BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Mamiksx5 yhdessä meidän muiden kanssa kohti uutta kiertoa, toivon itsekin toista elokuista 💖🫂

@Ness jännittävä ensi kierto luvassa siellä 🤞💞

@Mamiii ei ole minulla vaikuttanut saunominen lämpöihin ainakaan omasta mielestä, ehkä se että nukuttaa paremmin saunanraikkaana voi jotain tehdä 🫣

Ja sitten omaan.. Ei menkkoja, päivää jäljellä ja olenkin TAAS 100% varma että tänään alkaa 😂 Käyrä ihasteltavaksi.. ->

Liitteet

• Screenshot_20251102-095606_FF App.png
    Screenshot_20251102-095606_FF App.png
    204.7 KB · Katsottu: 75
@Ness Kiitos! Onneksi sulla ja teillä on nyt uudet kujeet tiedossa uudessa kierrossa, niin senkin alku on positiivinen asia! 🌈

@Mamiksx5 ja @Rollo Harmi, jos nyt tämä kierto ei tuottanut tulosta. 🫂

@Mamiii Hehheh, siellä kyllä ei yrittämisen vähyydestä jää ainakaan kiinni. 😅😂 Hiukan kade tuollaisesta libidosta. 🙈

Täällä tuli lämmöt pari pykälää alaspäin tänään. Väsy, nälkä ja pientä menkkamaista juilintaa ollut tänään.. Pidän yllä toivonkipinää.. 🌈 Jos kokeilisi olla yhden kierron optimisti. 🤩😅

Vihdoin kp1 🥳🥳🥳
Nyt hyvillä mielin uuteen kiertoon kun on selkeät ovistestitkin hommattu.

Lisäsin tuonne kp20 saadun ovisplussan ja veikkaan että tuo KP23 ovis ihan oikea veikkaus, sillä luteaali tosiaan aina ollu 11 PV luokkaa! Olipa erikoinen kierto!!

Liitteet

• Screenshot_20251103-064940_FF App.png
    Screenshot_20251103-064940_FF App.png
    163.1 KB · Katsottu: 51
FF päätti muuttaa avulaatio arvauksensa tänään "normaalimpaan" päivään...
Itse veikkaan, et testien negoista huolimatta ovulaatio oli varmaan kp10 illalla, koska sillon oli kova kipu vasemmalla ja kierron ainoat selkeät limat...

Liitteet

• IMG_9094.jpg
    IMG_9094.jpg
    312 KB · Katsottu: 41
@Rollo no vihdoin pääsit uuteen kiertoon 🙏 Sit vaan tylsä alkukierto pois alta 😆

@dootti piinapäivät käsillä. Saatko aikaa kuluu vai meneekö tuskallisen hitaasti niinkuin mulla aina 😅

Alkukierto menossa ja niinkuin täältäkin monesti lukenut, tylsäääää😅 MUTTA se hyvä puoli että loppukierron testisekoilu ei ole mukana joten rauhallisempaa pään osalta 🙏
Itse aloin nyt käyttää sitä laskuria kun heräilen niin eri aikoihin näköjään meidän kuopuksen takia. Hän ääntelee aamuöisin enemmän niin itsekään en heti unta saa uusiksi. Huomisesta on sitten se kahden desimaalin mittari 👍
IMG_7969.jpeg

Ja tosi eläviä unia nähnyt kahtena yönä, yleensä nää kuuluu luteaaliin mulla.

Lisäksi, varasin nyt piinaviikolle jalkahoidon ja toiselle päivälle hieronnan.On vähän muutakin sit odotettavaa kun vain että pääsis testailee. Josko sais oltua rauhallisempi.

Ja jes uusi mittari tuli sekä ubikinolit👍

Muokattu viimeksi:
@dootti ainakin käyrä näyttää siltä että ovis on tapahtunut. Hyvää luteaalia!

@Mamiksx5 Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta ❤️ Millainen laskuri se olikaan mitä suunnittelit yöherätysten taklaamiseen?

