BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@lepus timidus tosi nätti ja siisti käyrä sulla! :) Siis tuo kuoppakäyrä on niin tasanen! :D

@NewMoon joo, hyvä varmaan discardata toi :)

Nyt jännäillään miltä @Kultahippi llä näyttää! Voi kun olis pysyny vielä ylhäällä! 🫣

Mulla on vähän oudot lämmöt nyt, tänään meni taas Ourassa "plussan puolelle" eli oli +0,1 lämpö, vaikka tässä kohtaa yleensä ollu selvästi alapuolella. En mielestäni niin huonosti nukkunu tai ollu mitään muutakaan selkeetä selitystä. Mut ehkä tää ny on vaan sitä että edellinen kierto ei ollu luonnollinen ja ny on vähän sekasin sit hormonit!

No siis 😁 Periaatteessa lämpö on vielä ylhäällä, MUTTA mä en luota tähän, koska eilen tuli nautittua pari lasia viiniä 🙈 eli oikeesti lämpö olis jo varmasti laskenu! Katotaan huomenna uusiks 😄

Screenshot_20220522-105559.jpg

Sen lämmön alapuolella on kohta "temperature discarded".
Ei pitäis olla mikään Vip-versio mahdollisuus, kun mulla ei kai sitä enää ole kokeilussa.
Kiitos, mä oonkin tuon kohdan näköjään skipannit huolella mutta nyt löyty 😂

Mun kroppa huijas vähän ehkä, ovis taitaakin olla nimittäin sittenkin vasta nyt yllättävistä ja yllättävän runsaista limoista, roimista alavatsatuntemuksista ja supersupersupertummasta ovis tikusta sekä avonaisesta kohdunnapukasta päätellen vaikka aamulla tikku oli jo vaalenemaan päi 🤣 ompahan nyt sit milloin tahansa, kerrankin kunnolla talletuksia tehty että ihan sama koska on ollut. Saa nähdä miten lämmöt etenee tästä, että mihin FF oviksen lopulta lykkää.

Lueskelin taulukkoja noista dpo päivistä mitkä ois parhaimpia, ihmeellisen isoa heittoa niissä. Dpo-2 ois about kaikissa kaikista paras, mut toisaalla lukee että parasta olisi dpo-2:sta dpo2:n, osa antaa arvoa dpo-3:lle ja dpo0:lle ja osa ei yhtään, joku taulukko antaa erikseen mainittavia mahkuja jopa dpo-5:llekin. Mihinkähän taulukkoon uskois niin vois rueta laskee omia tsäänssejä tylsyyksissään 😆

Muokattu viimeksi:
Moi kaikki!:Waving Hand Sign:
Jostain syystä en oo saanut ilmotuksia tästä ketjusta johonkin aikaan. Tajusin sitten yhtäkkiä etsiä ja lukea teidän ihanat kuulumiset :smiling face with heart-eyes:

Lepus Timidukselle plussatuulisia piinapäiviä!:Two-hearts:

Nurppu, tosi hyvä että osui vuoto nappiin ja onnistuu nyt se hysteroskopia. Tsemppiä sinne! :folded:🥰

Amandatt, toisaalta jo luinkin, mutta vielä kertaalleen niin paljon onnea sittenkin tikkuun jääneestä plussasta! Tarrasukkia :red-heart:

Voihan kultahipin käyrä!! Omg, niin toiveikkaana täällä ihan messissä! :No Evil Monkey::smiling face with heart-eyes:

NewMoon, voi että miten kurjan kuuloista oireilua.. :sad-face: Toivottavasti joku apu jostain oloihin löytyisi! :folded::Two-hearts:

