BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
@Malttamaton145 miljoonasti onnea, toivotaan ettĂ€ pysyy kyydissĂ€!❀kerro sit kun kerrot miehelle, ettĂ€ miten kerroit (ompa monta samaa sanaa)🙈 mĂ€ en malttais olla sanomatta noin pitkÀÀn😅

@Ness ihanan hyviĂ€ uutisia! nyt on jĂ€nniĂ€ pĂ€iviĂ€ tiedossađŸ™ˆđŸ˜±

mĂ€ oon vĂ€hĂ€ ristiriitasissa fiiliksissĂ€ oviksen suhteen. ff nĂ€ytti eilen sen kolmion tossa lĂ€mmönnousun kohdalla. mulla on useesti kierroissa kolme ekaa pĂ€ivÀÀ oviksen jĂ€lkeen melko matalia, joten hyvĂ€l tuurilla vois huomenna vahvistaa👀 limat loppu ainakin. testit ei ollu kauheen tummia, mutta mulla ei koskaan tummu ja/tai huippu niin nopee et harvoin oon saanu kiinni. tai sit on viivat vaan kkm jĂ€ljiltĂ€ edelleen. mutta jĂ€nskiĂ€ pĂ€iviĂ€!

Liitteet

• IMG_4044.jpeg
    IMG_4044.jpeg
    176.7 KB · Katsottu: 62
@Nukkelapsi kurjan kuuloinen toimenpide sinulla takana. ItsellÀ ei kokemusta vastaavasta mutta sain diagnoosin endometrioosiin 10v jÀlkeen oireiden alkamisesta ja hoito on sen jÀlkeen ollut paljon parempaa. Tuntuu ettÀ minut otetaan tosissaan asian suhteen!

@Ness todella jĂ€nnittĂ€vĂ€t pĂ€ivĂ€t nyt edessĂ€, toivon niin paljon ettĂ€ kaveri tarraa kiinni đŸ€žđŸ’•
Mulla yleensÀ sellaista isoa siksakkia lÀmmöt luteaalissa ja nyt rauhallista ja tasaista menoa ylöspÀin, en haluaisi elÀtellÀ toiveita mutta kyllÀhÀn se kokoajan mielessÀ on..
Joko olet miettinyt milloin testailet?

@Mamiksx5 pahoittelut negasta ❀‍đŸ©čđŸ«‚

@Malttamaton145 hyvin vahvistuu testi 😍💞

Liitteet

• Screenshot_20251122-072336_FF App.png
    Screenshot_20251122-072336_FF App.png
    195.6 KB · Katsottu: 47
@Mamiksx5 jos tuubat on tukossa niin niitÀ voidaan jotenkin operoida. Aika harvinaista vissiin kuitenkin kun onnistuminen ei oo varmaa. Toi kysta taas on hengannut mukana jo edellisenkin raskauden. On sen tyyppinen ilmeisedti ettei sille tartte tehdÀ mitÀÀn, jos ei enempÀÀ kasva.

Ei niin ei. LÀmmöt on oikein kivat nousujohteiset. Taas huonosti nukuttu yö. Ja herÀsin aikaisin. Toki jos nyt on sit vasta dpo10 eikÀ 11, niin vois toivoa vielÀ.
Mutta mutta. Ja elĂ€vÀÀ unta taas tuli nĂ€htyĂ€ đŸ€Ș
IMG_8268.jpeg

Oli toiveet aika korkealla aamulla kun lÀmmön sain mitattua.

Muoks. Kun mÀ nyt tÀmmönen soudahuopaa tyyppi olen niin kokeilin vielÀ miltÀ nÀyttÀÀ kun siirrÀn manuaalisesti oviksen vÀhön eteenpÀin milloin sain siis sen 100% positiivisen ovistestin kp11 ja kp10 se oli lÀhes yhtÀ vahva kuin kontrolli.

Sit kÀppyrÀ on nÀin.
IMG_8274.jpeg

Hmm. Katsotaan Katsotaan.
NÀyttÀÀ ehkÀ jÀrkevÀmmÀltÀ nÀin, mitÀ sanotte?

Mites muiden lĂ€mmöt tĂ€nÀÀn? đŸ©·

Liitteet

• IMG_8272.jpeg
    IMG_8272.jpeg
    766.3 KB · Katsottu: 79
Muokattu viimeksi:
@Mamiksx5 jotenkin luulen ettÀ tuo kp12 on oikea ovis pÀivÀ..

