BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ompa raadollinen Lasku Foreverfeverillä 😔

Mulla vasta kp10 ja odottavan aika on niiiiiin pitkä. FF veikkaa ovista vasta reilu viikon päähän kun viime kierrot menneet niin pitkiksi, mutta itse veikkaan viikonlopuksi jos kierto on tasaantunut normaalimittaiseksi. Kohta pääsee kuseksimaan tikkuihin taas, niin on edes jotain tekemistä 🤣

Mies eilen tokas, että siitetäänkö lapsi alulle. Sillä on jäänyt biologia käymättä kun kuvittelee että pullat saa uuniin koska vain kuukaudesta. Oiskin niin helppoa, mut onneks sentään ei ihan niin harvoin ole mahdollisuudet kuin vaikka koirilla joilla se on kaks kertaa vuodessa 😂

Ei mun varmaan tarvitse testejä hommata, käyrä näyttää sen verran huonolta, että jään odottamaan vuotoa.
View attachment 112973

Parempaa onnea muille loppu kierrossa oleville!
Pahoittelut! :sad-face:
Minä tuun tähän kerhoon mukaan, huomenna(dpo14) pitäis menkkojen alkaa. :disappointed-face:
Muoks. Raskaustesti siis edelleen nega.

Liitteet

• Screenshot_20220517-091003_Flo.jpg
    Screenshot_20220517-091003_Flo.jpg
    282.8 KB · Katsottu: 128
Muokattu viimeksi:
Äh mitä pudonneita lämpöjä täällä, ja nega testissä :( oon pahoillani :(

Mäkin tykkään höpötellä täällä aktiivisemmin! :)

@NewMoon muistelen et eka koitin sil ilmasel ja kaikki jännät jutut mitä koitin käyttää oli maksumuurin takana :D mut veikkaan et noi perusjutut olis ilmasia! Mulla on ny maksullinen versio ku tykkäsin noist featureista :)

Eilen meni vika primolut, eli toivon mukaan alkaa tän jälkeen pikkuhiljaa laskemaan lämmöt :) ens viikon perjantaina olis se hysteroskopia, tavote siis että sillon olis vuoto ohi!

Screenshot_20220517-104630.png

En tiedä miksi mutta mulla ei hyväksy FF tai joku vieläkään maksua 🤔 ostaessa huutaa että maksu epäonnistui, mutta silti menee katevaraukseen, on "luvat kunnossa" ja pankin silmissä ei mitään ongelmaa kuulema heidän päässä, mutta se maksu ei vaan lähde ja lopulta parin viikon päästä se katevaraus häviää. Odottelen nyt taas jotain hyvää vuoden tarjousta ja yritän sit once again uudestaan, en vaan tajua mikä siinä tökkii et miksei se osto muka onnistu.
Eli siis mulla on se ilmainen versio, saa laitettua lämmöt ja oireet ja voi katsoa edellisiä kiertoja mut siihen se sit oikeastaan jääkin eli kaikki mielenkiintoinen on maksumuurin takana :D

Oikeassa olet, ettei sillä lopputuloksen kanssa ole väliä miten on aikaan saatu!

Ja juu, hormonaalinen ehkäisy kun jätettiin pois, niin siitä lähtienluteaali on ollut alle 10.
Tiputtelu alkanut ~dpo 7.

Mä kävin aiemmin gynelle ja sain lugesteronit puoleksi vuodeksi. Silloin vielä en ollut ihan valmis myöntämään, et tarvitaan apua ja sit viimein kun olin/oltiin niin oli jo sen verran vuosia takana, että suoraan mentiin sinne ivf. Ei ne kauheen kiinnostuneita oo olleet mun normi kierrosta tosiaan tuon hoitomuodon takia.

Mis sä oot ostanut tota siveydenpuuta? Vois taas ite kokeilla oiski näistä vitamiineista ja luonnontuotteista mulle jotain apua. En muista enää mitä oon kokeillut.

Mä oon tilannut ihan vaan Amazonista, mutta asun siis ulkomailla. En tiedä mistä sitä Suomessa saa, mutta tiedän, että jostain sitä saa. Varmaan ainakin joistain nettikaupoista. Jostakin luin, että sitä ei suositella käytettäväksi muiden hormonituotteiden kanssa, ihan siltä varalta jos luget tms otat käyttöön.

