Kiitos paljon onnitteluista!

Hyvä kun eka kirjoitin että näkispä edes joskus haamun ja sinnehän se sitten tupsahti!

En uskalla vielä toivoa liikoja että pysyisi jalat maassa, mutta samalla oon niin hirveän iloinen että ekaa kertaa näkyy edes hailuraa että on vaikeaa ajatella inhorealistisesti! Testaan kyllä nyt varmaan joka päivä, toivon mukaan tummenee

Laitoin vielä liitteeksi kuvan missä näkyy se ClearBluen testipuikko, siitä ei tosiaan tarvitse viivaa tihrustaa!
@Ness Ai niin sulla jäi tää saaga näkemättä!

En siis ole varma, oliko tää letrokierto, vai ei! Mulla siitä ekasta letrokierrosta tuli ovisplussa KP22 mutta ei tärpännyt, ja sitten alkoi kesätauko, joten seuraavassa kierrossa söin vain minimimäärän letroja kuten oli gynen kanssa sovittu. KP17 oli kipuja vasemmalla, niin kävin kalliisti toisella gynellä toteamassa, että ei ole folleja kummallakaan puolella, vaan pelkkä pieni kysta??? Ilmeisesti toinen sen ekan kierron folleista jäi sinne. Sitten seuraava yllätys, KP26 alkoi viikon veritulva ja en sen jälkeen sitten tiennyt, oliko ne menkat vai ei, niin en uskaltanut syödä letroja, ja gyne oli lomalla, niin en voinut kysyä. Aloin kuitenkin taas tikuttamaan ja yhtäkkiä pärähti ovisplussa KP12?? Tai KP38, jos se välivuoto ei ollut menkat. Sen kun tietäisi että mikä KP on nyt menossa.

En käsitä mikä uskomaton vuoristorata tästä nyt tuli?? Mutta sen tiedän että on DPO8 ja toistaiseksi hyvältä näyttää niin keskityn siihen!

Voi juku, mä niin pidän peukkuja pystyssä että ovis tulee juuri sopivasti ensi viikolla! Jännittää sun puolesta jo etukäteen!

Mutta aika varmasti pitäisi nyt osua hyviin päiviin!
@Islala Ihanasti sanottu, toivon kans että oli superfolli joka räjäyttää kystat pois tieltä ja galaksit taivaalta ja syntyy pienenä superihmisenä!

Ja kivasti tsempattu, toivon myös hartaasti että ei ole kemiallinen nyt kun on viimein tähän asti päästy!
@Puolikuu Pidän vielä peukkuja pystyssä, jos tärppäisi!
@ohdake Voi juku, onpa hauskaa että on ihan sama DPO menossa! Puhallan paljon plussatuulta siihen suuntaan että sullakin piirtyisi viivaa näkyviin heti kun testaat!
@Rollo Varmaan vasta DPO10 olisi järkevä testipäivä mutta hyvähän mun on sanoa kun itse sorruin ekaa kertaa testaamaan jo DPO8!

Varmaan oman fiiliksen mukaan! Onko sulla pitkä luteaali? Itse nyt halusin lähinnä nähdä jotain ennen menkkojen alkua vaikka olisikin hölmöä.

Tilasin nämä herkät jostain nettiapteeksin alennuksesta ja niitä on sellainen kasa että tuleepahan viimein käytettyä!
@Pogo Kauheaa että huonojen uutisten lisäksi tulee vielä tuollaiset kivut

Komppaan lämpötyynyä tms, jos Panadolin lisäksi saisi vähän lohtua siitä.