Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

@NewMoon ymmärrän tosi hyvin että harmittaa että toivo nousee. Mut se on vaan inhimillistä, tottakai nousee. Oo armollinen ittellessulla on lämmöt kyllä tosi nätit!
On kyl hauska et nii moni tääl samaan aikaan IVF:ään menosvoidaan vertailla sit miten vaikuttaa lämpöihin
ja @Harmi89 huskaa että ollaan ny sit kierroissaki synkassa
@Kultahippi sullaki nätit lämmöt :) ehkä olit viime yönä vaan tosi rento ku sykkeet oli alhaset? :D
@Juliet92 ääh mitä säätöätoivotaan että asia ratkee parhain päin!
.
@Lorena hyvältä näyttää!Toivotaan että yks hyvä riittää!
Mulla lämmöt näyttäs kyl nyt pysyvästi tasottuneen taas ja siksak jääny historiaan. Vähän harmi, nyt mun päässä se siksak tarvitaan että meille tulee plussatässä demo tasasuudesta mun omasta seurailusta, lämpökäyrä edelliseltä viikolta (FF:stä turha näyttää ku se katkasi käyrän ny kp1:een):
View attachment 115220
Kuinka nopeeesti sul lähteny tippuuu lämmöt primojen jälkee? Aattelitko millo testata jos vuoto ei ala?View attachment 115248
Tänään meni viimeinen primo. En testannut.. Toisaalta haluaisin mut toisaalta ajattelen et turhaa hommaa.
Mulla kans kummallista siksakkia näin alkukierrossa, mitä ei aiemmin mielestäni ole ollut, enkä jaksa selailla vanhoja käyriäNyt täytyy kyl ihmetellä tätä siksakkiaviime kierros oli suht tasaset alkukierrolämmöt. Tosi kuuma ja hikinen yö oli kyllä, onko muilla ollut vaikutusta lämpöihin jos todella kuuma? Mahtaakohan ovista tunnistaa jos jatkaa moista
![]()

Koitin muutella lämpöjäkin mutta ei... ei se vaan halua että oon ovuloinut vielä.@NewMoon ainakin lämpöjen perusteella primot näyttäs sopivan sulle!
@Juliet92 on kyl siksak! Mulla loppu ja siirty sulle
@Jossu123 on kyl jännä että ei piirtäny! Mulla oli viime kierrossa alkukierrosta kans korkeita koronalämpöjä joihin merkkasin FF:ssä "kuume" niin se sivuutti ne ite, eikä se estäny oviksen bongaamista. Voisko liittyy siihen ku sulla on noi kaikki kolme samassa lämmössä...? Eli ei oo kolme eri lämpöä noussu jokanen?
Mul ei mitää jännää, lämmöt jatkaa tasasina ja alhasina.
Eli lämmöt voi yllättääAiemmin kun oli käytössä niin reissun takia jäi mittaamatta dpo 10 - 15, dpo 16 oli vielä korkea, dpo 17 tipahti, muttei coverlinen alle, dpo 18 nousi ja kp 1 joten en osaa sanoa tarkemmintiputteli 3 päivää ennen kp 1.
Testaamisesta en tiedä.. Jos nyt ei tiputtelua näy vielä viikonloppuna ni ehkä sit.
Kuulostaa lupaavalta ja noi lämmöt@Jossu123 tosi outoa ettei merkannut ovista, mäkään en kyllä keksi mikä siinä on
Ihan varmasti helteet ja normaalia lämpimämmät nukkumisolot vaikuttaa ainaki osittain! Mulla ei muutenkaan oo niin tasaisia lämpöjä yleensä, et en osaa tarkkaan sanoa miten mulla vaikuttaa
@NewMoon toivottavasti tiputtelu ei ala ja lämmöt pysyisi ylhäällä, ne on kyllä nyt primojen aikaan ollu sulla niin nätisti!!
Täällä ruskeeta tuhrua tullu edelleen on/off ja kaikenlaisia nippailuja, eli ei mitään uutta ja kummallistalämmöt on ns. "ylätasolla"
View attachment 115257
Mulla on ollu aika tyypillistä tuhruaminen joo, sen takia ei herätä mussa (enää) niin paljon toivon tunteitaKuulostaa lupaavalta ja noi lämmötvoisko kiinnitystuhrua olla
vai oliko sulla tyypillistä tommonen tuhruaminen, anteeks maailman surkein muisti mulla