Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos, mä oonkin tuon kohdan näköjään skipannit huolella mutta nyt löytySen lämmön alapuolella on kohta "temperature discarded".
Ei pitäis olla mikään Vip-versio mahdollisuus, kun mulla ei kai sitä enää ole kokeilussa.

Toivottavasti joku apu jostain oloihin löytyisi! 
La siirtyi parilla päivällä (30.11. -> 28.11.), joten tänään olisi sen uuden mukaan jo 13+0! Hankala muuttaa aivoja tuon suhteen, kun oli niin tottunut toiseen. Oon hassu
Hematoomaa ei enää näkynyt, vaikka pientä tuhrua on vielä lähiaikoinakin toisinaan näkynyt. Hyvä näin, toivottavasti loppuu tuhruttelukin kokonaan!
Pikkuhiljaa alkaa usko raskauteen löytymään ja into olemaan sen mukaista. Silti välillä pelottaa ikävät skenaariot. Eiköhän sieltä pikkuinen tule, toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti 
:D
Mikä sun peruslämpötila on? Et meneekö toi jo alle sen vai palautuuko vaan ns normaaliksi. Tai eihän sitä tiedä jos enteileekin ovista@Laurenski Ihanaa, että siellä on kaikki hyvin
Voi harmi @Kultahippi tuosta laskusta
Mulla tipahti lämpö, mutta oisko ollut vaan kylmä yöllä.. Nukuin kyllä mielestäni aika normaalisti.
View attachment 113144
Ovis ei kyllä lähelläkään ole, joten![]()
Oijoijoi vautsivau tuota @Kultahippi n käyrää! Nyt on jännät paikat! Joko testaat taas?!![]()
Ymmärrän niin hyvin! Se nega on paljon pahempi kun on nostettu toiveet jollain tälläselläMä ehkä odotan huomisen lämmön ainaki vieläen pysty nyt näkemään sitä negatiivista testiä taas
![]()
Mulla yleensä ovis ollut joskus kp 16-18 välillä. Nyt ajattelin koittaa käydä ovistestejä tässä joku päivä ostamassa, niin näkee vähän tarkemmin.Minä oon täällä taustalla taas keräilly itteeni uuteen kiertoon ja yritykseen, mutta hengessä oon ollu teidän mukana! Eli yk18 ja kp6 meneillään.
Foreverfeverin kanssa vissiin päästään samoihin aikoihin ovista metsästään? Mä alotan ohjeiden mukaan kp10 tikutteleen ja nyt kaks edellistä kiertoo on ovis ollu kp14 ja 15. Mites sulla?
Ja Newmoon taitaa kans suunnilleen samoille hoodeille vissiin ovista odotella? Käyrästä päätellen ollu viimeks kp17-18?
Nurpulla (meidän maestrolla) perjantaina se jännä päivä, tsempit sinne!
Sormet ristissä täällä toivon Kultahipille positiivista testiä, jännittää!!!
Ja lepus timiduksen vaihetta minä kans hieman kadehdin. Nauti vielä kun voit, piinailua odotellessa!
Amandattille onnittelut vielä näin jälkijunassa!
Ja tuo Laurenskin ultrakuva, en kestä!Siellä se ihanuus köllöttelee!
![]()