Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt on niin valkoinen PC liuska tälle aamulle että. Mitäs pyysitte
Herkempiä testejä ei ollut nyt tarjolla. Mutta eikös nämäkin ole aika hyviä näyttämään jos jotain näytettävää.

Hmm..kyllähän tuo kp 17 ovis olis ihan mahdollinen. Tosin outo olisi tuo eka lämpöpiikki kp15-16. Mutta jos ei huomenna lämmöt laske niin puhuu tuon kp17 puolesta.@Summerwalk joo kyllä tuo pc näyttää jo tosi varhain jotain ja on herkempi ku mitä väittää. Harmi, että ei sit tullu ainakaan vielä plussaa sieltä
@Harmi89 sullakin nii nätti käyrä taas :) hyvää piinailua!
Tällästä täällä, vähän meni taas ylöspäin. Jos FF:n arvaus on oikein ja sunnuntaina alkaa menkat, niin huomenna menee varmaan alaspäin lämmöt. Vielä mietityttää kuitenkin se, että jos laitan takas tuohon käppyrään sen että kp17 oli eggikset uudestaan, niin FF laittaa oviksen siihen, ja ihan yhtenäiset viivat eikä katkoviivat, eli kokee olevansa varma siitä. Eilen mulla alko tissikipu kans, mikä on yleensä alkanu varhasemmilla dpo:lla ja sopis paremmin tohon kp17 ovikseen. Mutta jos olis ollu vasta siinä, niin tallettelut olis ollu kyllä tosi huonotLaitanpa teille tähän molemmat käyrät nyt sit, mitä ootte mieltä?
Ilman kp17 eggiksiä:
View attachment 116235
Kp17 eggiksien kera:
View attachment 116236
Ilman mitään vuotomerkintöjä se arvaa tuon ensimmäisen, mutta merkkaa sen katkoviivoilla.
Nii, periaatteessahan mulla on "noussu" tässä lämmöt tosta kp10 asti että kokolailla hämmentävät lämmöt on tässä kuussa :D oireiden perusteella oletin että ovis oli siinä kp13-14. Olisin ite arvannu että kp13, mut luulen et sit olis jo tänään laskenu lämmöt, eli ehkäpä FF oikeassa :)Hmm..kyllähän tuo kp 17 ovis olis ihan mahdollinen. Tosin outo olisi tuo eka lämpöpiikki kp15-16. Mutta jos ei huomenna lämmöt laske niin puhuu tuon kp17 puolesta.
Mulla kans heittää kyllä outoon paikkaan ovisen jos lisään dpo7 ovistestiplussan.
Miten sulla olikaan oireiden perusteella oletettu ovis? Tuo kp14?
Toivotaan että ff on väärässä ja sinä oireinesi oikeassa. Sitten lämmöt näyttäisi nyt erittäin lupaaviltaNii, periaatteessahan mulla on "noussu" tässä lämmöt tosta kp10 asti että kokolailla hämmentävät lämmöt on tässä kuussa :D oireiden perusteella oletin että ovis oli siinä kp13-14. Olisin ite arvannu että kp13, mut luulen et sit olis jo tänään laskenu lämmöt, eli ehkäpä FF oikeassa :)

No näin mäkin arvelisin ja kun se tokan oviksen toteaminen oli varmemmalla pohjalla (jos nyt sitten koskaan irtosi). Mutta toisaalta jos menkat alkaa maanantaina eli oikeaan aikaan ekasta ovinsesta laskettuna, oon vähän voitonriemuinen etten oo kaikkien oireitteni ja lämpökäppyröitteni ja ovistestieni kanssa kuitenkaan ihan hukassa. Tosin siinä tapauksessa tuplaovis jäisi myös vahvistumatta. En siis oikein tiedä mitä toivoa, paitsi plussaa tietenkin@Summerwalk joo :) kattellaan!
Musta on kyllä tosi mielenkiintosta nähdä miten sun käyrä etenee. On niin jännä että siellä tuli uus ovis kesken kaiken ja lämmöissä se ei näy mitenkäänkovasti kiinnostaa, että kumman mukaan menkat alkaa. Luulis jotenkin, että tokan jälkeen vasta, jos tokasta kuitenkin tulee uus keltarauhanen jonka luulis ylläpitävän limakalvoa
![]()
Mutta onpahan mielenkiintoinen ja täynnä yllättäviä käänteitä tämä kierto ja siksi mielenkiinnolla itsekin lämpöjä seurailen.Tänään aamulämpö oli 0,1 astetta alempi kuin eilen.@Emna lla kyllä kivan näköinen nousu indeed!Miltäs tänä aamuna näyttää?
@Juliet92 ille kans soisin plussan nytOnneks kuitenkin mahdollisuuksia on rasksutua myöhemminkin, vaikka ajatus hoitoihin joutumisesta ei hyvältä tunnukaan.
@Nurppu lle sympatiat toistuvasta negasta.Mutta onneks on seuraavaks paremmat tsäänssit onnistumiseen!
@Summerwalk , miltä testi näyttää?? Saataisiinkohan kuvaa?![]()

