BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@NewMoon näyttää edelleen oikein hyvältä 👌

Täällä sovellus heitti tämän aamun Lämpöjen perusteella oviksen kp14. Vähän ehkä olis tallettelut voineet olla optimaalisemmat, mutta yksi hyvähän riittää 😅
Screenshot_20220816-094051__01__01.jpg

@NewMoon ymmärrän tosi hyvin että harmittaa että toivo nousee. Mut se on vaan inhimillistä, tottakai nousee. Oo armollinen ittelles ❤️ sulla on lämmöt kyllä tosi nätit!

On kyl hauska et nii moni tääl samaan aikaan IVF:ään menos 😅 voidaan vertailla sit miten vaikuttaa lämpöihin 😆 ja @Harmi89 huskaa että ollaan ny sit kierroissaki synkassa 😄

@Kultahippi sullaki nätit lämmöt :) ehkä olit viime yönä vaan tosi rento ku sykkeet oli alhaset? :D

@Juliet92 ääh mitä säätöä 😞 toivotaan että asia ratkee parhain päin!

@Lorena hyvältä näyttää! 😊 Toivotaan että yks hyvä riittää!

Mulla lämmöt näyttäs kyl nyt pysyvästi tasottuneen taas ja siksak jääny historiaan. Vähän harmi, nyt mun päässä se siksak tarvitaan että meille tulee plussa 😅 tässä demo tasasuudesta mun omasta seurailusta, lämpökäyrä edelliseltä viikolta (FF:stä turha näyttää ku se katkasi käyrän ny kp1:een):

Screenshot_20220816-102329.png

@NewMoon ymmärrän tosi hyvin että harmittaa että toivo nousee. Mut se on vaan inhimillistä, tottakai nousee. Oo armollinen ittelles ❤️ sulla on lämmöt kyllä tosi nätit!

On kyl hauska et nii moni tääl samaan aikaan IVF:ään menos 😅 voidaan vertailla sit miten vaikuttaa lämpöihin 😆 ja @Harmi89 huskaa että ollaan ny sit kierroissaki synkassa 😄

@Kultahippi sullaki nätit lämmöt :) ehkä olit viime yönä vaan tosi rento ku sykkeet oli alhaset? :D

@Juliet92 ääh mitä säätöä 😞 toivotaan että asia ratkee parhain päin!
.

@Lorena hyvältä näyttää! 😊 Toivotaan että yks hyvä riittää!

Mulla lämmöt näyttäs kyl nyt pysyvästi tasottuneen taas ja siksak jääny historiaan. Vähän harmi, nyt mun päässä se siksak tarvitaan että meille tulee plussa 😅 tässä demo tasasuudesta mun omasta seurailusta, lämpökäyrä edelliseltä viikolta (FF:stä turha näyttää ku se katkasi käyrän ny kp1:een):

View attachment 115220

Pitäis olla asia nyt kunnossa ja jatkoivat sitä maksusitoomusaikaa, huokaus ja helpotus. Nyt voin toiveikkain mielin odotella poliaikaa😊 unikin tuli eilen helposti, enkä kamalasti heräilly. Toivin todella, et tälläkin jo pelkästään olis positiividia vaikutuksia mun stressitasoihin ja sitä kautta hormoonitoimintaankin

Nyt täytyy kyl ihmetellä tätä siksakkia🤔 viime kierros oli suht tasaset alkukierrolämmöt. Tosi kuuma ja hikinen yö oli kyllä, onko muilla ollut vaikutusta lämpöihin jos todella kuuma? Mahtaakohan ovista tunnistaa jos jatkaa moista😅

Liitteet

• Screenshot_20220817-084333_FF App.jpg
    Screenshot_20220817-084333_FF App.jpg
    327.3 KB · Katsottu: 118
20220817_091122.jpg
Miksihän ff ei tunnista ovulaatiota... siksikö että on aiemmin korkeita hylättyjä arvoja, kuume, vai liian aikainen ovulaatio?? Löin ovisplussankin tuonne helpottamaan mutta ei. Ihan selvästihän se nyt on tapahtunut ei mulla muuten lämmöt oo koskaan tällä tasolla kuin luteaalissa.