@Rollo hyvää uutta kiertoa! Kuluttavaa tuommoinen epätietoisuus, toivotaan että tää seuraava olisi normaalimpi.

@Puolikuu olikos sulla piinailu käynnissä? Toivottavasti oireet povaisivat hyvää 🌈

@Ness millainen aikataulu teillä olikaan tähän alkavaan kiertoon, oliko nyt tulossa inssi vai jokin alkionsiirtojen valmisteluun liittyvä juttu?

Mitä @Mamiii :lle kuuluu, siellä alkaa varmaan olla piinapäivät käsillä jos ff:n ovisarvaus oli kohdallaan? ❤️ Isosti tsemppiä yrityksen ja etäsuhteilun yhdistämiseen, olin samassa tilanteessa viime kevääseen asti. Omat hankaluutensa siinäkin, mutta onneksi teillä riittää noin hyvin intoa talletella silloin kun ootte saman katon alla 😊

Täällä kp15 ja välivuoto jo väistynyt. Aletaan varmaankin lähestyä ovista (ennuste kp16-21) ja lämmöt on ainakin toistaiseksi melko tasaisen matalalla. Eilen ja tänään keskelle paikantuvia alavatsakipuja. Odottelua, toivomista, pettymisen pelkoa... Yritän suunnata ajatuksia muihin kuin yritysasioihin. Ja samalla muistaa innostua tallettelemaan ainakin parin päivän välein 🫣

Muokattu viimeksi:
@Rollo no vihdoin pääsit uuteen kiertoon 🙏 Sit vaan tylsä alkukierto pois alta 😆

@dootti piinapäivät käsillä. Saatko aikaa kuluu vai meneekö tuskallisen hitaasti niinkuin mulla aina 😅

Alkukierto menossa ja niinkuin täältäkin monesti lukenut, tylsäääää😅 MUTTA se hyvä puoli että loppukierron testisekoilu ei ole mukana joten rauhallisempaa pään osalta 🙏
Itse aloin nyt käyttää sitä laskuria kun heräilen niin eri aikoihin näköjään meidän kuopuksen takia. Hän ääntelee aamuöisin enemmän niin itsekään en heti unta saa uusiksi. Huomisesta on sitten se kahden desimaalin mittari 👍
View attachment 149766
Ja tosi eläviä unia nähnyt kahtena yönä, yleensä nää kuuluu luteaaliin mulla.

Lisäksi, varasin nyt piinaviikolle jalkahoidon ja toiselle päivälle hieronnan.On vähän muutakin sit odotettavaa kun vain että pääsis testailee. Josko sais oltua rauhallisempi.

Ja jes uusi mittari tuli sekä ubikinolit👍

Noni, sieltä se lähtee. Plussaa tulee tähän ryhmään tässä kierrossa vähintään kahdelle.. mulla on sellainen tunne 👍😊😅

Tulen perässä, nyt ehket Dpo9.. Jos ovis tapahtui.

En oo kyllä optimistinen enää, koska pms.. ja ihan hiton huonosti nukun.. mutta raskaustesti lienee pakko tehdä vielä ennen Primolutin aloitusta. Jos vaikka ois myöhäinen kiinnittyminen 😊 Eilen illalla oli joku hetkellinen pms-helpotus..

Vai enteileekö jo kuukautisten alkua tämä velttoilu? Pakko kohta alkaa siirtää niitä. Nyt vasta kp24.. Kierrossa ollut saniaista siellä täällä, en ole edes kaikkea kirjannut ylös. Ehkä tää huono olo johtuu huonosta nukkumisesta ja suolistovaivoista..

Omaan silmään todella omituinen kartta 😂

Liitteet

• Screenshot_20251105_104948_FF App.jpg
    Screenshot_20251105_104948_FF App.jpg
    166.7 KB · Katsottu: 36
Muokattu viimeksi:
@Mamiksx5 - Tylsästä alkukierrosta... mulla se ainakin sellaillaista seesteistä aikaa... ei vielä stressata tikuttamisesta tai plussista... odotellaan vain. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Neroskasta varata hemmottelua piinapäiviin. :thumbs-up:

@Yrttiteetä tekisi mieli - Tsemppiä talletteluihin, ovis varmaan tosiaan ihan käsillä.

