Sori, oon niin väsynyt että tämä meni ohi

Tosi kiire ja nukun aivan huonosti joka yö.
Niin, tänään Dpo10 oletettavasti. Luulen ettei tärpännyt tai jos tärppäsi niin menee kesken tämäkin. Jotenkin tunne, että oltiin liian myöhässä, tai että oli "rupuovis." Tää etäsuhde vaikeuttaa, vielä kun on niin pitkä välimatka ja sit vielä työkuviot siihen päälle.
Mahdoton vaan jokaista ovulaatiota saada sattumaan viikonlopulle, kun kierrotkin heittää ja välillä ei tule ovulaatiota. Siksi epäilen, että mussa on vähintään jotain alkavaa vikaa iän takia, vaikka kaksi aiempaa lasta onkin. Olen vähentänyt erästä lääkitystä ja nyt ekaa kertaa pitkään aikaan taisi olla kaksi ovulaatiota peräkkäin. Vaikkei kukaan myönnä, että ko. lääke voisi vaikuttaa siihen.
Nyt sit jos kolmas ovis ei tule, niin harmittaa koska koko ajan vanhenen lisää ja mahdollisuuksia raskautua on vähemmän ovulaatio-ongelmien vuoksi..
Voisin tehdä tänään kuitenkin testin iltapäivällä, koska mietin kuukautisten siirtoa Primolut Nor-lääkkeellä. Kuukautiset eivät saa alkaa tällä viikolla etäsuhteessa yrittämisen takia. Tilasin myös Donafertyä, kai sitä voi kokeilla.
Kiitos kysymästä

Toivottavasti teillä tallettelut onnistuu ja tärppää nyt. Kovasti olette ajatuksissani.
No tässä tämä on. Heräsin kyllä viime yönä varmaan neljä kertaa ja mittaustulos ei ole luotettava. Pitkään aikaan en ole ollut näin loppu.. Kävin eilen verikokeissakin.
Tähän ei oo oikein luottaminen, mutta mittaan nyt silti. Eilen illalla sylkitesti taas täynnä hienoa saniaista, samanlaista laadukasta kuin oviksen aikaan. Ja tänään runsasta valkovuotoa.. En tiedä miksi tässä kierrossa estrogeeni jatkuvasti korkealla.. Vai pitääkö tässä alkaa ovulaatiotakin testaamaan uudestaan..