BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
@Bella95 Ihanaa, onnea! 😍 paljon tarrasukkia nyt sinne ✹

Screenshot 2025-01-17 at 8.31.38.png

tĂ€nÀÀn varmaankin kp1 đŸ«  pidĂ€n taas tĂ€ssĂ€ hetken taukoa tÀÀllĂ€ pĂ€ivittelemisestĂ€ kunnes on taas ovismetsĂ€styksen aika, paljon haleja kaikille!

@salamana eikĂ€, kamalasti tsemppiĂ€ sinne ja rentouttavaa taukoa ❀

KĂ€vin gynellĂ€ ja kaikki hyvin! Sano ettĂ€ mun labra-arvot oli hyvĂ€t, LH hitusen korkee FSH:hon verrattuna muttei tarvi olla huolissaan. AMH kerto hyvin sen ettei oo alentunutta reserviĂ€ muttei viittaa PCOS tms, hyvĂ€ arvo ilmeisesti. Ultrassa nĂ€ky just sellanen kohdun limakalvo mitĂ€ pitikin, johtofolli oli 16mm eli ovulaatio maanantaina-tiistaina. Mietin ettĂ€ uskallanko jĂ€ttÀÀ ovulaatiotestin tekemĂ€ttĂ€ huomenna kun niitĂ€ on jĂ€ljellĂ€ enÀÀ kaks, mutta mitĂ€ jos toi ottaakin jonkun jĂ€ttikasvupyrĂ€hdyksen ja irtoaa jo su? 😂 Gyne oli optimistinen sen suhteen ettĂ€ raskaus tĂ€ssĂ€ pian onnistuis kun yks alkanu raskaus kuitenkin ja paperilla kaikki hyvin, tietysti munasolujen laatua ei pysty muuta kun koeputkihedelmöityksen yhteydessĂ€ tutkimaan.

1000025285.jpg

Ihania uutisia @Bella95 !!!

@kaihotar ihania gyne-kuulumisia! Oliko sulla jokin esim. tukilÀÀkitykseen/mahd. hoitoihin liittyvĂ€ syy varmistaa ovulaation ajankohta? Jos ei, en nĂ€e varsinaista haittaa vaikka se ehtisi nyt viikonloppuna mennĂ€kin jos haluat sÀÀstellĂ€ testejĂ€ gynen arvelemille tĂ€rppipĂ€iville. Moneltahan saattaa (kai) ovis mennĂ€ muutenkin niin nopeasti ohi ettei yhdellĂ€ testillĂ€ per pĂ€ivĂ€ ehdi sitĂ€ havaitsemaan (mikĂ€ on isoin syy sille etten ovistestien maailmaan ole vielĂ€ sukeltanut, ulkoa katsomalla vaikuttaa kovin stressaavalta 😼‍💹.)

Pahoittelut @minttutuuli ja @salamana negasta/uuteen kiertoon joutumisesta. Toivotaan parempaa onnea seuraavaan kiertoon!

@Pogo niin sitĂ€ pitÀÀ, leikkisĂ€ ote pitÀÀ virkeĂ€nĂ€ ettei homma ala kĂ€ydĂ€ puurtamisesta 😉 Toivotaan ettĂ€ saat miehen samoille linjoille.

Mun alkanut 'menkkavuoto' on niin outoa ettĂ€ olen tainnut muuttaa mieleni ja pitÀÀ sitĂ€ edelleen jĂ€lkivuotona đŸ€š Viimeksi laittamani viestin jĂ€lkeen oli hanat auki muutaman tunnin, sitten puolentoista vrk:n tauko ja nyt taas vuotaa reilusti - onneksi sentÀÀn lisĂ€rauta vaikuttaa niin ettei vĂ€symys juurikaan vaivaa. Eli mulla ensi viikolla luultavasti ohjelmassa ottaa yhteyttĂ€ neuvolaan/terveyskeskukseen jos pÀÀsisi jotenkin tarkistamaan tilanteen, saa nĂ€hdĂ€ joudutaanko tĂ€ssĂ€ vielĂ€ tyhjentĂ€mÀÀn uudestaan.

Muokattu viimeksi:
Nyt illasta nÀytti ovistesti lÀhtevÀn tummumaan. Jospa huomenna ois plussa ja sais miehen jaksamaan.