Lisäys, nyt tuli kyllä sen päiväset limat vessassa käydessä ettei ikinä 🤔🤔

@NewMoon ainakin lämpöjen perusteella primot näyttäs sopivan sulle!

@Juliet92 on kyl siksak! Mulla loppu ja siirty sulle 😅

@Jossu123 on kyl jännä että ei piirtäny! Mulla oli viime kierrossa alkukierrosta kans korkeita koronalämpöjä joihin merkkasin FF:ssä "kuume" niin se sivuutti ne ite, eikä se estäny oviksen bongaamista. Voisko liittyy siihen ku sulla on noi kaikki kolme samassa lämmössä...? Eli ei oo kolme eri lämpöä noussu jokanen? 🤷🏼

Mul ei mitää jännää, lämmöt jatkaa tasasina ja alhasina.

Nyt täytyy kyl ihmetellä tätä siksakkia🤔 viime kierros oli suht tasaset alkukierrolämmöt. Tosi kuuma ja hikinen yö oli kyllä, onko muilla ollut vaikutusta lämpöihin jos todella kuuma? Mahtaakohan ovista tunnistaa jos jatkaa moista😅
Mulla kans kummallista siksakkia näin alkukierrossa, mitä ei aiemmin mielestäni ole ollut, enkä jaksa selailla vanhoja käyriä 😅

Muistaakseni lämpöaaltojen aikaan joillakin on kuumat yöt vaikuttanu aamulämpöihin.. Saa kivittää, jos puhun täällä ihan perunoita 🤗
Screenshot_20220817-093651_Flo.jpg

Mulla ainakin viime vuoden kesällä oli lämmöt ihan hullua siksakkia helteellä! Sen seurauksena oon nyt keskittyny pitämään oura-kättä aina peiton alla vaikka muuten olisin peitosta ulkona, ja vaikuttaa siltä että oon alkanu oppia siihen jopa unissani 😅 mut vähän eri kun mittailen sormesta enkä suusta!

@NewMoon ainakin lämpöjen perusteella primot näyttäs sopivan sulle!

@Juliet92 on kyl siksak! Mulla loppu ja siirty sulle 😅

@Jossu123 on kyl jännä että ei piirtäny! Mulla oli viime kierrossa alkukierrosta kans korkeita koronalämpöjä joihin merkkasin FF:ssä "kuume" niin se sivuutti ne ite, eikä se estäny oviksen bongaamista. Voisko liittyy siihen ku sulla on noi kaikki kolme samassa lämmössä...? Eli ei oo kolme eri lämpöä noussu jokanen? 🤷🏼

Mul ei mitää jännää, lämmöt jatkaa tasasina ja alhasina.
Koitin muutella lämpöjäkin mutta ei... ei se vaan halua että oon ovuloinut vielä. 😅 Toki nuo limat nyt pistää itseäkin mietityttämään. Voiko kroppa olla oikeesti näin sekasin.

Aiemmin kun oli käytössä niin reissun takia jäi mittaamatta dpo 10 - 15, dpo 16 oli vielä korkea, dpo 17 tipahti, muttei coverlinen alle, dpo 18 nousi ja kp 1 joten en osaa sanoa tarkemmin 😅 tiputteli 3 päivää ennen kp 1.
Testaamisesta en tiedä.. Jos nyt ei tiputtelua näy vielä viikonloppuna ni ehkä sit.
Eli lämmöt voi yllättää😅 vkl varmaan juu ihan hyvä testailla sitten jos ei tiputtele.

