaalta pöydältä” 😅 En kyllä tiedä, et koska uskallan testata… Olo on aivan normaali. Oon kuullut että Proget voi aiheuttaa paljon raskausoireita, mut mulla ei oo oikeen mitään… tosi kevyt pahoinvointi tulee 30min sisään kun otan lääkkeet, ja ne on selkeesti tohon tukeen liittyvä juttu. Mut muuten olen ihan elämäni kunnossa 😁
IMG_2072.jpeg

Heippa. Mä palaan tänne, vaikka vielä vähän arvon että kuinka tiiviisti jaksan lämpöjä seurailla tulevissa kierroissa... Ei pysynyt tämä pikkuinen matkassa, torstaina keskeytyi raskaus. 😔 Mutta onneksi nyt heti alkuunsa, ei mennyt kuin reilu viikko ns. hukkaan. Hieman piinailuintoja laimentaa tämä tapahtuma, mutta katsotaan nyt, miltä elämä näyttää muutaman viikon päästä.

Kommentoin nyt vain muutamalle, mitä päällimmäisenä on:

@Ness Upeita uutisia, että kaikki alkiot jatkoivat kehittymistään! Hirveän paljon toiveita sinne, että nyt olisi kiinnittyminen käynnissä. 🙏🌈💖

@Malttamaton145 Onnea plussasta! 💝 Toivottavasti pysyy kyydissä ja viiva vahvistuu. 🙏

@Mamiksx5 Mun mielestä sun korjattu käyrä on oikeampi, jos selkeä plussa oli vasta kp11. 👍 On vielä toivoa, käyrä näyttää kyllä hyvältä!

@Rollo Siellä myös käyrä näyttää hyvältä. Voi kun viivanpaikka muuttuisi oikeaksi viivaksi. 🙏

@Metsäkaiku komppaan Nessiä, kannattaa hankkia clearblue ovistestit, kotitesti.fi sivulla ei ollut kun 23e paketti. Minulla ei mikään muu testi näytä ovista..

@Ness todella lupaava lämmönnousu sinulla!! 💖
Pitäisi tilata parempia testejä ja jatkossa en kyllä osta noita rfsu early testejä 🫣

@Puolikuu olen niin pahoillani 💔❤️‍🩹

@Puolikuu voi ei olen niin pahoillani 😭💔💔 Jos tuntuu että haluat palata takaisin mittailemaan, niin täällä ollaan 💕 Mut ennen sitä tietysti tärkeä ottaa aikaa surulle. Lämmin halaus ❤️

@Ness ei ollut varsinaisesti puhetta, mut sanoi, että joskus voi käydä niin, että se terve munanjohdin sieppaa sen tukossa olevan puolen munasolun. Älä kysy miten 🤣

Jotenkin nyt alkanut mennä tajuntaan toi koko köynti. Tosi paska fiilis, koska tilanne oikeastaan aika huono. Edelleen tonne oikeaan hartiaan vähän koskee aina välillä. Ja eiliset hellät hetket sai ottaa aika varoen, koska paikat oli aika murjotut. Mutta tänäaamuna voi alavatsa tuntuu vähän paremmalta jo. Meillä oli pitkä tauko nyt petipuuhista kun mies oli kovassa taudissa ja sit mulla oli menkat perään ja sit vielä toi aukkari. Kiihkoa kyllä kerättiin hyväilemällä yms. Kun mies oli tervehtynyt 😅

@Rollo onko sulla kuvaa testistä 👀 nyt on jännittävää odotella mitä siellä tulee tapahtuu 🙏 Onks mitään oireita?

@Ness juu näyttää musta kans fiksummalta nyt nuo lämmöt mitä vähää mä nyt niistä osaan katsoa 😅 No unet on tosiaan huonoja, sykkeet vähän koholla, mut luteaalissa vissiin saattaa muutenkin nousta? Ja niin minimaalista tunnetta kohdun alueella, että niitä on ollu ihan ei plussa kierroissakin, niin ei niistäkään voi sanoa😂 Hyvin epäselvää siis.
Tosi jännittävää odotella sun tulosta nyt kun ovitrelle hävinnyt testistä.🤞🤞🤞🤞

@Puolikuu tosi ikävää ettei pysynyt pikkuinen matkassa, rauhassa palailee sit kun siltä tuntuu ❤️

@Nukkelapsi kiva jos onnistui hellät hetket siellä vaikka vähän murjottu olo 🥰 Kuulostaa hurjalta toi sieppaaminen , toivotaan että sit justteille käy niin 💪🙏

@Puolikuu ikävä kuulla, paljon voimia sinne ❤️
@Ness Jännät ajat edessä toivotaan parasta! Ja kiitos kysymästä en vielä onnistunut ovista bongaamaan, clearblue ovistestit näyttänyt vielä negaa eikä lämmötkään olleet nousussa. 🤷🏼‍♀️

Liitteet

• Screenshot_2025-11-23-12-01-08-01_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    Screenshot_2025-11-23-12-01-08-01_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    55.8 KB · Katsottu: 17
@Puolikuu voi eikä 😭 Osanotot suruun sinne ja palaile mittailujen pariin sitten jos ja kun siltä tuntuu ❤️

@Rollo täällä odotellaan huomisen testitulosta ✨ Jännää 😁

@Ness käyrä ainakin tosi hyvännäköinen, pystytkö oleen ihan zen vai onko koko ajan mielessä milloin uskaltaisi testailla?

@Mamiksx5 pahoittelut negasta. Pidän täällä toivoa yllä ✨🌈

@Metsäkaiku jännät päivät edessä siellä, ootko eri testejä kokeillut jos ei oikein tummaa saa bongattua?

On:
Ensinnäkin kiitos kaikille onnitteluista 🥹 Ei meinaa uskoa, että testissä nyt ne kaksi kuuluisaa viivaa on. Toivottavasti myös pysyykin.

Eilen illalla sit kerroin miehelle. Mietin koko päivän miten sen teen ja jännitys oli ihan hirvee. 🫣 Päädyin lopulta kaivelemaan toukokuisen plussan aikaisen pahvilaatikon, jossa oli edelleen ne unilelut. Asettelin lelut ja uuden testin illalla hänen tyynylleen ennenkuin tuli makkariin. Se ilme millä hän niitä unileluja katsoi ja kun tajusi että siinä on myös testi ❤️ Ja itkuhan siinä tuli 🥹

Selkeää vahvistumista testeissä on, eka kuva dpo 11 aamu ja nyt dpo 12 aamu ja toka kuva tänään päivältä. Taas tuo päivä testi paljon vahvempi. Huomenna en testaa aamulla vaan säästän suosiolla päivään. Testejä täytyy ostaa lisää, siirryn varmaankin pregcheckkeihin

Liitteet

• Screenshot_20251123_154027_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity.jpg
    Screenshot_20251123_154027_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity.jpg
    165.4 KB · Katsottu: 70
  • IMG_20251123_071754.jpg
    IMG_20251123_071754.jpg
    819.7 KB · Katsottu: 71
  • IMG_20251123_121211.jpg
    IMG_20251123_121211.jpg
    411.9 KB · Katsottu: 69
Superisti onnea 😍@Malttamaton145

ON: Aamulla sain vihdoin positiivisen ovulaatiotestin, nyt toivotaan että lämmöt varmistaisivat tämän. Tosin minulla myös verikoe tulossa viikon päästä, ovulaation varmistamiseksi.

Takaisin