@Mamiii - Toivoa on, niin kauan ku ei menkat ala.

Mä huomaan tulevani kierto kierrolta hieman sekopäisemmäksi. :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye: Meinasin testata jo tänään vaikka vasta dpo 6/7. Sain hillittyä itseni, eihän siinä mitään näkyisi. Ja joku sanoi jossain keskustelussa jotenkin, et toivoa on helpompi ylläpitää kun ei ole sitä negatestiä...

@Yrttiteetä tekisi mieli Kiitos kysymästä, täällä vietetään dpo8. Ja on ollut tällä kertaa jonkinlaisia oireitakin, kerron lisää alla. ☺️ Tsemppiä sinne tallettelujen aloitteluun ja toivotaan, että ovis sieltä saapuisi, ainakin lupaavia merkkejä nuo jomottelut ja tasaiset lämmöt.

Kaikille muille pidän myös peukkuja jännissä tilanteissa, ja joilla uusi kierto aluillaan, niin uusille tuleville mahdollisuuksille! 🌈

Täällä tuli lämmössä droppia dpo5-7. Toki on ollut huonoja öitä ja joku aamu heräsin yli puoli tuntia ennen nousua ja lämmön mittaamista. Tänään nousi uudelleen. 🥳 On ollut jänniä jomottavia tuntemuksia alavatsalla dpo5..7 iltaisin. Muuten ei mitään poikkeuksellisen ihmeellistä. Kumman rauhallinen mieli silti, vielä on toiveita tärpistä.. 🙏 Tuo lämpödroppi noilla päivillä rikkoo vähän kaavaa, on yleensä ollut alkuluteaalin korkeammalla ja käynyt näillä main alempana ja taas noussut. Toisaalta luteaalin alku myös poikkesi nopeilla lämpönousuilla. Voi kun tämä olisi SE kierto.. 🙏 Vähän korkealle mun mielestä piirsi tuon vertailulämpökäyrän tällä kertaa, yleensä ollut 36,2..3.

Liitteet

• IMG_20251105_185555.jpg
    IMG_20251105_185555.jpg
    230.6 KB · Katsottu: 45
@dootti ainakin käyrä näyttää siltä että ovis on tapahtunut. Hyvää luteaalia!

@Mamiksx5 Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta ❤️ Millainen laskuri se olikaan mitä suunnittelit yöherätysten taklaamiseen?

@Rollo hyvää uutta kiertoa! Kuluttavaa tuommoinen epätietoisuus, toivotaan että tää seuraava olisi normaalimpi.

@Puolikuu olikos sulla piinailu käynnissä? Toivottavasti oireet povaisivat hyvää 🌈

@Ness millainen aikataulu teillä olikaan tähän alkavaan kiertoon, oliko nyt tulossa inssi vai jokin alkionsiirtojen valmisteluun liittyvä juttu?

Mitä @Mamiii :lle kuuluu, siellä alkaa varmaan olla piinapäivät käsillä jos ff:n ovisarvaus oli kohdallaan? ❤️ Isosti tsemppiä yrityksen ja etäsuhteilun yhdistämiseen, olin samassa tilanteessa viime kevääseen asti. Omat hankaluutensa siinäkin, mutta onneksi teillä riittää noin hyvin intoa talletella silloin kun ootte saman katon alla 😊

Täällä kp15 ja välivuoto jo väistynyt. Aletaan varmaankin lähestyä ovista (ennuste kp16-21) ja lämmöt on ainakin toistaiseksi melko tasaisen matalalla. Eilen ja tänään keskelle paikantuvia alavatsakipuja. Odottelua, toivomista, pettymisen pelkoa... Yritän suunnata ajatuksia muihin kuin yritysasioihin. Ja samalla muistaa innostua tallettelemaan ainakin parin päivän välein 🫣

Sori, oon niin väsynyt että tämä meni ohi ❤️ Tosi kiire ja nukun aivan huonosti joka yö.

