Täälläkin kp 1 tänääMiltäs muiden käyrät tänään näyttää?
Mulla menkat alkoi illalla, joten tänään kp 1. Lämmötkin tänään laski.
En vaan tajua mitä tuo flo mun kanssa sekoilee, on taas käynyt muuttamassa oviksen jonnekin ihan muualle..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täälläkin kp 1 tänääMiltäs muiden käyrät tänään näyttää?
Mulla menkat alkoi illalla, joten tänään kp 1. Lämmötkin tänään laski.
En vaan tajua mitä tuo flo mun kanssa sekoilee, on taas käynyt muuttamassa oviksen jonnekin ihan muualle..

Kiitos, tosi mielenkiintosta nähdä vertailun vuoks! :) Totta on et mul ei kertaakaan oo tollasta dippiä ollu ennen. Eli pidetään vielä peukut pystyssä! :)No voi harmi tuo kp1 @Foreverfever ja @Anmi-83!
@Nurppu, kaivelin esille kuvat mun kahdesta viimeisestä kierrosta esikoista yrittäessä. Toisessa kuvassa siis plussa kierto, ja siinä näkyy musta hyvin miten erilainen toi ns kiinnittymisdippi oli verrattuna ”normi” dippeihin. Tää otanta on toki kovin suppea, kun ei ole ollut kuin yksi plussa kierto tähän mennessä, mutta mä pidän sulle kovasti peukkuja, että tää olis nyt teidän kierto
Noissa kuvissa muuten huomaa myös ton LH:n eron eri puolien välillä, ja näemmä mulla oli plussa kierrossakin lämmöt lähtenyt nousuun jo ennen ovista, enpäs muistanutkaan tuota.
Tää kierto on tosiaan nyt selvästi samalta puolelta kuin raskaudessa, kun ovistesti on nyt ollut positiivinen sekä eilen iltapäivällä, että tänä aamunakin vielä. Lämmöt myös nousussa.
Eli yk 8 lähti käyntiin...Milloin ajattelit viimeistään testata, jos ei menkkoja näy? Pysyikö lämmöt ylhäällä viimeksi lugejen kanssa? Omasta mielestä tuo käyrä näyttää kuitenkin hyvältäHöh, Emiliatoivotaan kovasti että ens kierrosta onnistaa!
Mulla on tasasen tylsät lämmöt. Tänään ja huomenna pitää vielä lugesteronia käyttää. Viime kierrossa menkat alko kolmantena päivänä lugejen lopetuksesta, jos tällä kertaa menee samoin, niin menkat alkais vasta ens to.
View attachment 111235
Viimeks lämmöissä oli kyllä hitusen pudotusta jo dpo13 kun oli vielä luget, mut oli ne silti vielä koholla. Näyttäis että ne pysy koholla vielä progejen lopetuksesta seuraavaan päivään (ymmärrettävästi, kun edellisiltana vielä otettu!), mut sit läks laskuun.Milloin ajattelit viimeistään testata, jos ei menkkoja näy? Pysyikö lämmöt ylhäällä viimeksi lugejen kanssa? Omasta mielestä tuo käyrä näyttää kuitenkin hyvältä

viimeksi menkat alkoi vasta kaksi päivää teroluttien lopetuksen jälkeen eli odottelin vuotoa alkavaksi vasta ens perjantaina.. ja viimeksi myös lämmöt romahti vasta silloin kun vuotokin alkoi eli dpo 16/17.Ohhoh! Mikä sulla oli tilanne ultrassa inssissä? Noit lämpöi ku kattoo ni ovis olis voinu olla pari päivää myöhemminkin ja dpo olis vasta joku 9 ja tuo olis sit estrogeenidippiVoi ei Emilia
Nurppu, pidän niin kovasti peukkuja teille!
Mulla romahti lämmöt tänään, vaikka vasta dpo 11/12 ja menkkaolot on tosi vahvat, tiputteluvuotokin alkoi eilen.. oon syönyt viikon terolutteja ja pitäisi jatkaa vielä keskiviikkoon asti, mitä tämä nyt onviimeksi menkat alkoi vasta kaksi päivää teroluttien lopetuksen jälkeen eli odottelin vuotoa alkavaksi vasta ens perjantaina.. ja viimeksi myös lämmöt romahti vasta silloin kun vuotokin alkoi eli dpo 16/17.
mut ei varmaan mahollista...?Ohhoh! Mikä sulla oli tilanne ultrassa inssissä? Noit lämpöi ku kattoo ni ovis olis voinu olla pari päivää myöhemminkin ja dpo olis vasta joku 9 ja tuo olis sit estrogeenidippimut ei varmaan mahollista...?
olin ihan varma että lämmöt tänä aamuna olisi pompanneet ylös kun eilen illalla ja yön aikana palelin normaalia enemmän, mutta olikin järkytyksenä pohjalukemat..Joo okei! Toi on kyl mysteeridippi sulla. Toivottavasti nyt ei kuitenkaan ala ne menkat läpi teroluttienSilloin tiistaina ultrassa ei ollut ainakaan vielä ollut ovista.. Oletin itse että se olis ollu ehkä seuraavana aamuna koska silloin oli ovulaatiokipuja (eli päivän myöhemmin mitä FF ehdottaa), mutta kuka näistä nyt enää tietääolin ihan varma että lämmöt tänä aamuna olisi pompanneet ylös kun eilen illalla ja yön aikana palelin normaalia enemmän, mutta olikin järkytyksenä pohjalukemat..

