BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Nurppu Ihanaa että operaatio meni hyvin! Nyt vaan sit jännitetään ja toivottavasti ehditte vielä hyödyntämään tän kierron oviksen 😍😍

Olikos nyt kaikilla muilla se tilanne että oviksia odotellaan paitsi @lepus timidus jo piinailee? 💪😎

Mulla nyt kp3 ja mieliala tasoittunut ja vuoto ja kivut helpottanut, huh 😊 sen viimeisen illan ennen menkkoja itkin kyllä varmaan eniten mitä ikinä, niin että koko naama turvoksissa ja niin ettei enää tullut mitään ulos 😅 mut itellä se paha olo vaan täytyy päästää ulos niin pääsee taas nopeemmin jaloilleen! Tänään aloitin letrot, ajattelin tässä vielä syödä niitä keväältä jääneitä pois 😊

Voi @Kultahippi miten sydän särkyy :( 💔 vaikka samassa veneessä ollaankin niin oon niin pahoillani sun puolesta ❤️ mutta ihanaa että se kuoppa on taas takanapäin!

@NewMoon onks vielä ollu viitteitä oviksen suuntaan? :)

Mullakin meinas tänään vähän kyynel tirahtaa, kun meinasin että nyt voitaiskin jo vähän talletella kun ei taas illan ja yön aikana ollu mitään vuotoa ollu. Mut sit se ei onnistunutkaan, ja huomasin että se aiheutti tosiaan yllättävän itkureaktion. Vaikka todellisuudessa ei mitään järkeä edes vielä alkaa tallettelemaan! Monessa muussa hysteroskopiaohjeessa mitä oon lukenu sanotaan selvästi, että ei seksiä 1-2 viikkoon! Mut HUSilta sain ohjeeks tosiaan tollasen rennomman "niin kauan kuin vuotoa on". Mut selvästi mulla on ny toiveet koholla ton operaation jälkeen ja itkettää ajatus siitä että missattas nyt tämä kierto 🤦 nyt jo pelkään et miten pahasti sit reagoin ku ens menkat tulee 🫣 ääh, tyhmät toiveet!! Aiheuttaa vaan mielipahaa! Voitteko pysyä poissa kiitos 😌

Tänään lämmöt jatko alamäkeä. Spekuloin tietysti menemään, että liittyiskö tohon operaatioon? Voisko esim olla, että siellä nyt pumpattas extra-estrogeeniä että saatais paikkailtua sitä limakalvoa? 🤔 Tein eilen illalla hyvin haileen ovistestin, että ainakaan sillon vielä ei oltu niillä main! Ja ultrassa perjantaina oli n. 15mm folli, eli ei se ihan vielä varmaan kypsä oo.

Screenshot_20220529-113620.png

@NewMoon piti ihan käyä googlaamassa, polyyppi on kohdun limakalvon hyvänlaatuinen kasvain! Ja ne on kai sellasia jotka voi joskus lähtee pois itsestäänkin, ja niitä kai helposti tulee lisää jos joskus on ollu, eli niille on sit vähän niinku taipumus. Mä ite mietin että kun aiemmin ei oo tullu ilmi, niin voisko tuo olla tullu ihan vaan tässä hoitojen takia - estrogeeni voi niitä aiheuttaa, ja mulla oli tossa kaks letrokiertoa ennen ku se löyty. Mutta käytännössä voi myös olla että aiemmin olis vaan aina ollu eri aika kierrosta kun on ultrattu, ja se on sillon piileskelly siellä limakalvon sisällä. Eli käytännössä ei voi tietää onko se uus vai pidempiaikanen.

Nurppu voih, kaikki sympatiat sinne! Toivottavasti kaikki vuotelut ehtii kunnolla loppumaan ennen ovulaatiota ja tallettelut onnistuisi.

Hmm, kp 18 tulossa lapsi vapaa yö, ajateltiin ihan muutamalla ravintolassa käydä ja talletella oikein urakalla. Miehen kertaukset edellisenä päivänä, ei siis olekkaan onneksi tällä kertaa kuin 1 yön homma. Nyt sitten tietysti toivon että ovis osuisi juuri tuohon, siinä kuitenkin sitten ehtisi vielä aamullakin varmistelemaan. Teoriassa ihan täysin mahdollista, että sinne osuisi, kierrot tosin alkanut nyt vähän lyhenemään.

Omanapailen ennen kuin kerkeän lukea kaikki viestit ajatuksella.
Ainakin keltarauhanen toiminee, mutta usko tärppiin on hävinnyt tyystin 😂 ei niinku yhtää mitään kerrottavaa tai kropassa edes kuulosteltavaa.

Screenshot_20220530_063008.jpg

Laitetaas välillä käppyrää kun alkaa olemaan ovis edes vähän lähempänä. Huomenna teen ekan ovistetsin muutaman vuoden tauon jälkeen. Kylläpä tuo taas lisää intoa tähän tähän touhuun kun tietää sitten vähän tarkemmin milloin ovis on ollut ja näkee miten omat lämmöt käyttäytyy.
Screenshot_20220530_133043.jpg

@Foreverfever ihanat suunnitelmat! :) Toivotaan että ovis ajoittuu hyvin!