Niin, tänään Dpo10 oletettavasti. Luulen ettei tärpännyt tai jos tärppäsi niin menee kesken tämäkin. Jotenkin tunne, että oltiin liian myöhässä, tai että oli "rupuovis." Tää etäsuhde vaikeuttaa, vielä kun on niin pitkä välimatka ja sit vielä työkuviot siihen päälle.

Mahdoton vaan jokaista ovulaatiota saada sattumaan viikonlopulle, kun kierrotkin heittää ja välillä ei tule ovulaatiota. Siksi epäilen, että mussa on vähintään jotain alkavaa vikaa iän takia, vaikka kaksi aiempaa lasta onkin. Olen vähentänyt erästä lääkitystä ja nyt ekaa kertaa pitkään aikaan taisi olla kaksi ovulaatiota peräkkäin. Vaikkei kukaan myönnä, että ko. lääke voisi vaikuttaa siihen.

Nyt sit jos kolmas ovis ei tule, niin harmittaa koska koko ajan vanhenen lisää ja mahdollisuuksia raskautua on vähemmän ovulaatio-ongelmien vuoksi..

Voisin tehdä tänään kuitenkin testin iltapäivällä, koska mietin kuukautisten siirtoa Primolut Nor-lääkkeellä. Kuukautiset eivät saa alkaa tällä viikolla etäsuhteessa yrittämisen takia. Tilasin myös Donafertyä, kai sitä voi kokeilla.

Kiitos kysymästä ❤️ Toivottavasti teillä tallettelut onnistuu ja tärppää nyt. Kovasti olette ajatuksissani.

No tässä tämä on. Heräsin kyllä viime yönä varmaan neljä kertaa ja mittaustulos ei ole luotettava. Pitkään aikaan en ole ollut näin loppu.. Kävin eilen verikokeissakin.

Tähän ei oo oikein luottaminen, mutta mittaan nyt silti. Eilen illalla sylkitesti taas täynnä hienoa saniaista, samanlaista laadukasta kuin oviksen aikaan. Ja tänään runsasta valkovuotoa.. En tiedä miksi tässä kierrossa estrogeeni jatkuvasti korkealla.. Vai pitääkö tässä alkaa ovulaatiotakin testaamaan uudestaan..

Liitteet

• Screenshot_20251106_081210_FF App.jpg
    Screenshot_20251106_081210_FF App.jpg
    174 KB · Katsottu: 47
Muokattu viimeksi:
Sori, oon niin väsynyt että tämä meni ohi ❤️ Tosi kiire ja nukun aivan huonosti joka yö.

Niin, tänään Dpo10 oletettavasti. Luulen ettei tärpännyt tai jos tärppäsi niin menee kesken tämäkin. Jotenkin tunne, että oltiin liian myöhässä, tai että oli "rupuovis." Tää etäsuhde vaikeuttaa, vielä kun on niin pitkä välimatka ja sit vielä työkuviot siihen päälle.

Mahdoton vaan jokaista ovulaatiota saada sattumaan viikonlopulle, kun kierrotkin heittää ja välillä ei tule ovulaatiota. Siksi epäilen, että mussa on vähintään jotain alkavaa vikaa iän takia, vaikka kaksi aiempaa lasta onkin. Olen vähentänyt erästä lääkitystä ja nyt ekaa kertaa pitkään aikaan taisi olla kaksi ovulaatiota peräkkäin. Vaikkei kukaan myönnä, että ko. lääke voisi vaikuttaa siihen.

Nyt sit jos kolmas ovis ei tule, niin harmittaa koska koko ajan vanhenen lisää ja mahdollisuuksia raskautua on vähemmän ovulaatio-ongelmien vuoksi..

Voisin tehdä tänään kuitenkin testin iltapäivällä, koska mietin kuukautisten siirtoa Primolut Nor-lääkkeellä. Kuukautiset eivät saa alkaa tällä viikolla etäsuhteessa yrittämisen takia. Tilasin myös Donafertyä, kai sitä voi kokeilla.