No voi höh negat testit ja laskevat käyrät @Foreverfever ja @Harmi89! 😢

@Kultahippi, hyvältä näyttää, pidetään peukut ja varpaatkin pystyssä! 👍

Täällä ei edelleenkään vuotoa, mutta pienesti taas laski lämpö. Aika tasaista on ollut, joten lämmöt ei nyt kyllä tue raskausepäilyjä, jotain muuta tää luteaalin pidentyninen varmaan on. Taidan nyt kuitenkin jo huomenna testata, kaipa se näkyisi jos on näkyäkseen, kun se mun ”kiinnittymisvuoto” tapahtui viime keskiviikkona (muistaakseni).

Aloyn testailua odotellessa 😍

Mä varmaan leikin testeillä sit viikonloppuna kun mies on reissussa 🙈
Eilen iski hirvee närästys joogan jälkeen, mutta onneks nyt taas normiolo. Muutenkin ihan hyvä fiilis vielä, mutta mun pms-masistelun pitäiskin alkaa kyllä vasta vklp 😅 nautin tästä olosta nyt!
Ja käppyräpäivitys! Mainitsemisen arvoista on se että luteaalissa näinkin tasaiset lämmöt eikä ihan jatkuvaa sahaamista 😄

Screenshot_20220518-073214.jpg

Oi Kultahippi mitkä lämmöt!! 🫣 Näyttää niin hyvältä! Voikun olis ny tärpänny! :)

Aloy: kuin pitkä tuleaali sul nyt siis on ollu? Jännää kuitenki :)

Mulla laski lämmöt tänään, eli näyttää hyvin vahvasti siltä että tässä vielä saadaan vuoto päälle just sopivasti! :)

Screenshot_20220518-092413.png

View attachment 113002

Tässä nyt tätä alkukiertoa. Taas varmasti saa ovista odotella ~2vkoa.
Testailen varmaankin vasta kp 16-17 ekan kerran, viime kierrossa kun testejä meni aika paljon 😂

Toivottavasti Nurppu pian alkaa! Oliko sulla nyt 2 päivää lopetuksesta?

Kultahipillä on kyllä tosi optimistinen käyrä! Plussatuulia!

Aloy, joo, en mä yleensä mitään luontaistuotteita käytä samaan aikaan kuin hormonaalista tukea :) joku greippimehukin vaikuttaa tohon primolutiin mitä mulla on!
Toivottavasti pidentynyt luteaali kertoisi plussasta :)

Katselin yksityiseltä endoon erikoistuneita gynejä ja mietin että kävisikö nyt kesällä. Julkisella eivät ole kiinnostuneet tästäkään, kun ultrassa ei aiemmin oo näkynyt mitään (ymmärtääkseni ei näykään aina).
Tässä vaan kivusta oksennellessa haluaisin saada selvyyden tähän(kin).
Joo, maanantaina otin vikan. Lämmöistä veikkaisin et huomenna alkais, mut katotaan :)

Ja voi ei miten inhottavat oireet :( mulla oli nuorena kans aina tollasta, nykyään enää 1-2 kertaa vuodessa. Se on kyllä ihan kauheeta, oon tosi pahoillani :( Mulla kans nuorena sit tutkittu monta kertaa endoa ja otettu koepaloja mut ei oo löytyny. Tosiaan kai se voi löytyä vasta esim sektion yhteydessä tms.

@Kultahippi, oi kun siellä näyttää lupaavalta, toivotaan että lämmöt jatkaa kohoamista, ja testiä odotellessa…

@NewMoon, kuullostaapa tosiaan kurjalta tuollaiset kivut! Mua niin riipii se kun itse pitää olla niin valveutunut ja oikeasti vaatimalla vaatia hoitoa ja tutkimuksia. Mua söi se jo aikoinaan kun kyse oli mun mummosta ja vanhustenhoidosta, mutta samaan tuntuu törmäävän kaikkialla terveydenhuollossa 🤬. Toivottavasti löydät hyvän lääkärin ja pääset tutkimuksiin!

@Nurppu, sormet ristissä, että siellä alkaa menkat ajallaan! 🤞

Täällä tänään siis dpo12 tai 11 ja testi oli aivan blankko, niin kuin se kaikella todennäköisyydellä oliskin. Joku muu luonnonoikku on nyt tää luteaali. Tänään ja eilen lämmöt pienesti alempana, joten eiköhän ne menkat ala viimein parin päivän sisään. Nyt sit vaan toivoisin, että alkais vasta perjantaiaamun jälkeen niin, että saisin käytyä siellä gynellä ilman vuotoa.