Tein rfsu early testin ja aika hĂ€rskiĂ€ viivanpaikkaa antaa, hankala kuvata mutta aika selkeĂ€ viiva paljaalle silmĂ€lle ilman punaista vĂ€riĂ€ đŸ„Č
Olenkin lukenut ettĂ€ muillakin on antanut selviĂ€kin "vÀÀriĂ€" viivoja đŸ˜”â€đŸ’«
Mulla ei ollutkaan kuin tuo testi ja kaksi digitestiĂ€ kotona. DigitestillĂ€ ei viitsisi huvikseen testailla huomenna ja kauppaankin on hyvin matkaa.. 🙈

Liitteet

• Screenshot_20251123-073017_FF App.png
    Screenshot_20251123-073017_FF App.png
    201.2 KB · Katsottu: 55
@Nukkelapsi tehdÀÀnkö teillĂ€ inssit vain niihin kiertoihin, missĂ€ ovuloit oikealta puolelta? JĂ€rjellĂ€ ajateltuna ei kai mielekĂ€stĂ€ tehdĂ€ vasemmalta ovuloitaessa, jos simpat ei pÀÀse perille. Onko sulla yhtÀÀn parempi olo aukkarin jĂ€ljiltĂ€? 💕

@MetsĂ€kaiku ainakin lĂ€mmöt tulleet vuodon jĂ€ljiltĂ€ normaalilukemiin ja jos limojakin on ollut, niin sehĂ€n vois kertoa siitĂ€, ettĂ€ ovis on ollut tai yrittĂ€nyt ainakin ✹🙏 Testaatko liuskoilla ovista? Se Clearblue pinkki on aika selkeĂ€ ja nĂ€yttÀÀ kyllĂ€ plussan useimmilla, jos mikÀÀn liuskat ei anna selkeetĂ€ plussaa. Toki se on aika hintava jatkuvaan testailuun 😅 EikĂ€ sillĂ€ niin vĂ€liĂ€ ole, jos talletuksia tulee muutenkin pitkin kiertoa ja oletetun oviksen ympĂ€rillĂ€ ✹ toivottavasti lĂ€mmöt lĂ€htee pian nousuun 📈

@Mamiksx5 noniin siellĂ€ on tikut uineet! MĂ€ sanoisi myös, ettĂ€ se plussa olisi ollut silloin kp11 kun sehĂ€n testi oli selkeĂ€sti vahvempi. Mut eihĂ€n se niin pĂ€ivĂ€n pÀÀlle oo 😅 Toivottavasti huomenna nĂ€kyisi jo tikussa jotain. Onko mitÀÀn oloja?

@Rollo joo hei oon nĂ€hnyt tÀÀllĂ€ palstalla kuvia ihan törkeistĂ€ viivoista noilla rfsu testeillĂ€ jotka on olleet valepositiivisia 😅 Mut toivon silti et tÀÀ sun rfsu nĂ€yttĂ€isi oikein 💕 Mullakin on edelleen kaapissa tĂ€ys rfsu paketti jostain 2024 vuodelta kun ajattelin et nĂ€itĂ€ tulee tarvitsemaan đŸ€Ł On varmaan jo menneet vanhaksi.

@Mamiii mitenkÀs siellÀ menee?

@Malttamatonq saitko sĂ€ ovista kiinni? 🌈

KĂ€ppyrĂ€ aika tasaisen nousujohteista
 tĂ€nÀÀn r-testiltĂ€ ovitrelle kokonaan hĂ€vinnyt, ei saanut edes tihrustamalla nĂ€kyviin. Eli nyt voi sitten testata ”puhtaalta pöydĂ€ltĂ€â€ 😅 En kyllĂ€ tiedĂ€, et koska uskallan testata
 Olo on aivan normaali. Oon kuullut ettĂ€ Proget voi aiheuttaa paljon raskausoireita, mut mulla ei oo oikeen mitÀÀn
 tosi kevyt pahoinvointi tulee 30min sisÀÀn kun otan lÀÀkkeet, ja ne on selkeesti tohon tukeen liittyvĂ€ juttu. Mut muuten olen ihan elĂ€mĂ€ni kunnossa 😁
IMG_2072.jpeg

Heippa. MĂ€ palaan tĂ€nne, vaikka vielĂ€ vĂ€hĂ€n arvon ettĂ€ kuinka tiiviisti jaksan lĂ€mpöjĂ€ seurailla tulevissa kierroissa... Ei pysynyt tĂ€mĂ€ pikkuinen matkassa, torstaina keskeytyi raskaus. 😔 Mutta onneksi nyt heti alkuunsa, ei mennyt kuin reilu viikko ns. hukkaan. Hieman piinailuintoja laimentaa tĂ€mĂ€ tapahtuma, mutta katsotaan nyt, miltĂ€ elĂ€mĂ€ nĂ€yttÀÀ muutaman viikon pÀÀstĂ€.