Kiitos kysymästä ❤️ Toivottavasti teillä tallettelut onnistuu ja tärppää nyt. Kovasti olette ajatuksissani.

No tässä tämä on. Heräsin kyllä viime yönä varmaan neljä kertaa ja mittaustulos ei ole luotettava. Pitkään aikaan en ole ollut näin loppu.. Kävin eilen verikokeissakin.

Tähän ei oo oikein luottaminen, mutta mittaan nyt silti. Eilen illalla sylkitesti taas täynnä hienoa saniaista, samanlaista laadukasta kuin oviksen aikaan. Ja tänään runsasta valkovuotoa.. En tiedä miksi tässä kierrossa estrogeeni jatkuvasti korkealla.. Vai pitääkö tässä alkaa ovulaatiotakin testaamaan uudestaan..
Mä yritän täältä lähettää vähän hyvää energiaa sinne. Kuulostat nyt niin väsyneeltä. Toivottavasti se helpottaa pian ja tulee parempi mieli.

Tosta sylkitestistö mulla ei oo mitään hajua mitä ne saniaiset meinaa?

Tsemppiä kans @Puolikuu lle piinailuun! 🩷

Nyt vielä muillekin tsempit en kerkee enempää nyt kommentoimaan 😅

Mä yritän täältä lähettää vähän hyvää energiaa sinne. Kuulostat nyt niin väsyneeltä. Toivottavasti se helpottaa pian ja tulee parempi mieli.

Tosta sylkitestistö mulla ei oo mitään hajua mitä ne saniaiset meinaa?

Tsemppiä kans @Puolikuu lle piinailuun! 🩷

Nyt vielä muillekin tsempit en kerkee enempää nyt kommentoimaan 😅

Kiitos ❤️❤️ Teille myös..

Se sylkiovulaatiotesti on sellainen, että sylkeä laitetaan kuivumaan lasille/linssille. Se härveli on siis sellainen pieni puikko, jossa on mikroskooppi. Joskus ajat sitten tämän hommasin. Sit kun se sylki kuivuu, niin kohonnut estrogeeni saa sen ns. Kristallisoitumaan ja mikroskoopilla näkee sit tuloksena saniasta eli pos. tulos.. Mutta ovulaation testaukseen suunniteltu. Tietty estrogeeni toki myös raskaana koholla.

Netissä luki nyt uutena tietona, että jos on ovuloimaton kierto, se voi näyttää saniasista läpi kierron.. 😪 Varmaan sit siitä kyse..

@Yrttiteetä tekisi mieli kiva kuulla, että välivuoto väistynyt ja homma alkaa normalisoitumaan 🙏 Tikutteletko sä ovista ollenkaan vai meetkö ihan vain tuntemuksilla ja tasaisella tallettelulla? Voi kun saisikin suunnattua ajatukset muuhun kuin yritysasioihin 😅 tuntuu, että se on joka kuun kantava teema. Joskus enemmän, joskus vähemmän mutta ainahan se jollain tavalla takaraivossa kolkuttelee. Ja meillä olisi tarkoitus tehdä ihka ensimmäinen PAS tässä kierrossa ✨🌈 Inssit on heitetty romukoppaan kun siittiöt eivät kestäneet pesua.

@Rollo tsempit uuteen kiertoon ! Joskus sitä vaan käy näin, että ovis myöhästyy. Ei näistä oikein koskaan tiedä😅

@dootti miltäs siellä käyrä näyttää? Onko jonkinlaisia tuntemuksia?