HeipÀ hei, pitkÀstÀ aikaa. TÀÀllÀ nyt haistelen miltÀ tuntuisi palata forumille. Vahingossa tullut tauko on tehnyt hyvÀÀ, ei ole asiaa ajatellut niin paljon. Jossain vaiheessa kun palasin viestejÀ lukemaan, niin aloitin jostain ketjusta, jossa sattui sitten olemaan menossa semmoinen surkutteluviesti rupeama. Itsekin olen niitÀ viestejÀ kirjoitellut ja saa ehdottomasti kirjoittaa, ei sillÀ. Mut huomasin, et sen hetkisestÀ ihan-ok-fiiliksestÀ valuin niitÀ lukiessa siihen samaan ahdinkoon, mistÀ viesteissÀ kirjotettiin. Oli sit pakko lopettaa lukeminen. Oon mÀ sen jÀlkeen tÀtÀ ketjua kuitenkin lukenut, ne muut on nyt jÀÀnyt. TÀÀ kierto on nyt hujahtanut aika nopeasti, kun asia ei ole koko ajan mielen pÀÀllÀ. Et kun ei aiheesta jatkuvasti lue, niin ei sitÀ sit niin mietikÀÀn.

Et ehkÀ pitÀÀ nyt sit vÀhÀn kokeilla rajoittaa mÀÀrÀÀ, mitÀ tÀÀllÀ viettÀÀ. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Jos nyt sit keskittyy vaikka vaan tÀhÀn ketjuun. Mua kuitenkin kiinnostaa teidÀn muiden tilanteet ja kiva se on myös vÀlillÀ omia kÀppyröitÀ laittaa ja muiden kanssa miettiÀ missÀ mennÀÀn. En nyt tÀhÀn hÀtÀÀn muille vastaile, kun niin paljon viestejÀ ollut tÀssÀ vÀlissÀ, mutta @Calliope ja @Bella95 onnea plussasta ja mahtavaa @minttutuuli, ettÀ saitte jo ajan ensikÀynnille! :smiling face with heart-eyes: Muille tsemppiÀ kierron eri vaiheisiin! :Flexed Biceps:

TÀÀllĂ€ nyt menossa alkuluteaali. Ovis taas tĂ€ssĂ€kin kierrossa vĂ€hĂ€n auki, et mihin se nyt tarkalleen osu, kun mitÀÀn selkeetĂ€ oviskipua ei ollut ja lĂ€mmöt noussu pikkuhiljaa. Valkovuoto kans ollu vĂ€hĂ€n erikoista, ettei oo ollu oikeen selvÀÀ, et mitĂ€ siitĂ€ merkkais, ku moni vaihtoehto sopis. Vahvin ovistesti oli kp12, hassua kyllĂ€, ettĂ€ premom ei tĂ€llĂ€ kertaa antanu millekÀÀn testille high tai peak, vaikka siel oli useempi testi yli 0,6, mistĂ€ on aiemmin mulle antanu aina arvoksi high ja sille korkeimmalle sit peak. đŸ€·â€â™€ïž Nyt kaikki vaan low premomin mielestĂ€. Mut eipĂ€ sillĂ€ vĂ€liĂ€, selkee LH-piikki siinĂ€ paikkeilla kuitenkin oli. Oura merkkas oviksen paikaksi kp13, vaikka en ollu ovistestiĂ€ sinne merkannu ja lĂ€mmöt meni ekaa kertaa yli 0,0 rajan vasta kp15. Mielenkiintoista siis, et mihin se perusti tĂ€n pÀÀtelmĂ€n. Ihan vaan siihen, et kp14 oli jo vĂ€hĂ€n noussu lĂ€mmöt? Jaa-a. MĂ€ ehkĂ€ ite kaiken tĂ€n datan perustella veikkaisin, et ovis on ehkĂ€ ollu kp14. đŸ€” Joka tapauksessa nyt on kuitenkin selkeesti mennyt jo.

Nyt sit odotellaan tuloksia. Kierron alussa olin ihan varma ettei tÀrppÀÀ. Jotenkin siinÀ loman lopulla oli jotenkin niin rupsahtanut olo, kun oli lomalla vaan mÀssÀilly ja tissutellut (vaik mÀÀrÀt siis pÀÀasiassa esim. yks glögimuki), et tuntu, et munasolutkin on varmasti ihan surkeassa kunnossa nyt ja niillÀ voi mitÀÀn saada aikaan. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Nyt on sit vÀhÀn valosampi fiilis, et voi se myös hyvin napatakin. YritÀn kuitenkin pitÀÀ semmosen ihan sama -asenteen, ettei kauheesti pettyis, mut saa nÀhÀ.

