@Nukkelapsi ah, no eipä se olisi voinut yhtään näkyvämmällä paikalla olla ja siltikään en huomannut 
Kiitos! Oon olettanut itse että sillä yön leposykkeellä olisi enemmän merkitystä, laittaisin sen.
@kaihotar joo, kaikki keinot käynnissä, tikuttelut aloitettu ajoissa
Älä vielä luovu toivosta, lämmöt näyttää hyvälle ja voi hyvinkin olla että olet tosiaan onnistunut jollain nirhaisemaan vain limakalvoa, jos sitä vuotoa tuli niin vähänkin vaan.
@Ansq kiitos, joo näin mäkin toivon
toivottavasti siellä tauti pian helpottaisi!
Mä huomaan vähän että alkaa itsellä kyllä jonkinlainen kisaväsymys olemaan päällä. Yleensä ollaan tähän mennessä tehty jo monet tallettelut, mutta nyt tässä kierrossa yritetään vasta aloitella.. kaippa sitä tässä kohtaa meinaa vähän alkaa uskoa koitella, että tuleeko mistään mitään. Täytyy nyt vaan päästä uuteen nousuun. Joka kierron mukana kuitenkin tulee uusi mahdollisuus.
@kaihotar joo, kaikki keinot käynnissä, tikuttelut aloitettu ajoissa
@Ansq kiitos, joo näin mäkin toivon
Mä huomaan vähän että alkaa itsellä kyllä jonkinlainen kisaväsymys olemaan päällä. Yleensä ollaan tähän mennessä tehty jo monet tallettelut, mutta nyt tässä kierrossa yritetään vasta aloitella.. kaippa sitä tässä kohtaa meinaa vähän alkaa uskoa koitella, että tuleeko mistään mitään. Täytyy nyt vaan päästä uuteen nousuun. Joka kierron mukana kuitenkin tulee uusi mahdollisuus.

Se on omanlaisensa virstanpylväs tuo km-raskauden lasketun ajan ylittäminen.