@Jossu123 onpas kumma kun ei piirrä ovista. Jos se tosiaan onkin tulossa? Nyt on niin kuuma niin liekö jo nostaa sekin lämpöjä, itel kp6 ja kans luteliaalilämmöt tänä aamuna🤔

@Harmi89 uskon kyl vahvasti et tää kuumuus vaikuttaa. Itsehän mittaan kainalosta ja aina peiton alla mittaus

@Nurppu joo tainnu mulle siirtyy sun siksakit haluutko takas🤣

@Jossu123 tosi outoa ettei merkannut ovista, mäkään en kyllä keksi mikä siinä on 😱🧐

Ihan varmasti helteet ja normaalia lämpimämmät nukkumisolot vaikuttaa ainaki osittain! Mulla ei muutenkaan oo niin tasaisia lämpöjä yleensä, et en osaa tarkkaan sanoa miten mulla vaikuttaa 🤔

@NewMoon toivottavasti tiputtelu ei ala ja lämmöt pysyisi ylhäällä, ne on kyllä nyt primojen aikaan ollu sulla niin nätisti!! 🙏

Täällä ruskeeta tuhrua tullu edelleen on/off ja kaikenlaisia nippailuja, eli ei mitään uutta ja kummallista 🥴 lämmöt on ns. "ylätasolla"

Screenshot_20220817-113033.jpg

Lisäyksenä, viime yön leposyke oli edelleen yhtä alhaalla ku edellisenä yönä 😄 outoa kyllä ku en oo ollu mitenkään rentoutunu vaan päinvastoin, oon ollu hirvee hormonihirviö ja pinna kireällä viimeiset pari päivää 😂

Muokattu viimeksi:
@Jossu123 tosi outoa ettei merkannut ovista, mäkään en kyllä keksi mikä siinä on 😱🧐

Ihan varmasti helteet ja normaalia lämpimämmät nukkumisolot vaikuttaa ainaki osittain! Mulla ei muutenkaan oo niin tasaisia lämpöjä yleensä, et en osaa tarkkaan sanoa miten mulla vaikuttaa 🤔

@NewMoon toivottavasti tiputtelu ei ala ja lämmöt pysyisi ylhäällä, ne on kyllä nyt primojen aikaan ollu sulla niin nätisti!! 🙏

Täällä ruskeeta tuhrua tullu edelleen on/off ja kaikenlaisia nippailuja, eli ei mitään uutta ja kummallista 🥴 lämmöt on ns. "ylätasolla"

View attachment 115257
Kuulostaa lupaavalta ja noi lämmöt👌 voisko kiinnitystuhrua olla😏 vai oliko sulla tyypillistä tommonen tuhruaminen, anteeks maailman surkein muisti mulla

Kuulostaa lupaavalta ja noi lämmöt👌 voisko kiinnitystuhrua olla😏 vai oliko sulla tyypillistä tommonen tuhruaminen, anteeks maailman surkein muisti mulla
Mulla on ollu aika tyypillistä tuhruaminen joo, sen takia ei herätä mussa (enää) niin paljon toivon tunteita 😅 mutta se joko voi olla hyvä merkki tai sitten sitä samaa mitä aina 🙈 kyllä mä varmaan vkl testailen joka tapauksessa!

Tääl ollaan joko kipeeks tulos tai sit suoli ärtyny epäsopivist ruuist ja nostaa lämpöjä. (Huomannu joskus, et suolistoperäste mahakipujen yhteydes ollu myös reippaast lämmöt kohol) Pää kipee ja väsy mut ei mikää flunssanen olo kuitenkaan. Päivälämpökin 37,4. Miehel ihan normaalit lämmöt kuumuudesta huolimat. Seuraillaan, harmittaa kyl jos kipeeks tulos ku huomen olis vuosipäiväkin miehenkaa, mitä oltas perjantaina menossa ravintolaan juhlistamaan, lapsenvahti hommattu ja kaikkee😔 viimeks kahenkeskistä aikaa ollu viime syksynä.

Voi ei @Juliet92 toivotaan että ei olis mikään isompi tauti tulossa 😔

@NewMoon äh, tyhmä tiputtelu 😔 mut onpa sulla tasasta ollu noi viimiset kuus päivää! Ymmärrän tarpeen tauolle ❤️

Mullaki kävi ohimennen mielessä että pitäskö jättää testailut välistä ja elää yks kierto siinä schrödingerin raskaus -tilassa taas (eli niin kauan ku ei testaa on sekä raskaana että ei raskaana 😆) Mut sit muistin miten kunnioitettava kasa Medigoota mul on tuol kaapis odottamas ja totesin et ehkä mä ny vaan annan palaa nää pari kiertoa ennen IVF:ää 😌

Takaisin