Vuodenvaihteessa oli puhelu hedelmĂ€llisyyshoitajan kanssa ja kĂ€ytiin mun tilanne lĂ€pi. Olipa taas ihana tyyppi ja ihmetteli sitĂ€ mun aikasempaa gynekokemusta. Sano, et ihan lapsettomuusasioihin perehtynyt voisi olla parempi, kun osaavat ihan eri tavalla niitĂ€ paikkoja katsoa. Samoin sanoi, et jos aikaisia oviksia alkaa olla enemmĂ€nkin niin voisi harkita siihen hormonitukea, samoin loppukiertoon voisi myös harkita, jos siitĂ€ olisi apua raskauden tukemiseen, kun niitĂ€ kemiallisia ollut. Mut tietty lÀÀkĂ€ri osaa niitĂ€ paremmin arvioida, et onko mun tapauksessa jĂ€rkeĂ€. Mut ainakin nyt ovis tuli normaaliin aikaan, et ehkĂ€ siihen ei vielĂ€ ainakaan. Ja ne progearvot oli ihan ok loppukierrossa sillon kun kĂ€vin, et ehkĂ€ sekÀÀn ei nyt oo sit niin akuuttia. Katotaan nyt ainakin miten tÀÀ kierto menee, et varaanko sit jotain aikaa. Maaliskuussa kuulemma taas tulossa aleviikko, et sitĂ€kin vois tietty odottaa, siitĂ€ vaan ei sit tiiĂ€, et osuuko miten omaan kiertoon. đŸ€” Puhdista otin kans alesta verikoepaketin, kĂ€yn kattoo miltĂ€ arvot nyt nĂ€yttÀÀ (mm ferrit).

TÀmmöstÀpÀ tÀnne, pitkÀ viesti nyt kun en hetkeen oo kirjotellu. :No Evil Monkey:

Liitteet

• Screenshot_20250118_004722_FF App.jpg
    Screenshot_20250118_004722_FF App.jpg
    192.1 KB · Katsottu: 81
  • Screenshot_20250118_005221_Premom.jpg
    Screenshot_20250118_005221_Premom.jpg
    133.6 KB · Katsottu: 81
  • Screenshot_20250118_005305_Premom.jpg
    Screenshot_20250118_005305_Premom.jpg
    328.1 KB · Katsottu: 81
Nyt tuli selkeÀ plussa ovistestiin. Jos ei tuo ole plussa niin mikÀ sitten. JÀnnÀ vaan miten kaksi eri merkkistÀ yhtÀ herkkÀÀ testiÀ nÀyttÀÀ ihan eri tulosta. LÀmmöt seilaa omiaan mutta nyt jÀÀdÀÀn odottelemaan niiden nousua. TÀytyy kaataa mies tÀssÀ pÀivÀllÀ kun miehellÀ on menossa yövuorot niin pÀivÀllÀ on pakko kun illalla ei voi.

Liitteet

• IMG_20250118_091120.jpg
    IMG_20250118_091120.jpg
    145.6 KB · Katsottu: 82
  • Screenshot_2025-01-18-09-16-02-36_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    Screenshot_2025-01-18-09-16-02-36_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    252.3 KB · Katsottu: 79
@Pogo HyviĂ€ talletteluita đŸ€©

@Bella95 Onnea plussasta ja tsemppiÀ raskauteen!

Mun on nyt ollut pakko kertoa tÀn projektin aloituksesta muutamalle lÀhimmÀlle työkaverille ja omalle pt:lle. NÀiltÀ saan tÀhÀn projektiin tukea ja pt:ltÀ apua painonpudotukseen. Muokattiin vÀhÀn viikko-ohjelmaa ja saliohjelmaa. Otettiin mukaan mm. Tukilihaksia enemmÀn. Teroilla nyt neljÀs pÀivÀ. LÀmmöt pomppii. Pari pÀivÀÀ sitten olin nÀkevinÀni raskaustestissÀ jotain, joten tÀnÀÀn uusi testi, joka hÀikÀilemÀttömÀn negatiivinen. En tosin muuta odottanutkaan, mutta hÀmÀsi se parin pÀivÀn takainen. Ovistesti myös tÀysin valkoinen. En muistanut, kuinka paljon terot mulla kipeyttÀÀ rintoja. Varsinkin nÀnnit ihan tosi arat. Mielialamuutokset yllÀttÀvÀn miedot vielÀ. Muistelin ettÀ esikoista yrittÀessÀ olin tosi herkkis nÀistÀ.