No melko mielenkiintoinen tulkinta FF:ltaHyvää viikonloppua! Joko mun kroppa on ihan sekasin tai sitten FF on sekasin. Tai sitten ollaan molemmat sekasinKun lisäsin tän aamusen lämmön niin FF vaihtoi oviksen kp15:stä kp19:ään. Mä en jotenkin suostu uskomaan, että ovis ois ollut noin myöhään. Ja tän aamunen lämpö on muutenkin hieman epäilyttävä. Oon herännyt ensimmäisen kerran jo neljän aikaan ja sen jälkeen oon nukkunut todella pätkittäin. (Nyt varmaankin siis alkaa tämä luteaalioire, että heräilen usein yön aikana.) Jos tän aamun lämmön ignooraa, niin ovis on alkuperäisellä paikallaan. Laitan tähän alle molemmat vaihtoehdot käppyrästä.
Kyllä mä löisin vetoa enemmän tuon kp15 oviksen puolesta, kun siinä näyttäis kuitenkin hyppäävän ekan kerran uudelle levelille lämmöt. Mutta kun niin tasaista jatkuvaa nousua jo kp10 asti niin vaikea mennä sanomaan.Kiitos vinkistä. Onhan tuo nyt helpompaa noin kuin edestakas venkslailla datan kirjaamisien kanssa (lisätä ja poistaa)se menee niin että ylhäältä oikealta valikosta valitset Settings > Detector / Override settings > Detector: Manual.

No se kohtaus meni parin tunnin mökötyksen ja nyyhkytyksen jälkeen ohi onneksi. Ei ihan tyypillistä mulle kyllä. Taitaa olla vaan nyt tämä kierto totaalisen sekaisin 
Kiitos vinkistä! Nyt on ovis lukittuna kp15:een ja ei siitä liiku@Emna sulla on kyl ollu jännittävä tasanen siksaknousu tässä! Ei ihme että FF:llä vaikeuksia päättää :D mut kyllä mä noista ton varhasemman arvaisin ennemmin. Mitäs jos vaan lukitset sen oviksen siihen siellä asetuksissa, niin ei tarvi discardaa? :D se menee niin että ylhäältä oikealta valikosta valitset Settings > Detector / Override settings > Detector: Manual.
Täällä ei viel isoa pudotusta tänään, mut pientä esimenkkanippailua jo havaittavissa. Eli uskon kuitenkin että huomenna on kunnon lämpöpudotus ja menkat alkaa!
View attachment 116244
En normaalisti tykkäis tämmösestä postauksesta, mutta kun seuraavaan kiertoon alkaa ne tositoimet eikä tähän kiertoon enää suurta toivoa ehken kannata elätellä, niin pakko tykätä!!@Emna sulla on kyl ollu jännittävä tasanen siksaknousu tässä! Ei ihme että FF:llä vaikeuksia päättää :D mut kyllä mä noista ton varhasemman arvaisin ennemmin. Mitäs jos vaan lukitset sen oviksen siihen siellä asetuksissa, niin ei tarvi discardaa? :D se menee niin että ylhäältä oikealta valikosta valitset Settings > Detector / Override settings > Detector: Manual.
Täällä ei viel isoa pudotusta tänään, mut pientä esimenkkanippailua jo havaittavissa. Eli uskon kuitenkin että huomenna on kunnon lämpöpudotus ja menkat alkaa!
View attachment 116244
No näköjään sielläkin juu on tota vaihtelua@Juliet92 Mulla näköjään kans ihan alkukierrosta isompaa siksakkia, ehkä se on ihan normaalia?
Ei mulla oo kyllä mitään ajatusta tai tietoa, että mistä se sitten johtuu, hormooneista kai?![]()