@Puolikuu käyrä ainakin näyttää siellä hyvältä 🤩 toivotaan että alavatsatuntemukset enteilisivät hyvää 🌈

@Mamiii mäkään en oikein noista sylkitesteistä tiedä. Olen kyllä täällä palstalla joskus kuvia nähnyt, mutta en koskaan itse testannut. Liuskat on jotenkin helpompia käyttää ja tulkita, niin mennyt aina niillä 😂 mitä vähennä arvailtavaa, niin sen parempi. Ainakin käyrän mukaan voisi kuvitella, että ovis on ollut. Toki tuo sun alkukierto tarjoilu noita korkeampia lämpöjä mikä hieman hankaloittaa tulkintaa. Mä olen käyttänyt myös Donafertyä. Mulla ei ole PCOSia tai ovulaatiohäiriöitä, mutta epäsäännölliset ja välillä pitkätkin kierrot (mitä tahansa 28 -40 pv väliltä) niin mulla Donaferty on tasannut kiertoa ja pienentänyt tuota aikahaarukkaa. Eli sitä voin kyllä suositella jos on epäsäännöllisyyttä kierroissa. On antanut mulle mielenrauhaa kun osaa edes hieman ennustaa milloin ovis tulee, vaikkei nyt tää kiertojen epäsäännöllisyys olekaan se meidän lapsettomuuden syy.

Mä kävin tänään kilpparikontrollissa ja mun TSH oli <2.5 🥹❤️ En vielä saanut lääkärin mielipidettä, että onko riittävän alhaalla ( nyt siis 2.1), mutta yleisesti tuo alle 2.5 on se raja lapsettomuushoidoissa, mielellään toki alle 2, mutta mutta… Varovaisen toiveikkaana, että päästäisiin PASiin tässä kierrossa ❤️ Ens viikolla olisi eka ultra, toivotaan isosti, ettei sitä tarvitse perua!🙏 Ja loppuun vielä ryhmän teeman mukaisesti maailman tylsin alkukierron käppyrä 😆
IMG_1525.jpeg

Muokattu viimeksi:
@Mamiii Kuulostaa tosiaan väsyneeltä ja stressaantuneelta. Toivottavasti löytäisit jotain keinoja saada lepoa, rentoutumista ja sen myötä parempaa mieltä. 🫂 Käyrän perusteella voisi ajatella, että ovis olisi kyllä todennäköisesti tapahtunut.. Ja kans mietin, että kuinka varmoja nuo sylkitestit on... Tsemppiä!

@Mamiii Kiitos! 🤗

@Ness Kiitos, on tuo käyrä kyllä vähän erinäköinen.. Ja alavatsan tuntemukset kyllä isoin toiveiden herättäjä on.. Samalla kyllä hyvin epäuskoinen, vaikka positiivinen mieli onkin. Outo tunne. Hienoa, että siellä on nyt kilppariarvot hilautuneet alemmaksi, luulisi että tuo riittäisi! 🙏 Niin jännittävä kierto odotettavissa, jos ja toivottavasti kun pääsette siirtoon! 🌈

Huominen aamun mittaus jännittää ihan kovasti. Normaalisti dpo9-10 on jo käynyt kunnolla alempana lämpö. Tiedän, että petyn, jos lämmöt tulee alemmaksi, vaikka se onkin vain yksi mittaus. Tekisi melkein mieli olla mittaamatta, mutta en varmaan siihenkään pysty. 🙈

@Mamiii Kuulostaa tosiaan väsyneeltä ja stressaantuneelta. Toivottavasti löytäisit jotain keinoja saada lepoa, rentoutumista ja sen myötä parempaa mieltä. 🫂 Käyrän perusteella voisi ajatella, että ovis olisi kyllä todennäköisesti tapahtunut.. Ja kans mietin, että kuinka varmoja nuo sylkitestit on... Tsemppiä!

@Mamiii Kiitos! 🤗

@Ness Kiitos, on tuo käyrä kyllä vähän erinäköinen.. Ja alavatsan tuntemukset kyllä isoin toiveiden herättäjä on.. Samalla kyllä hyvin epäuskoinen, vaikka positiivinen mieli onkin. Outo tunne. Hienoa, että siellä on nyt kilppariarvot hilautuneet alemmaksi, luulisi että tuo riittäisi! 🙏 Niin jännittävä kierto odotettavissa, jos ja toivottavasti kun pääsette siirtoon! 🌈

Huominen aamun mittaus jännittää ihan kovasti. Normaalisti dpo9-10 on jo käynyt kunnolla alempana lämpö. Tiedän, että petyn, jos lämmöt tulee alemmaksi, vaikka se onkin vain yksi mittaus. Tekisi melkein mieli olla mittaamatta, mutta en varmaan siihenkään pysty. 🙈

Toivotravasti pääsette siirtoon @Ness
😍

Kiitos @Puolikuu .. tää on välillä tällaista. Juuri huonon nukkumisen vuoksi epäilen että jotakin on vialla mun hormooneissa..