Kiitos kaikille onnitteluista đŸ„° Alla kuva testeistĂ€ ylhÀÀltĂ€ alas dpo12 IP, DPO13 AP, DPO13 IP ja DPO14 AP. Vahvistumista nĂ€kyy mutta aika hentoinen on vielĂ€ tuo viiva. LĂ€mmöt on ollu selvĂ€sti koholla, samoin ku sykkeet. Onko jollakin kokeneemmalla tulkintaa tuosta kĂ€yrĂ€stĂ€, ettĂ€ milloinkohan on voinut olla kiinnittyminen? đŸ€”

@Pogo nyt nĂ€yttÀÀ ovistestit hyvĂ€ltĂ€! Onnea viekotteluun 😜

@Nukkelapsi tosi kiva, ettÀ oot voinu jakaa kuulumisia lÀhimmille ja pt:lle. SieltÀ saa varmasti hyviÀ vinkkejÀ treenaukseen ennen raskautta ja sitten, kun tÀrppÀÀ.

@MustikkatÀplÀ kiva kuulla taas sinusta! HyvÀ, ettÀ tauko auttoi yritysstressin kanssa. Kuulostaa hyvÀltÀ tuo keskustelu hedelmÀllisyyshoitajan kanssa ja ettÀ saat tarvittaessa hormonitukea. TsemppiÀ piinailuun!

@YrttiteetÀ tekisi mieli Àh, onpa kurjaa ettÀ vuoto jatkuu erikoisena. MikÀ on nyt tilanne? Varmaan hyvÀ ottaa johonkin yhteyttÀ ensi viikolla, jos se jatkuu tÀllaisena.

@kaihotar hienoja uutisia gyneltĂ€! TsemppiĂ€ talletteluihin đŸ€žđŸŒđŸŒˆ MitĂ€ pÀÀdyit tekemÀÀn ovistestailujen kanssa?

@salamana oon pahoillaan, ettÀ ei tÀrpÀnnyt. HyvÀÀ foorumitaukoa. VÀlillÀ on hyvÀ tuulettaa vÀhÀn ajatuksia ja keskittyÀ muihin juttuihin.

s_1CIKyt.png

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 101
Tein pÀÀtöksen ettÀ en enÀÀ koskaan hanki raskauskeijulta niitÀ one step liuskatestejÀ. Ei ovis eikÀ raskaus. KÀytÀn nuo jemmassa olevat pois mutta enempÀÀ en hanki.

Nyt kun vaan malttaisi odottaa sen pari viikkoa ennen kuin alkaa testaamaan toisilla testeillÀ.

Mulla on @Pogo ihan sama kokemus kotitestin ovistesteistÀ ainaki. Ne on niitÀ sofi merkkisiÀ ja mÀ en saa niillÀ ovista kiinni. LiitÀn kuvan saman nÀytteen sofista ja pregcheckistÀ. En enÀÀ noita sofin testejÀ voi kÀyttÀÀ vaikka niissÀ pitÀisi kai olla sama vahvuus pc:n kanssa.

@MustikkatÀplÀ tosi hyvÀ ettÀ foorumitauko ob tehnyt hyvÀÀ. MÀkin pÀÀsÀÀntöisesti pysyn tÀn ketjun puolella kun fiilis tÀÀllÀ on mielestÀni ollut hyvÀ. Allekirjoitan kyllÀ tuon ettÀ nÀÀ ketjut pistÀÀ ajattelemaan asiaa lÀhes jatkuvasti joka sitten saa ajan kulumaan hitaasti.

@YrttiteetÀ tekisi mieli kuulostaa jÀrkevÀltÀ olla hoitotahoon yhteydessÀ tosta niin tulee tarkastettua tilanne. Mulla oli kans sen tm jÀlkeen reilu viikko vuotoa, sit viikon tauko kun alkoi taas pariks pÀivÀks ja parin viikon tauon jÀlkeen tuli kuukautiset.

