@Ness tuntuu kyllä jännältä, että luteaali pidentynyt, voisi melkeen luulla menevän toisinpäin

"kiva" kun käy noin just silloin kun toivoisi vaan menkkojen alkua.. Mulla kokemusta siitä, että menkkoja/mitään vuotoa ei vaan tuu, vaikka olisi ollut ovis yms. Joskus se limakalvo on vaan kai niin ohut, että ei kai vuoda ja munasolut niin pieniä, että niiden vuotomista ei varmaan huomaa jos jotain tulis

en tiedä, lääkäritkään ei silloin mun tilanteessa osanneet selittää mistä kaikki johtu, mutta mulla ei tullut vuotoa, vaikka oli ollut ovitrelle oviksen tukena ja siinä sit provera, jonka piti auttaa vuodon aloittamiseen, mutta mitään vaan ei tullut

toivottavasti sulla pian vuoto alkaa ja pääsette ilmoittautumaan PAS:iin

Mä luulen, että tää mun uusi lääkitys voi hyvin auttaa raskautumiseen ja aikaisiin keskenmenoihin/kemiallisiin. Tulin itseasiassa raskaaksi (toi vime ku) 5 viikkoa lääkityksen aloituksesta, kun aloitettiin se varuilta ennen MR:ää. Mutta ei oo tietenkään mitään takuita, että asiat menee hyvin kuten tosta kokemuksesta huomasi

. Eka ajateltiin miehen kanssa, että voitais antaa letro+cyclo kierroille vielä mahis tän uuden lääkkeen kanssa, mutta ollaan nyt kokeiltu niitä yli pari vuotta ilman tuloksia, ei vaan jaksa enää löytyä toivoa, että ne alkaisi nyt toimia

pakko päästä eteenpäin tässä touhussa. Toki sitä vielä elättelen vähän toiveita luomuplussasta, säästyisi aika paljon rahaa, jos ei tarttis lähteä ivf rumbaan, ja se on ollut se syy miksi ollaan odoteltu näin pitkään.. mutta nyt on tullut aika kokeilla kaikki mahdollisuudet ja jos ei nyt vuoden sisään onnistu, luulen että alkaa olla aika kääntää katseet ihan muihin juttuihin kuin perheen kasvattamiseen

Haluaisin vaan lopun tälle yritykselle ja tää ivf avaa jotenkin oven sille

se kun on tehty, tuntuu siltä, että kaikkea on kokeiltu