Nyt aloitin eilen illalla keltarauhashormonin ja heti nukutti paremmin, en tiedä johtuiko siitä vai mistä.

Tässä hyvä nähdä mitä kävi lämmöille Primolutin aloitettuani.

Liitteet

• Screenshot_20251107_093511_FF App.jpg
    Screenshot_20251107_093511_FF App.jpg
    175.4 KB · Katsottu: 25
Aamulla tein ovulaatiotestin, kun lämmöt eivät nousseetkaan odotetusti positiivisten testien jälkeen. Tein myös hcg varmuuden vuoksi, koska meinattiin kaverin kanssa juoda viiniä huomenna. Hämmennyksekseni hcg-testi näytti testiajalla jo selvän toisen viivan. Vessan valossa oli hankala saada napattua kuvaa, mutta punaiselta näytti.

Alemmassa kuvassa ensimmäinen testi kuivuneena yläpuolella ja alempi testi on vielä märkä ”samasta” pissasta, mitä puoli tuntia myöhemmin koitin saada vielä purkkiin puserrettua. Värin puolesta pissa oli kyllä vielä öistä. 😂

Mutta, kun tarkastellaan tuota lämpökäppyrää, niin ei nämä ”haamut” voi mitenkään olla oikeita haamuja. 😲 Olen hämmentynyt nyt näistä varuiksi tehdyistä testeistä. Mitä kokemuksia teillä on näistä easy@home raskaustesteistä, onko näyttänyt todella selviä viivanpaikkoja? Tai voiko tällaisella lämpökäppyrällä olla oikeat haamut kyseessä?
IMG_6076.jpeg
IMG_6079.jpeg
IMG_6080.jpeg

Muokattu viimeksi:
@Mamiii Hyvä, jos auttoi keltarauhashormoni nukkumiseen. Onneksi on apuja saatavilla.🙏

@ihmeellä1 Mä en kyllä näe noissa mitään.. Ei ole kokemusta kyseisistä testeistä, mutta voisin kuvitella viivanpaikaksi, jos livenä näkyy jotain mut kuvassa ei.

Mun käyrä näyttää tältä! Iiks, voisko nyt olla käynyt onnellisesti.. 🥹 Eilen jo aloin pelätä, että menkat pian alkaa, kun tuli kramppeja illalla... Tuli pienen pieni pyyhintävuoto, mutta krampit haihtui ja vuoto ei jatkunut. 🙏 Aina on tässä vaiheessa kiertoa tullut jo lämmöt alaspäin ja ei ole noussut näihin lukemiin kuin keskivaiheilla korkeintaan!

Liitteet

• IMG_20251108_084352.jpg
    IMG_20251108_084352.jpg
    232.9 KB · Katsottu: 62
@Mamiii kuulostaa hyvältä, toivottavasti keltarauhastuki auttaa 🙏

@ihmeellä1 sulla oli siis ovis+ ma & ti? Eli sit ovis on ollut ehkä keskiviikkona ja perjantaina ollut dpo2 tai dpo3 maksimissaan. Siihen nähden olis kyllä aika mahdottomuus, että raskaustestillä näkyisi mitään. Hedelmöittyneellä munasolulla menee kuitenkin useampi päivä matkata kohtuun, yleensä noin 5pv eikä kiinnittyminen tapahdu välttämättä heti. Mäkään en valitettavasti näe noissa testeissä mitään, odottelisin vielä muutaman päivän ✨

@Puolikuu nyt on kyllä jännittävää! Toivottavasti olisi nyt teidän kierto! Käyrä näytää aikakin tosi lupaavalta 🙏🌈