TÀÀllÀ en oo malttanut olla korkkaamatta kaapissa lojuvia testejÀ ja aamun normiherkkyyden dpo9 testi ihan negis. On toki vielÀ aikasta mutta vÀhÀn nyt tÀtÀ optimismia jo lannistanut. LÀmmöt edelleen koholla eikÀ tÀmmöstÀ kÀyrÀÀ oo kyllÀ ikinÀ ollut mutta myös tuntuu ihme kramppailua joka pÀivÀ alkaen jo dpo 6 ja jonkinlaista pahoinvointiakin ollut siitÀ asti. LeposykkeissÀ ei nÀhtÀvissÀ vielÀkÀÀn mitÀÀn nousua. Odottavan aika on niiiii-iiiin pitkÀ.

Liitteet

• 20250109_072118.jpg
    20250109_072118.jpg
    610 KB · Katsottu: 88
  • Screenshot_20250118_112543_FF App.jpg
    Screenshot_20250118_112543_FF App.jpg
    189.4 KB · Katsottu: 84
@YrttiteetĂ€ tekisi mieli joo mun pitĂ€is alottaa cyclogestit neljĂ€ pĂ€ivÀÀ ovis+, toki lĂ€mmötkin sen tulee luultavasti paljastaan koska ovis on eli voin luultavasti turvautua siihen viime kĂ€dessĂ€ 😄 tosi ikĂ€vÀÀ ettĂ€ vuotelu nyt vaan jatkuu, toivottavasti pÀÀset tarkastukseen 😔

@MustikkatĂ€plĂ€ tervetuloa takaisin 😊 hyvĂ€ kuulla ettĂ€ foorumitauko on tehny hyvÀÀ, huomaan kyllĂ€ itsekin ettei todellakaan tee hyvÀÀ ihan koko aikaa lueskella kaikkea yrittĂ€miseen liittyvÀÀ - mutta samalla vertaistuki tuntuu niin hyvĂ€ltĂ€ kun ei aivoja saa kuitenkaan kytkettyĂ€ kokonaan pois pÀÀltĂ€ tĂ€n suhteen. HyvĂ€ kuulla ettĂ€ puhelu hedelmĂ€llisyyshoitajan kanssa oli hyödyllinen 😊

@Nukkelapsi tuki lÀheisiltÀ on kyllÀ hyvÀks tÀssÀ ettÀ pysyy pÀÀ kasassa, ja varmasti hyödyks toi pt:lle kertominenkin.

@Bella95 hienosti on vahvistunu! Ei lÀmmöistÀ useinkaan taida voida pÀÀtellÀ kiinnittymistÀ suoraan, mulla ainakin plussatessa oli hÀmmentÀvÀ kaavio.

@Pottis kramppailut ja lĂ€mmöt vaikuttaa ainakin tosi lupaavilta merkeiltĂ€! Dpo9 vielĂ€ aikanen joten kaikki mahdollisuudet vielĂ€ 😊

MĂ€ pÀÀdyin siihen etten testannu aamulla kun ei ollu mitÀÀn oireita, mutta nyt sitten ihan yhtĂ€kkiĂ€ alkokin kunnon eggikset, just ovis+pĂ€ivĂ€n kaltaiset ja mietin et oisko se kuitenkin tullu aamulla jos ois testannu 😂 en jaksa kuitenkaan nyt pĂ€ivĂ€llĂ€ pidĂ€tellĂ€ varmuuden vuoks riittĂ€vĂ€n kauaa. LĂ€mpöjĂ€ en saanu tĂ€ltĂ€ aamulta kun olin viimeisen tunnin ennen mittaamista puoliks hereillĂ€ ja puoliks nukuin niin ne oli mitatessa jo pĂ€ivĂ€lukemissa 😅 huomenna aamulla pakko mitata heti kun vĂ€hĂ€nkin havahtuu.

@YrttiteetÀ tekisi mieli joo mun pitÀis alottaa cyclogestit neljÀ pÀivÀÀ ovis+, toki lÀmmötkin sen tulee luultavasti paljastaan koska ovis on eli voin luultavasti turvautua siihen viime kÀdessÀ
Aa joo, no ymmĂ€rrĂ€n ettĂ€ sit olisi hyvĂ€ tietÀÀ mahdollisimman varmasti 👍 EhkĂ€ huomisen lĂ€mmöt ja valkovuodon mÀÀrĂ€ (monilla se kai kuivahtaa aika yllĂ€ttĂ€en oviksen aikaan) kertoo myös jotain.

