@Mustikkatäplä tsempit menkkoihin
Tosi hyvä, että kierto on nyt tasaantunut ja luteaali oli oikean pituinen kemiallisten ja välivuotojen jälkeen
uutta kiertoa kohti siis! Se olisikin hienoa, jos minun että miehen ongelmat saataisiin korjattua pelkällä lääkityksellä
@kaihotar toivotaan, että siellä tapahtuu kiinnittymistä ja siitä johtuu dippi! Olisi juuri oikeat päivät siihen! Jos dippiä tulee myöhemmin, luteaalivaiheen lopussa niin yleensä kertoo ennemmin menkkojen alusta, mut tää voi olla positiivinen dippi
Kiva nähdä minne suuntaan lämmöt lähtee huomenna 
@Ansq Labraan saa mennä about heti - miehellä kun ei ole kuukautiskiertoa niin ei ole väliä milloin nuo hormoniarvot mitataan
siellä oli määrätty testosteroni, prolaktiini, fsh, lh … Eli about samaa settiä mitä naisiltakin tutkitaan jos epäillään kiertohäiriöitä/ovuloimattomuutta. Ei ollut puhetta mitä lääkettä määrätään, se riippunee missä arvoissa on vikaa, että mitä tarvitsee tukea. Mä oon kyllä vähän skeptinen, et voiko oikeasti jonkun lapsuuden kivestrauman ja siitä johtuvan epämuodostuman/surkastuman vielä näin vuosia myöhemmin korjata lääkkeillä . Mutta enhän minä lääkäri ole, eiköhän ne tiedä paremmin
Täytyy kysyä seuraavalla kerralla, että mites ne siittiövasta-aineet, kun niistä oli puhetta et ne lähtee vain pesussa pois…. Et ei kai niihin nuo lääkkeet vaikuta vaikka sellaiset määrättäisiinkin
Täytyy potkia miestä ylös työtuolista, että menee ottamaan ne labrat! Mä itse olisin varmaan juossut sinne eilen heti puhelun jälkeen 
Täällä ovis+ pärähti! Ajattelin jo et eilinen testi oli plussa, mut aamulla olikin taas kirkuvaa viivaa niin ettei jää epäselväksi. Ainakaan mulla ei LH-tasoissa pitäisi olla mitään häikkää kun nää onestepin surkimuksetkin huutaa plussaa
@kaihotar toivotaan, että siellä tapahtuu kiinnittymistä ja siitä johtuu dippi! Olisi juuri oikeat päivät siihen! Jos dippiä tulee myöhemmin, luteaalivaiheen lopussa niin yleensä kertoo ennemmin menkkojen alusta, mut tää voi olla positiivinen dippi
@Ansq Labraan saa mennä about heti - miehellä kun ei ole kuukautiskiertoa niin ei ole väliä milloin nuo hormoniarvot mitataan
Täällä ovis+ pärähti! Ajattelin jo et eilinen testi oli plussa, mut aamulla olikin taas kirkuvaa viivaa niin ettei jää epäselväksi. Ainakaan mulla ei LH-tasoissa pitäisi olla mitään häikkää kun nää onestepin surkimuksetkin huutaa plussaa