@Ness nyt kaikki peukut ja varpaat pystyyn että pääsette siirtoon 👍🤞👍🤞👍❤️

@Puolikuu on kieltämättä hyvännäköinen käppyrä siellä, oliko niin että odottelet menkkojen myöhästyvän? Miten pitkä luteaali on yleensä? Että kauanko vielä joutuu jännäilee 😇

@ihmeellä1 Testasitko uusiksi Tänään? 🤞🤞🤞kyllä munkin silmään näkyy jotain 🧐

Itsellä kp7 ja jotain vähän kirkkaampaa pikkuisen jo havaittu, oisko ovis taas hieman aiemmin? Kivahan se että tulis niin pääsee nopeammin piinailee. Tänään täytyy aloitella tallettelut. Menee kuppihommiksi suurimmaksi osaksi taas, on vaan liian hankalaa teiniperheessä muuten toteuttaa ja selvitään näin vähemmällä stressillä.
Pienin ollut kipeenä ja yöllä oon ite nukkunut melko huonosti. Viime yönä tuli pidempi pätkä ja varmaan ekan kerran mittasin siihen kuuden aikaan mikä on tavoitekin. Itselläkin tuntui tänä aamuna kurkussa ”kipeyttä”, ei siis kurkku kipeä mutta semmonen kuiva että jotain yrittää nyt päälle. Ei muutaku vitamiinit heti naamariin. Kauhee määrä pillereitä kyllä kun tilatut lisäravinteet tuli lisäksi jo olemassaoleviin. 😅

Kaikkea ei näistä ole käytössä meillä näistä taulukoista mutta aika paljon kyllä.
9730A780-F551-46C3-84A1-7BE9EFF6D563.jpeg
3BA31E69-29AF-46E7-804F-9FAB666E468D.jpeg

Itsellä on kaikki muut paitsi melatoniini.Ja oon muutenkin ollut nyt reilu 3kk ketolla niin uskon sen nyt vaikuttavan munasoluihin positiivisesti. Koska insuliinit ei mulla juurikaan nouse ja sehän on hyvä se entiseen verrattuna.Ei mulla insuliiniresistenssiä ole siltikään. Mutta aloitettiin sit vielä nämä ravinteet jos ei plussaa kuulu. Miehen simppanäyte kuitenkin huonompi kuin silloin 23 otettu. Voisintähän kirjoittaa jos siitä muille olisi jostain hyötyä että minkälaiset arvot nyt sitolikaan, laitan sulkuihin ne 2023 arvot.

Kokonaismäärä 26milj. (27,14milj.) who viite >39milj.
Pyöreät solut 0,2milj.(1,6milj.) viite <1
Leukosyytit 0 (0,2) viite <1

Liikkuvuus
Nopeat suoraan etenevät 0% (2%)
Hitaat kaartelevat 44%(78%)
Paikallaan liikkuvat 4%(7%)
Liikkumattomat 52%(13%)

Eteenpäin liikkuvat yht. 44%(80%) viite who >32%
Eteenpäin liikkuvat 11,4milj./ml( 21,7)

Miehellä taas on insuliiniresistenssi ja ollaan kiinnitetty huomiota että söis suuremmilta osin matalan gi hiilaria. Alkoholi poissa ollut jokesästä. Nikotiini nyt jätetty. Tammikuussa voisi ottaa uudenjos enplussaa ennen sitä. Tää on syyskuulta. Ja ennen tätä sain plussan joka kemiallinen.

Ja ovumian lääkäri ei ollut huolissaan. Mies ei muistanut sanoa että meillä oli kemiallinen juuri. Eikä siitä kkm muistanut mainita. miehellä nyt hcg ja ens viikolla soittoaika jossa mieskysyy voisiko fsh ottaa rinnalle.

No semmosta, toivottavasti nyt tauti menee kevyesti ohi, mieskin meinaan flunssainen aamulla.
Tässä vielä käppyrä ☺️
37E295C9-1455-4068-8BF5-58D9C5A6FC45.jpeg

Takaisin