MÀ jÀtin kans lÀmpömittaukset tÀnÀ aamuna suosiolla vÀliin kun illalla meni myöhÀÀn ja noustiin aamukahvia keittelemÀÀn vasta 11.30 maissa. On-off vuotelu on jatkunut, mutta samanlaista turhauttavaa se kyllÀ oli viimeksikin, eikÀ lukemani perusteella ole mitenkÀÀn epÀtyypillistÀ km:n jÀlkeen. Testaan vielÀ kertaalleen huomenna tai maanantaina erottuisiko yhtÀÀn haalistumista, ja kysyn sen jÀlkeen lisÀohjeita jos/kun ei ole selvÀ nega. SitÀ odotellessa lenkille jos se liikunta vaikka auttaisi kohdun tyhjenemistÀ.

HyvÀÀ foorumitaukoa @salamana! Ja tervetuloa takaisin @MustikkatÀplÀ

Nyt pomppasi jo lÀmmöt vaikka eilen oli testi positiivinen. Voihan se olla mahdollista ettÀ ovis on ollut tosi pian sen plussan jÀlkeen. JÀnnÀ nÀhdÀ miten lÀmmöt kÀyttÀytyy tÀstÀ eteenpÀin.

Miehelle vissiin tuli paineita kun ei millÀÀn eilen meinannut onnistua. En edes kertonut miehelle mutta varmaan on arvannut kun mÀ olen pyytÀnyt sen verran useammin.

Liitteet

• Screenshot_2025-01-19-09-14-05-79_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    Screenshot_2025-01-19-09-14-05-79_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    259.1 KB · Katsottu: 63
@Pogo Noi miehen paineet on kyllÀ tuttu juttu esikoisen tekoajalta. Silloin ei meinannut kriittisinÀ pÀivinÀ mitenkÀÀn onnistua.

@YrttiteetĂ€ tekisi mieli toi on kyllĂ€ niin turhauttavaa odotella, muistan itekin kun joka pĂ€ivĂ€ ajatteli ettĂ€ ehkĂ€ huomenna on jo haamu kadonnu eikĂ€ enÀÀ tiputtele ja sit se vaan jatku đŸ˜„ toivon niin kovasti sulle ettĂ€ pÀÀsisit nyt eteenpĂ€in tosta.

Onneks en tuhlannu eilen ovistestiÀ koska lÀmpö ei tippunu ovulaatiopÀivÀn tasolle, pÀinvastoin. Ovistesti nÀytti tÀnÀÀn haaleeta mutta eggikset vaan lisÀÀntyny ja tosiaan edellisten kiertojen perusteella mulla on noussu lÀmpö -2, minkÀ jÀlkeen laskenu sekÀ -1 ettÀ 0. Eli ehkÀ se ovis+ vois olla huomenna?

1000025310.jpg

@Pogo ja @Nukkelapsi, meillÀ huomasin kans suorituspaineita varsinkin prosessin alussa. Hankalaahan se voi olla miehillekin kun ei ne mitÀÀn koneita ole vaikka jonkinlainen ideaali sellaisesta ehkÀ mieskuvassa vielÀ elÀÀkin (enkÀ tiedÀ onko miehenÀ kulttuurisesti vaikeampaa sanoa ettei juuri nyt tee mieli), ja myös kaikki yrittÀmiseen liittymÀttömÀt stressit yms. voi myötÀvaikuttaa asiaan. Toivon kovasti ettÀ teillÀkin on vain jokin vaihe joka menee aikanaan ohi.

Miten se menikÀÀn? Mulla eilen pomppas lÀmmöt ja siihen tuli punainen ruutu. TÀnÀÀn lÀmmöt oli suunnilleen samalla tasolla ja taas siinÀ oli sama punainen ruutu. Muuttuuko nuo siniseksi palloksi jos huomenna on taas lÀmmöt samaa luokkaa? EntÀ tuleeko huomenna ne punaiset viivat jos systeemi havaitsee ettÀ ovis on ollut?

Takaisin