Täällä ollaan nyt menty hippasen sille alemmalle lämpötasolle. Ei paljoa, mutta selvästi kuitenkin hieman. Nt-ultra oli perjantaina ja siellä kaikki näytti siltä miltä pitääkin.:red-heart: La siirtyi parilla päivällä (30.11. -> 28.11.), joten tänään olisi sen uuden mukaan jo 13+0! Hankala muuttaa aivoja tuon suhteen, kun oli niin tottunut toiseen. Oon hassu :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Hematoomaa ei enää näkynyt, vaikka pientä tuhrua on vielä lähiaikoinakin toisinaan näkynyt. Hyvä näin, toivottavasti loppuu tuhruttelukin kokonaan! :folded: Pikkuhiljaa alkaa usko raskauteen löytymään ja into olemaan sen mukaista. Silti välillä pelottaa ikävät skenaariot. Eiköhän sieltä pikkuinen tule, toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti 🤞:Purple Heart:

Liitteet

• Screenshot_20220523-070845.jpg
    Screenshot_20220523-070845.jpg
    639 KB · Katsottu: 139
  • Screenshot_20220523-070855.jpg
    Screenshot_20220523-070855.jpg
    442.6 KB · Katsottu: 136
  • 1653059848342.jpg
    1653059848342.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 143
@Laurenski ihanaa kun tulit kertomaan kuulumisia 😍 hyvä että kaikki on hyvin ja että oot pystynyt uskomaan ja nauttimaankin jo 😍❤️

Kyllä tää mun luteaali tais olla nyt tässä. 😞Lämmöt lähti reiluun laskuun niinku arvelin ja ylihuomenna pitäis alkaa vuoto. Eilen tein vielä testin ja se eihän siinä mitään näkyny!
Kiitos kaikki kun ootte ollut niin tsemppaavia ja positiivisia, olispa testit olleet yhtä positiivisia 🙈💩

Edit. Mut oon kyllä ihan tyytyväinen noihin luteaalin lämpöihin, kyllä sillä myo-inositolilla ehkä oli vaikutusta niinkuin maestro @Nurppu sanoi 😊

Screenshot_20220523-074705.jpg

@Laurenski ihana pikkuihminen siellä ♥
@Kultahippi sympatiaa, mutta peukut tosi hyvästä käyrästä!

Ihana kun kiertopäivät kaikilla niin, että aina on jotain jännitystä omaankin elämään :Smiling Face With Sunglasses: :D
Mulla lähtikin o-tikut haalistuu nyt reippaasti eli eiköhän eilen ollut dpo0 ja jätän o-testit nyt syrjään ja alan piinailemaan. Ei oo ainakaan yrityksen puutetta tässä kierrossa ollut :rolling:

@Laurenski Ihanaa, että siellä on kaikki hyvin ❤️

Voi harmi @Kultahippi tuosta laskusta 😔

Mulla tipahti lämpö, mutta oisko ollut vaan kylmä yöllä.. Nukuin kyllä mielestäni aika normaalisti.

View attachment 113144

Ovis ei kyllä lähelläkään ole, joten 😅
Mikä sun peruslämpötila on? Et meneekö toi jo alle sen vai palautuuko vaan ns normaaliksi. Tai eihän sitä tiedä jos enteileekin ovista 🤔 mulla yleensä normi lämpö on 36 pintaan ja sit menee ennen ovista päivä pari jopa alle 36:n, tosin nyt kkm jälkeen jäänyt vähän yläkanttiin peruslämpö jostain syystä, en tiedä miksi.

@Laurenski niin ihania uutisia!! :) Voi mikä pikkuinen siellä köllöttää! Ja tosi jännää noi lämmötkin! Että on just tuo pieni lasku siellä! Hauskaa että luin siitä jostain, ja sit sä tulit osottamaan sen todeks! 😆

@Kultahippi höööh miksi tuli lasku! 😔 Mutta tosiaan on kyllä niin hienot lämmöt! Voikun nyt oliskin niin että sulla se myoinositoli tekeekin jotain elimistön tasapainottelua tässä ja se olis se avain!

@NewMoon onkohan sulla taas tulossa se viimekierrosta tuttu alkukierron hämäysovis? 🤔 Teitkö viel testei? Eikö sul viimeks just tuollasen dipin jälkeen hetkeks mukamas noussu lämmötki hämäävästi!

@lepus timidus saa siirtyä rauhassa odottelemaan hetkeks ennen ku tarvii alkaa jännittelee tuloksia 😌 mun suosikkivaihe kierrossa!