mutta kaikesta huolimatta on hämmentävän konsistentit ollu noi lämmöt!
Viimeksi mulla ei dipannut lämmöt missään vaiheessa luteaalia, joten jännä ilmiö tää joka tapauksessa on. Ei auta muu kuin seurailla mitä tapahtuu 
Todella jännä! :D toivotaan kovasti että on hyvä merkki!! :)Tässä tän päivän tilanne!
Ovulaatio ollut luultavasti päivän myöhemmin mitä FF ehdottaa, eli jostakin syystä johtuva lämpödippi oli n. dpo11 eikä menkat alkaneet vielä.. koko eilisen olin ihan varma että nyt alkaa, kaikki alaselkä- ja mahakivut oli niin menkkamaisiaViimeksi mulla ei dipannut lämmöt missään vaiheessa luteaalia, joten jännä ilmiö tää joka tapauksessa on. Ei auta muu kuin seurailla mitä tapahtuu
![]()

Todella jännä! :D toivotaan kovasti että on hyvä merkki!! :)
Mulla jatkaa samaa rataa lämmöt! Veikkaan itte että se lugesteron pitää noi ny jotenki tasasesti tossa missä ovat ja putoo sit ku loppuu! Mut kuten tuol Raskaaksi 2022-ketjussa höpötin, ny pukkaa jotain onnellisuushormonia hirmusti pään täyteen ja on todella hyvä olla :D mikä onkaan niin todella kiva fiilis! Tänään siis vielä pitää käyttää lugeja ja sit loppuu :)
View attachment 111246
Ja nauti niin kauan kun vaan kestää! 
Muutama päivä sitten oli hyvä nousu, mutta ei tullut nousulle jatkoa. No, ehtiihän se vieläkin kääntää suuntansa…

voi mun sydänparkani!
Näyttää kyllä tosi lupaavalta!!!Voi toivottavasti teillä lähtisi vielä kuitenkin nousemaan! Jännät päivät nyt kyllä käsillä monella
Tässäpä tämä tänään! Viime kierron perusteella lämmöt pitäisi alkaa laskemaan huomenna, eli seuraavat pari päivää kertoo tosi paljon.. terolutteja syön vielä huomisen, mutta viimeksi lämmöt alkoi siitä huolimatta laskea hiljalleen jo viimeisenä terolut-aamuna.
Mä en kestä kun toiveet nousi nyt taas niin korkealle, menetin toivon viikonloppuna ja nyt mennään toisessa ääripäässävoi mun sydänparkani!
![]()

Joo ymmärrän toivon ja sen tuoman pelon! Toi on tosi optimistinen käppyrä sulla nyt! Voi että, toivotaan kovasti nyt parasta!! :)Voi toivottavasti teillä lähtisi vielä kuitenkin nousemaan! Jännät päivät nyt kyllä käsillä monella
Tässäpä tämä tänään! Viime kierron perusteella lämmöt pitäisi alkaa laskemaan huomenna, eli seuraavat pari päivää kertoo tosi paljon.. terolutteja syön vielä huomisen, mutta viimeksi lämmöt alkoi siitä huolimatta laskea hiljalleen jo viimeisenä terolut-aamuna.
Mä en kestä kun toiveet nousi nyt taas niin korkealle, menetin toivon viikonloppuna ja nyt mennään toisessa ääripäässävoi mun sydänparkani!
![]()