Onnea @salamana , toivottavasti tämä olisi nyt se pysyvä plussa 

@Ness tsemppiä myös piikittelyyn, toivottavasti teillä etenee hoidot toivotusti, seurailen teidän matkaa lapsettomuushoitojen puolella
Täällä alkoi uusi kierto tänään, mulla ollut FF tauolla ja tänään päätin vihdoin laittaa kaikki viime kuukausien lämmöt sinne. En oo tehnyt ovistestejä, kun halusin elää tätä kohdunulkoisen jälkeistä karenssia kerrankin vapaana testailuista ja mittailuista. Joko mun kierrot on ovuloimattomia tai sit mun luteaali on 7 päivää ilman letroja ja cycloja
kumpikaan vaihtoehto ei oo kovin mieltänostattava
tää seuraava kierto kuuluu tässä maassa vielä karenssin piiriin, Suomessa olisi jo viime kierrossakin saanut yrittää.. päätettiin, että en syö letroja, mutta aloitin taas Donafertyn ja aion testailla ovista ja katsoa tuleeko se ilman letroja - katsotaan sit annetkaanko raskaudelle mahdollisuus, jos ovis vaikuttaisi tulevan itsekseen.
Lokakuun puolivälissä sit ivf-suunnittelukäynti, nyt tuli raja vastaan tätä odottelua ja halutaan päästä hoidoissa eteenpäin vihdoin yli 3 vuoden yrityksen jälkeen
ehkä raportoin tänne tätä nykyistä kiertoa, mutta varmaan enemmän silti taustalla seurailen muita
ihana huomata, että täällä ei montaa vanhaa tuttua enää oo. Toivotaan, että me kaikki saataisiin pian siirtyä ryhmästä pois 
@Ness tsemppiä myös piikittelyyn, toivottavasti teillä etenee hoidot toivotusti, seurailen teidän matkaa lapsettomuushoitojen puolella
Täällä alkoi uusi kierto tänään, mulla ollut FF tauolla ja tänään päätin vihdoin laittaa kaikki viime kuukausien lämmöt sinne. En oo tehnyt ovistestejä, kun halusin elää tätä kohdunulkoisen jälkeistä karenssia kerrankin vapaana testailuista ja mittailuista. Joko mun kierrot on ovuloimattomia tai sit mun luteaali on 7 päivää ilman letroja ja cycloja
Lokakuun puolivälissä sit ivf-suunnittelukäynti, nyt tuli raja vastaan tätä odottelua ja halutaan päästä hoidoissa eteenpäin vihdoin yli 3 vuoden yrityksen jälkeen
Oletettu ovis kylläkin vasta kp18.
Sen mukaan olisi ollut tämä alkuillan tikku jo hitusen tummempi kuin aamupäivän, joten ehkä ehkä nyt se ovulaatio on tännepäin hiipimässä lähipäivinä. Näin toki ihan omin silmin myös, että hiukan tummentumista, mutta vielä niin hintsusti, että joskus tuollainen voi olla ihan sattumaakin.