@lepus timidus hyvän näköset lämmöt on! Toivotaan kuitenkin että olis tärppi käyny, vaikka sulla ei uskoa ookkaan! :D

@NewMoon oho! Liekö joku viallinen testi, onhan niitä nois raskaustesteissäki joskus ollu, miksei ovistesteissä! 🤔

Mä meinasin et vois tänään taas tehä kans ovistestin, en viel ehtiny ku oltiin toimistolla koko päivän. Pitää vielä vähän pidätellä! Mut lämmöt palautui kuopastaan:

Screenshot_20220530-194337.png

@lepus timidus mulla on uskoa sun puolesta vaikkei sulla itellä oo! 🥰

Jaahas, saa nähdä kuinka teillä muilla synkronisoituu ovikset samaan läjään 🧐🤩kunpa kaikki ehtis talletella hyvin 🙏
Jännä kyllä toi @NewMoon viimeinen testi, mietin kans et olisko jotenki viallinen 🤔

Kp4 ja aika matelee... En oo kyllä nyt jaksanu lämpöjäkään joka päivä mittailla kun ollut kaikenlaista valvomista ja ihan eri aikoihin heräilly nää ekat päivät 😄 nyt alan valveutua taas lämpöjen mittailuun paremmin ja ovista testailen varmaan su/ma, viikonloppuna en pysty, toivottavasti ei ehdi menemään ohi 😁 ei plussan kyl pitäis tulla vielä ainakaan lauantaina kun on kp10, mut ei sitä toisaalta ikinä tiiä, varsinkin kun on letrot!
Ja taas iski letropäänsäryt, ei kyllä oo ollu sitä ikävä 😅

Mulla on pitäny niin kiirusta, etten oo sitten torstain jälkeen ehtiny palstalla pyörimään 🥵

Minäkin täällä ovista metsästän ja kolmatta inssiä pukkaa. Illemmalla vielä teen yhden ovistestin kun viivat alkaa olemaan jo kohtuu lähellä toisiaan. Huomenna sitten viimeistään uskon plussan tulevan. (Kuvassa päiväpissan tulos.)

Yritän tässä ehtiä enemmänkin tänne kommentoimaan teille, mutta nyt tällä kertaa meni ihan vaan kuulumisten kertomiseks. 😬

Liitteet

• Screenshot_20220531-152912_Flo.jpg
    Screenshot_20220531-152912_Flo.jpg
    208.5 KB · Katsottu: 127
  • 20220531_135543.jpg
    20220531_135543.jpg
    377.4 KB · Katsottu: 134
Oho ompas täällä taas moni siinä oviksen hilkulla, ihanaa kun tulee paljon jännäiltävää! Ja toivottavasti Nurppu kerkee talletella ennen reissua ja tietysti kaikki muut pääse hyödyntää hyvin oman oviksensa :smiling face with heart-eyes:

Mulla käppyrä näyttää tältä, joskaan en luota yhtään siihen tällä hetkellä. Olen heräillyt 2h välein yöt tai sitten pyöriny sängyssä kun on ollut niin kuuma. Tissit vähän arat ja turvoksissa, mutta se on aivan normaalia tässä vaiheessa. Ainut mistä voisi mainita, niin tänään on ollut sukkapuikkotökkäisyjä enkä voinut niitä (kai :D) kuvitella, kun oikein säikähdin töiden lomassa että oho. Nyt odotan vain ylihuomista myoomakontrollia että tiedän missä mennään, ei jaksa ees testejä tuhlata ennen sitä.

may-08-2022.jpg

@Harmi89 noniin, kyllä nyt näyttää lämmöt ja testit ihan siltä että ovista kolkutellaan! :D

@lepus timidus toivotaan että tökkäsyt olis nyt lupaava merkki! :)

Meillä oli töissä tänään kesäjuhlapäivä, ei siinä tullu testailtua ovista. Ja kotiin tullessa menin tietty pissalle ja lorottelin tyytyväisenä pönttöön ennen ku tajusin et olis voinu täydellisyyden nimissä testata oviksen :D mutta ei sillä nyt väliä - tänään me vielä joka tapauksessa lähennytään kun huomenna lähen aamusta reissuun! ❤️

Tällästä oli lämpöjen saralla, näyttäis siltä että saatetaan hyvinkin lähestyä ovista :) tosin taisin myös viime yönä nukkua aika rennosti käsi peiton ulkopuolella, että saatto kans vaikuttaa :D yleensä yritän tsempata erityisesti että Ourakäsi olis peiton alla. Tälläsiä ongelmia sormusmittaajalla :D

Screenshot_20220531-224626.png

No nyt on aikoihin eletty; näyttää kovasti siltä, että munkin kierto synkronoitu tähän ovis-aaltoon. Flo ennusti mulle ovista kp19, eli ensi viikolle, mutta niin vaan alkoi kasvukivut perjantaina, ja rupesin sit viikonloppuna tikuttaa. Eilen, kp12, alkoi tikut tummua ollen illalla aivan siinä ja tässä. Tänään aamulla,kp13, oli sit o+ ja nähtäväksi jää vielä, josko nyt on jo haalistumaan päin, vai onko huomennakin vielä posi.

Jospa me tästä saatais aikaan sit vielä oikea plussa-aalto parin viikon päästä? Talletteluintoa ja -onnea meille kaikille!

4A4C6355-6206-409E-82DF-4D6880CF8ADC.png

Takaisin