@Nukkelapsi tehdÀÀnkö teillÀ inssit vain niihin kiertoihin, missÀ ovuloit oikealta puolelta? JÀrjellÀ ajateltuna ei kai mielekÀstÀ tehdÀ vasemmalta ovuloitaessa, jos simpat ei pÀÀse perille. Onko sulla yhtÀÀn parempi olo aukkarin jÀljiltÀ?
@MetsÀkaiku ainakin lÀmmöt tulleet vuodon jÀljiltÀ normaalilukemiin ja jos limojakin on ollut, niin sehÀn vois kertoa siitÀ, ettÀ ovis on ollut tai yrittÀnyt ainakin

Testaatko liuskoilla ovista? Se Clearblue pinkki on aika selkeÀ ja nÀyttÀÀ kyllÀ plussan useimmilla, jos mikÀÀn liuskat ei anna selkeetÀ plussaa. Toki se on aika hintava jatkuvaan testailuun

EikÀ sillÀ niin vÀliÀ ole, jos talletuksia tulee muutenkin pitkin kiertoa ja oletetun oviksen ympÀrillÀ

toivottavasti lÀmmöt lÀhtee pian nousuun
@Mamiksx5 noniin siellÀ on tikut uineet! MÀ sanoisi myös, ettÀ se plussa olisi ollut silloin kp11 kun sehÀn testi oli selkeÀsti vahvempi. Mut eihÀn se niin pÀivÀn pÀÀlle oo

Toivottavasti huomenna nÀkyisi jo tikussa jotain. Onko mitÀÀn oloja?
@Rollo joo hei oon nÀhnyt tÀÀllÀ palstalla kuvia ihan törkeistÀ viivoista noilla rfsu testeillÀ jotka on olleet valepositiivisia

Mut toivon silti et tÀÀ sun rfsu nÀyttÀisi oikein

Mullakin on edelleen kaapissa tÀys rfsu paketti jostain 2024 vuodelta kun ajattelin et nÀitÀ tulee tarvitsemaan

On varmaan jo menneet vanhaksi.
@Mamiii mitenkÀs siellÀ menee?
@Malttamatonq saitko sÀ ovista kiinni?
KĂ€ppyrĂ€ aika tasaisen nousujohteista⊠tĂ€nÀÀn r-testiltĂ€ ovitrelle kokonaan hĂ€vinnyt, ei saanut edes tihrustamalla nĂ€kyviin. Eli nyt voi sitten testata âpuhtaalta pöydĂ€ltĂ€â

En kyllÀ tiedÀ, et koska uskallan testata⊠Olo on aivan normaali. Oon kuullut ettÀ Proget voi aiheuttaa paljon raskausoireita, mut mulla ei oo oikeen mitÀÀn⊠tosi kevyt pahoinvointi tulee 30min sisÀÀn kun otan lÀÀkkeet, ja ne on selkeesti tohon tukeen liittyvÀ juttu. Mut muuten olen ihan elÀmÀni kunnossa