Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en kyl muista ite nähneeni ikin pc mitään jos en oo ollu raskaana, mut erikoinen varjo kyllä on. Mut uskosin et ihan luotettavia testejä jos selkeesti jotain näkyy. Onks toi kontrolliki tossa jotenki omituisen reunassa vai muistelenko vaa väärin@Juliet92 tuossa aiemmassa vanhassa dpo10 kuvassa nään selvästi! Ja kyl mä muka nään tossa sunkin pc:ssä jotain kaukaista varjoaonkohan ny vaan nii et nää näyttäis helposti tollasta varjoa? Aika ankeeta jos niin! Pitäsköhän palata medigoohon, ne oli aika miellyttäviä
en ikinä nähny niissä mitään ennen ku oli oikee viiva.
Toivotaan että teillä ei @Juliet92 ja @Jossu123 nollaannu noista aika![]()
Ihana kuulla että vielä onnistu tallettelutOn vielä... nyt saatiin onneksi tallettelut vielä hoidettua, musta vaan tuntuu et tänään on dpo 0. Toivottavasti ei ollut liian myöhäistä, jäi sitten ainoaksi talletukseksi jos todella nyt ovuloin. Lämmöistä sen nyt sitten näkee. Ajattelin tämän kierron olla käyttämättä cyclogestejä kun en ole päässyt ovulaatiota testaamaankaan ja 2 aiemmat menkat on olleet niiiiiiin niukat.![]()

Kuulostaa nurppu hyvältä idealta.Ihana kuulla että vielä onnistu tallettelutse on niin tyhmää että tää pilaa läheisyyden ja tekee siitä ajoittain pakkopullaa. Just puhuttii miehen kans et josko sitä yritettäs ens kierron oviksen tienoilla vaikka yhessä ahkerasti kattoa jotai aikuisviihdettä että saatas toistettua se viime kierron joka päivän tallettelu
voikun täsmäisku nyt teillä tekis tehtävänsä! Ja toivottavasti korona hellittäis pian
@Juliet92 mä olin viime kierrossa ahkerasti pc:tä käyttäessäni havaitsevinani että niissä vaihteli se paikka mihin se testialue kiinnitty! Siis ei ny mitää eeppisiä eroja, mut vaihtelua oli. Niiku täs kollaasis vähän näkyy:
View attachment 115122
Lämmöt näyttää kyl niin super hyviltä ja jotain haaleaa näkyy testeissäkinLaitan nää vaan tähän, kommentoin paremmin myöhemmin!
View attachment 115139
Pc:ssä ei sen kummallisempaa. First response, ehkä viivanpaikkaa nähtävissä
Avata piti et sai kuvaan edes jotain (siksi veikkaan sitä viivanpaikkaa).
View attachment 115140
Muoks. Täysin kuivana (eli paaaaaljon testiajan jälkeen)
View attachment 115141

En oo tänään testannu, katotaan millanen olo, jätän ehkä testaamattakin. Ei oo enää luottoa siihen että sieltä tulis muuta ku negaa. Yritän kääntää katsetta jo tulevaan kiertoon, ja myös tulevaan IVF:ään :) kaks kiertoa tässä kai siis vielä olis ennen IVF:ää.Äh mikä notkahdus! Ootko vielä testannut?
Kiva, et muutkin näkee etten vaan kuvittele!
Tietty tossa kuivassa näkyy, mut hirveästi tosiaan en uskalla sille painoarvoa antaa. Huomennahan tuon sitten tietää, tuleeko samanlaista viivanpaikkaa vaiko vahvistunut viiva. Vähän tietty kutkuttaisi illalla tehdä toi medigoo pois, mut ei siinä mun mielestä aamulla mitään näkynyt ni ehkä turhaa.
Mutta on kyllä tosi lupaavaa!Äh mikä notkahdus! Ootko vielä testannut?
Kiva, et muutkin näkee etten vaan kuvittele!
Tietty tossa kuivassa näkyy, mut hirveästi tosiaan en uskalla sille painoarvoa antaa. Huomennahan tuon sitten tietää, tuleeko samanlaista viivanpaikkaa vaiko vahvistunut viiva. Vähän tietty kutkuttaisi illalla tehdä toi medigoo pois, mut ei siinä mun mielestä aamulla mitään näkynyt ni ehkä turhaa.