Kommentoin nyt vain muutamalle, mitÀ pÀÀllimmÀisenÀ on:

@Ness Upeita uutisia, ettĂ€ kaikki alkiot jatkoivat kehittymistÀÀn! HirveĂ€n paljon toiveita sinne, ettĂ€ nyt olisi kiinnittyminen kĂ€ynnissĂ€. 🙏🌈💖

@Malttamaton145 Onnea plussasta! 💝 Toivottavasti pysyy kyydissĂ€ ja viiva vahvistuu. 🙏

@Mamiksx5 Mun mielestĂ€ sun korjattu kĂ€yrĂ€ on oikeampi, jos selkeĂ€ plussa oli vasta kp11. 👍 On vielĂ€ toivoa, kĂ€yrĂ€ nĂ€yttÀÀ kyllĂ€ hyvĂ€ltĂ€!

@Rollo SiellĂ€ myös kĂ€yrĂ€ nĂ€yttÀÀ hyvĂ€ltĂ€. Voi kun viivanpaikka muuttuisi oikeaksi viivaksi. 🙏

@MetsÀkaiku komppaan NessiÀ, kannattaa hankkia clearblue ovistestit, kotitesti.fi sivulla ei ollut kun 23e paketti. Minulla ei mikÀÀn muu testi nÀytÀ ovista..

@Ness todella lupaava lĂ€mmönnousu sinulla!! 💖
PitĂ€isi tilata parempia testejĂ€ ja jatkossa en kyllĂ€ osta noita rfsu early testejĂ€ đŸ«Ł

@Puolikuu olen niin pahoillani đŸ’”â€ïžâ€đŸ©č

@Puolikuu voi ei olen niin pahoillani 😭💔💔 Jos tuntuu ettĂ€ haluat palata takaisin mittailemaan, niin tÀÀllĂ€ ollaan 💕 Mut ennen sitĂ€ tietysti tĂ€rkeĂ€ ottaa aikaa surulle. LĂ€mmin halaus ❀

@Ness ei ollut varsinaisesti puhetta, mut sanoi, ettĂ€ joskus voi kĂ€ydĂ€ niin, ettĂ€ se terve munanjohdin sieppaa sen tukossa olevan puolen munasolun. ÄlĂ€ kysy miten đŸ€Ł

Jotenkin nyt alkanut mennĂ€ tajuntaan toi koko köynti. Tosi paska fiilis, koska tilanne oikeastaan aika huono. Edelleen tonne oikeaan hartiaan vĂ€hĂ€n koskee aina vĂ€lillĂ€. Ja eiliset hellĂ€t hetket sai ottaa aika varoen, koska paikat oli aika murjotut. Mutta tĂ€nĂ€aamuna voi alavatsa tuntuu vĂ€hĂ€n paremmalta jo. MeillĂ€ oli pitkĂ€ tauko nyt petipuuhista kun mies oli kovassa taudissa ja sit mulla oli menkat perÀÀn ja sit vielĂ€ toi aukkari. Kiihkoa kyllĂ€ kerĂ€ttiin hyvĂ€ilemĂ€llĂ€ yms. Kun mies oli tervehtynyt 😅

@Rollo onko sulla kuvaa testistĂ€ 👀 nyt on jĂ€nnittĂ€vÀÀ odotella mitĂ€ siellĂ€ tulee tapahtuu 🙏 Onks mitÀÀn oireita?