Laurenski onnea hyvistä ultra kuulumisista! Ja apua, miten aika menee näin nopeasti, että olet jo noin pitkällä!!

Lepus timidus toivotaan että nyt tärppäsi

Täällä kp 7 ja menkat ohi. Mittari näytti 35,5 että joko se sekoilee jotain (patteri?) tai sitten alkaa lämmöt heittää pahasti, kun en ole nyt noin alhaisia lukuja saanut.

Ihanaa, @lepus timidus on munkin mielessä nyt parhaimmassa vaiheessa kiertoa! 😎

@NewMoon:lla näyttää tulevan kyllä jänniä harjoitusovislämpöjä 😅 mullakin kyllä on ollut outoja dippailuja alkukierrosta vaikkei oo ollu ovista!

Ja olisko @Foreverfever sama homma ja dippailee muuten vaan?

Sit omaan napaan. Tilanne taas muuttui jännemmäksi, voi miksi mun sydäntä nyt koetellaan 😱 uskon nyt oikeesti että joku taas koijailee ja tää nousu johtui nyt jostain ihan muusta. Mutta totta hemmetissä sydän hypähti aamulla. Menkkakipuja ollut koko eilisen (ei kylläkään niin kovia että olis tarvinnut särkylääkettä) ja odottelin vuotoa alkavaksi joko tänään tai huomenna 😬

Screenshot_20220524-073218.jpg

Minä oon täällä taustalla taas keräilly itteeni uuteen kiertoon ja yritykseen, mutta hengessä oon ollu teidän mukana! Eli yk18 ja kp6 meneillään.

Foreverfeverin kanssa vissiin päästään samoihin aikoihin ovista metsästään? Mä alotan ohjeiden mukaan kp10 tikutteleen ja nyt kaks edellistä kiertoo on ovis ollu kp14 ja 15. Mites sulla?

Ja Newmoon taitaa kans suunnilleen samoille hoodeille vissiin ovista odotella? Käyrästä päätellen ollu viimeks kp17-18? 🤔

Nurpulla (meidän maestrolla 😍) perjantaina se jännä päivä, tsempit sinne!👍

Sormet ristissä täällä toivon Kultahipille positiivista testiä, jännittää!!! 🤞

Ja lepus timiduksen vaihetta minä kans hieman kadehdin. Nauti vielä kun voit, piinailua odotellessa! 😘

Amandattille onnittelut vielä näin jälkijunassa! ♥️

Ja tuo Laurenskin ultrakuva, en kestä! 😭 Siellä se ihanuus köllöttelee! 💚💚

Minä oon täällä taustalla taas keräilly itteeni uuteen kiertoon ja yritykseen, mutta hengessä oon ollu teidän mukana! Eli yk18 ja kp6 meneillään.

Foreverfeverin kanssa vissiin päästään samoihin aikoihin ovista metsästään? Mä alotan ohjeiden mukaan kp10 tikutteleen ja nyt kaks edellistä kiertoo on ovis ollu kp14 ja 15. Mites sulla?

Ja Newmoon taitaa kans suunnilleen samoille hoodeille vissiin ovista odotella? Käyrästä päätellen ollu viimeks kp17-18? 🤔

Nurpulla (meidän maestrolla 😍) perjantaina se jännä päivä, tsempit sinne!👍

Sormet ristissä täällä toivon Kultahipille positiivista testiä, jännittää!!! 🤞

Ja lepus timiduksen vaihetta minä kans hieman kadehdin. Nauti vielä kun voit, piinailua odotellessa! 😘

Amandattille onnittelut vielä näin jälkijunassa! ♥️

Ja tuo Laurenskin ultrakuva, en kestä! 😭 Siellä se ihanuus köllöttelee! 💚💚
Mulla yleensä ovis ollut joskus kp 16-18 välillä. Nyt ajattelin koittaa käydä ovistestejä tässä joku päivä ostamassa, niin näkee vähän tarkemmin.
Flo ennustaa 3.6, toivottavasti aiemmin kun mies lähtee silloin kertausharjoituksiin..

Takaisin