Edit. Tänään siis dpo12 tai 11, ei 11 tai 10 🙈

Liitteet

• 1673E38A-945E-4D85-BF58-5676B8496494.png
    1673E38A-945E-4D85-BF58-5676B8496494.png
    419.8 KB · Katsottu: 118
Muokattu viimeksi:
@Kultahippi kuis menee käyrän kaa? On niiiiin potentiaalinen että!

Täällä päin maailmaa mun mies näytti eilen yks kaks iha sikahotille likaisissa työhaalareissaan hakatessaan polttopuita ja mua rupes oikein naurattaa, niin tein ovistestin eilen ip joka oli jo aika tumma ja lämmöt näyttää tältä, ja tänään tuntuis limailu alkaneen, eli oiskohan ovis vloppuna just ku on niin täydellinen sauma sen hyödyntämiseen että ah miten mun hormonit hyrrää tällä hetkellä :rolling::rolling:Ainiin toi kp8 lämpö on ihan vituralleen mennyt, pitäskin poistaa se kun se yö oli tosi levoton.
Screenshot_20220519_061050.jpgScreenshot_20220519_063000_com.android.gallery3d.jpg

Muokattu viimeksi:
Mä en varmaan muistanut tulla päivittämään, että mulla ei ne menkat alkaneetkaan, vaikka oli silloin reilu viikko sitten hirveitä menkkakipuja ja testikin haalistui yhdeksi päiväksi. Sen jälkeen muilla testimerkeillä viivat vahvistui hyvin. Toivotaan, että tämä olisi nyt vihdoin se pysyvä plussa 🙏🏼 Tässä vielä kuvaa tämän kierron lämmöistä.

Liitteet

• BA279937-E84A-4804-BBE2-B88EE84D8E55.jpeg
    BA279937-E84A-4804-BBE2-B88EE84D8E55.jpeg
    157.4 KB · Katsottu: 150
@lepus timidus , nautinnollista oviksen hyödyntämistä sinne! 🤩

@amandatt , niin ihanaa nähdä plussakäyrä 😍😍 toivottavasti tämä olisi se pysyvä nyt ❣️

Mulla lämpökäyrä näyttää kyllä edelleen ihan hyvältä, mutta muuten onkin sitten taas menty syvempiin vesiin 🙄 kaikki perus raskausoireet (lue: pms-oireet) on vaivanneet ja eilen illalla tuli sitten pyyhkiessä punertavaa tuhrua, jatkunut myös tänään koko päivän. Samalla alkoi se sama alavatsan kipuilu mikä mulla on aina liittynyt tähän tuhrutteluun. Vaikka nyt alkoikin tämä sama pms-masisolo niin kuitenkin taas toivon, että tällä kertaa tämä kaikki tarkoittaiskin raskautta. Mutta sitten tulee aina se uusi romahdus kun ne menkat sieltä lopulta alkaa. Niin samat kaavat toistuu kierto kierrolta 😅

Screenshot_20220519-163918.jpg

@Aloy kiva että luteaali pidempi! Vaikka harmi että nega :(

@lepus timidus ihana kuulla että noin hulluna hormonit jyllää siellä 😆 toivottavasti enteilee onnekasta kiertoa! :)

@amandatt ihanaa!! Paljon onnea!! :)) Toivotaan todella että kyytiläinen jää tällä kertaa tiukasti kiinni!

@Kultahippi voi ei, miten inhottavaa että loppukierron synkkyys jo puskee päälle! :( Toivotaan kuitenkin, että tiputtelu olis vaan joku juttu minkä sun kohtu tekee täs kohtaa, riippumatta siitä onko joku kyydissä vai ei! Ja kohta se tajuais lopettaa! Lämmöt ainakin on vielä tosi hyvät ja tasaset! Otitko jo sen myo-inositolin käyttöön?

Mulla tällästä tänään! Nyt illasta alkanu jo pieni alustava ruskea tiputtelu, eli varmaan alkaa joko myöhemmin tänään, tai yöllä tai huomenna, mut uskon et ihan pian kuitenki! :) hyvin ehtii siis loppua vuoto ens viikon perjantaihin mennessä! 🥳

Screenshot_20220519-200707.png

Takaisin