@Ness juu nĂ€yttÀÀ musta kans fiksummalta nyt nuo lĂ€mmöt mitĂ€ vĂ€hÀÀ mĂ€ nyt niistĂ€ osaan katsoa 😅 No unet on tosiaan huonoja, sykkeet vĂ€hĂ€n koholla, mut luteaalissa vissiin saattaa muutenkin nousta? Ja niin minimaalista tunnetta kohdun alueella, ettĂ€ niitĂ€ on ollu ihan ei plussa kierroissakin, niin ei niistĂ€kÀÀn voi sanoa😂 Hyvin epĂ€selvÀÀ siis.
Tosi jĂ€nnittĂ€vÀÀ odotella sun tulosta nyt kun ovitrelle hĂ€vinnyt testistĂ€.đŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€ž

@Puolikuu tosi ikĂ€vÀÀ ettei pysynyt pikkuinen matkassa, rauhassa palailee sit kun siltĂ€ tuntuu ❀

@Nukkelapsi kiva jos onnistui hellĂ€t hetket siellĂ€ vaikka vĂ€hĂ€n murjottu olo đŸ„° Kuulostaa hurjalta toi sieppaaminen , toivotaan ettĂ€ sit justteille kĂ€y niin đŸ’Ș🙏

@Puolikuu ikĂ€vĂ€ kuulla, paljon voimia sinne ❀
@Ness JĂ€nnĂ€t ajat edessĂ€ toivotaan parasta! Ja kiitos kysymĂ€stĂ€ en vielĂ€ onnistunut ovista bongaamaan, clearblue ovistestit nĂ€yttĂ€nyt vielĂ€ negaa eikĂ€ lĂ€mmötkÀÀn olleet nousussa. đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž

Liitteet

• Screenshot_2025-11-23-12-01-08-01_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    Screenshot_2025-11-23-12-01-08-01_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    55.8 KB · Katsottu: 49
@Puolikuu voi eikĂ€ 😭 Osanotot suruun sinne ja palaile mittailujen pariin sitten jos ja kun siltĂ€ tuntuu ❀

@Rollo tÀÀllĂ€ odotellaan huomisen testitulosta ✹ JĂ€nnÀÀ 😁

@Ness kÀyrÀ ainakin tosi hyvÀnnÀköinen, pystytkö oleen ihan zen vai onko koko ajan mielessÀ milloin uskaltaisi testailla?

@Mamiksx5 pahoittelut negasta. PidĂ€n tÀÀllĂ€ toivoa yllĂ€ ✹🌈

@MetsÀkaiku jÀnnÀt pÀivÀt edessÀ siellÀ, ootko eri testejÀ kokeillut jos ei oikein tummaa saa bongattua?

On:
EnsinnĂ€kin kiitos kaikille onnitteluista đŸ„č Ei meinaa uskoa, ettĂ€ testissĂ€ nyt ne kaksi kuuluisaa viivaa on. Toivottavasti myös pysyykin.

Eilen illalla sit kerroin miehelle. Mietin koko pĂ€ivĂ€n miten sen teen ja jĂ€nnitys oli ihan hirvee. đŸ«Ł PÀÀdyin lopulta kaivelemaan toukokuisen plussan aikaisen pahvilaatikon, jossa oli edelleen ne unilelut. Asettelin lelut ja uuden testin illalla hĂ€nen tyynylleen ennenkuin tuli makkariin. Se ilme millĂ€ hĂ€n niitĂ€ unileluja katsoi ja kun tajusi ettĂ€ siinĂ€ on myös testi ❀ Ja itkuhan siinĂ€ tuli đŸ„č

SelkeÀÀ vahvistumista testeissÀ on, eka kuva dpo 11 aamu ja nyt dpo 12 aamu ja toka kuva tÀnÀÀn pÀivÀltÀ. Taas tuo pÀivÀ testi paljon vahvempi. Huomenna en testaa aamulla vaan sÀÀstÀn suosiolla pÀivÀÀn. TestejÀ tÀytyy ostaa lisÀÀ, siirryn varmaankin pregcheckkeihin

Liitteet

• Screenshot_20251123_154027_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity.jpg
    Screenshot_20251123_154027_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity.jpg
    165.4 KB · Katsottu: 104
  • IMG_20251123_071754.jpg
    IMG_20251123_071754.jpg
    819.7 KB · Katsottu: 100
  • IMG_20251123_121211.jpg
    IMG_20251123_121211.jpg
    411.9 KB · Katsottu: 99
Superisti onnea 😍@Malttamaton145

ON: Aamulla sain vihdoin positiivisen ovulaatiotestin, nyt toivotaan ettÀ lÀmmöt varmistaisivat tÀmÀn. Tosin minulla myös verikoe tulossa viikon pÀÀstÀ, ovulaation varmistamiseksi.

Takaisin