@Pogo Meinaatko ”early pregnancy signs” pisteitä vai sitä BBT trend prosentteja? Mulla noi pisteet näyttää aina alkuunsa jotain 50pst ja tippuu sit myöhemmin johonkin 20pst

Noi prosentit riippuu vähän käyrästä, tällä hetkellä näyttää 48,9%, joskus näyttää vähemmän jos lämmöt laskussa.
@Mustikkatäplä Ei ku niin! Niinhän se olikin sen progemittauksen kanssa, nyt muistin ku mainitsit

voishan sitä ehdottomasti testata, joskus se onnistuminen kuitenkin on niinkin pienestä kiinni eikä siitä haittaakaan ole

toki eihän sitä voi tietää minkä takia ovat menneet heti kesken, mutta ainakin tuo progetuki olis helppo kokeilla

Millä dpolla sulla yleensä alkaa se rusehtava vv?
Vielä on kuitenkin mahdollisuus, täällä sormet ristissä kuitenkin

käyrä näyttää hyvältä
@Ness Äh no voihan, hyvä että tilavuus on noussut ja sehän on jo lähelle viiterajaa, mut harmi että se ite siemennesteen määrä on sit puolestaan laskenut joka sitä kokonaismäärää laskee

meilläkin oli just noin siinä kontrollinäytteessä, että yks asia kun parantui niin toinen huonontui ja lopputulema oli ihan +-0 aiempaan

Ja kohtahan se maanantai jo on! Ei tarvi odottaa kauaa enää. Ja kyllä, ehdottomasti yritystä kotona kun kuitenkin tarvitaan vaan se yksi hyvä siittiö että saisi vauvan alkuun

@kaihotar Joo välillä kyllä nousee aika ylös, tosin on mulla toi peruslinjakin tässä kierrossa sen 36,55c eli peruslämpökin on suht korkea

ei oireita, ei siis odotuksia taaskaan

Siellä käyrä hienossa nousussa ja toivottavasti sielä normaalia korkeammat lämmöt merkkaisi nyt onnistumista!

Jännä et mitä tuo vuoto on sit ollu, tosiaan varmaan vähän liian aikaista kiinnittysmisvuodolle mutta oviksesta ja sen verran aikaa ettei luulis olevan siitäkään johtuvaa
@Nukkelapsi Mulla Apple Watch vie aina leposykkeen sekä unitiedot FFn käyrään, tosin ottaa kyllä koko vuorokaudelta sen leposykkeen eikä vaan yöltä
@SyysSumu Toivottavasti siitä hedelmällisyysneuvojan soitosta olis sinnekkin jotain pientä apua!

Täällä edelleen tauti päällä, tuntuu että sen oireet vaihtelee päivä kerrallaan, yhtenä päivänä kunnon flunssa ja toisena yskä

onneksi ei kuumetta ole. Vähän huonosti nukuttuja öitä, voi olla että vaikuttaa lämpöihin nostavasti eikä oikeasti olisi noin korkealla jos saisi nukuttua läpi yön, toisaalta mun luteaalilämmöt voi olla normaalistikin noin korkeat niin tiiä sitten. Mitään kiinnittymisdippejä ei ainakaan ole havaittavissa

Tästä pitäisi pikkuhiljaa alkaa lämpöjenkin laskea ja ensiviikolla sitten uuteen kiertoon