BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yhyy, nyt minua kiusataan toivolla :loudlycrying: Eka yö kun ei oo enää ollu lugesteron edellisenä päivänä käytössä.

View attachment 111291

Oijoijoiii Nurppu!! Nyt toivotaan ettei toivoa ole herätelty turhaan :loudlycrying: milloin sä meinasit tehdä testin?

Mullakin nousi lämmöt, mutta tänään otan viimeiset terolutit eli huomisen lämmöt kertoo vielä enemmän! Mutta tajusin että mun pitää varmaan huomenna tehdä testi, koska lääkäri sanoi että jos tuun raskaaksi niin kannattaisi jatkaa terolutteja vielä :Sleuth Or Spy: mutta koska en uskonut siihen niin en tajunnut kysyä tarkemmin että kuinka kauan..

Liitteet

• Screenshot_20220302-072125__01.jpg
    Screenshot_20220302-072125__01.jpg
    173.8 KB · Katsottu: 169
Oijoijoiii Nurppu!! Nyt toivotaan ettei toivoa ole herätelty turhaan :loudlycrying: milloin sä meinasit tehdä testin?

Mullakin nousi lämmöt, mutta tänään otan viimeiset terolutit eli huomisen lämmöt kertoo vielä enemmän! Mutta tajusin että mun pitää varmaan huomenna tehdä testi, koska lääkäri sanoi että jos tuun raskaaksi niin kannattaisi jatkaa terolutteja vielä :Sleuth Or Spy: mutta koska en uskonut siihen niin en tajunnut kysyä tarkemmin että kuinka kauan..
Jee, sullakin tosi lupaavasti jatkunut!!

Eikö yhtään tule kiusausta tehdä testi?? Näyttää kyllä niin lupaavalta!
Myönnän että tänään ekaa kertaa tuli kiusaus ku nousi oikeesti ekaa kertaa toivo :Weary Cat Face: Ja mä taas tajusin että mun pitää viimeistään perjantaina tehdä testi, kun jos nyt olisinkin raskaana niin pitää perua yks kuukauden päähän suunniteltu matka, ja pe viimenen päivä perua vielä ennen ku pitää maksaa puolet hinnasta :Grimacing Face: mäkään en uskonu mahiksiin niin en tullu ajatelleeks!

Muokattu viimeksi:
Mut ehkä mul on vaan kuume nousemas tai jotain muuta :Relieved Face::Relieved Face: mut toisaalta, nyt just se nega ei olis niin pahakaan, kun oon jo innoissani siitä matkasta. Se matka on aika rankka fyysisesti, että en nää et mitenkään vois tehdä sitä alkuraskaudessa. Ehkä katon milt huomen näyttää lämmöt, jos kauhee droppi ni sit ne menkat alkaa ihan ajallaan eikä tarvi sit miettiä :Grimacing Face:

Mut ehkä mul on vaan kuume nousemas tai jotain muuta :Relieved Face::Relieved Face: mut toisaalta, nyt just se nega ei olis niin pahakaan, kun oon jo innoissani siitä matkasta. Se matka on aika rankka fyysisesti, että en nää et mitenkään vois tehdä sitä alkuraskaudessa. Ehkä katon milt huomen näyttää lämmöt, jos kauhee droppi ni sit ne menkat alkaa ihan ajallaan eikä tarvi sit miettiä :Grimacing Face:
Siis aivan uskomatonta kylmähermoisuutta. :tears::tears::tears: Älä nyt sitte pidä hulluja jännityksessä. :tears::smiling face with heart-eyes:

Siis aivan uskomatonta kylmähermoisuutta. :tears::tears::tears: Älä nyt sitte pidä hulluja jännityksessä. :tears::smiling face with heart-eyes:
Hehehee :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Noku on nii pitkään jatkunu tää yritys, eikä siel ikinä oikeesti oo mitään, ni on niin ehdollistunu siihen, että ei haluais taas nähä sitä negaa! Mieluummin elää täällä haavemaailmassa viel hetken :D jos tekee testin ni samantien alkaa menkat, sillee se menee :D

Hehehee :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Noku on nii pitkään jatkunu tää yritys, eikä siel ikinä oikeesti oo mitään, ni on niin ehdollistunu siihen, että ei haluais taas nähä sitä negaa! Mieluummin elää täällä haavemaailmassa viel hetken :D jos tekee testin ni samantien alkaa menkat, sillee se menee :D

Tää on niin totta! :D Mua nyt melkein ärsyttää että huomenna aamulla pitäisi testata, ei halua nähdä sitä negaa taas!

Tää on niin totta! :D Mua nyt melkein ärsyttää että huomenna aamulla pitäisi testata, ei halua nähdä sitä negaa taas!
No niinpä :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: mulla jo mieskin kyseli että koska teet sen testin! Sanoin et onko pakko tehä, en haluu nähä sitä negaa :Grimacing Face: kuulemma ei oo pakko :Relieved Face:

Onneks saadaan molemmat vielä todennäkösesti tää ilta ainaki elellä toivossa! :Hugging Face:

No niinpä :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: mulla jo mieskin kyseli että koska teet sen testin! Sanoin et onko pakko tehä, en haluu nähä sitä negaa :Grimacing Face: kuulemma ei oo pakko :Relieved Face:

Onneks saadaan molemmat vielä todennäkösesti tää ilta ainaki elellä toivossa! :Hugging Face:

Niinpä, nautitaan tästä vielä! :smiling face with heart-eyes:

Oi oi kun on kutkuttavan jännä tilanne sekä @Nurppulla että @Kultahipillä! Toivotaan kovasti teille molemmille positiivisia testejä! :folded::Two-hearts:

Voi surku, ei näytä lupaavalta pienesti laskeva lämpö :sad-face: Muutama päivä sitten oli hyvä nousu, mutta ei tullut nousulle jatkoa. No, ehtiihän se vieläkin kääntää suuntansa…
Kaksi päivää odotettujen kuukautisten alkuun.

View attachment 111257

Mites muilla menee? Kultahipillä on ollut kerrassaan massiivinen dippi! Toivottavasti enteilee hyvää:Smiling Face With Halo:

Onko sulla päivitettyä käyrää? :smiling face with heart-eyes:

Onko sulla päivitettyä käyrää? :smiling face with heart-eyes:

Tässä :smiling-eyes: Olen viimeisen parin viikon ajan joka aamu toivonut ”olisipa lämpö korkealla” ja sama toive jatkuu edelleen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Koska ei tuo lämpö vielä kovin korkealla ole negakiertoihin verrattuna.
Kuinkakohan kauan sitä jatkaisi aamulämmön mittaamista…viikko? Pidempään? Miten te tekisitte?
3071D6E1-5FE2-41C1-937A-CAC42C45D0F1.jpeg

Niin paljon odotan Nurpun ja Kultahipin testejä!! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes::thumbs-up::thumbs-up:

Tässä :smiling-eyes: Olen viimeisen parin viikon ajan joka aamu toivonut ”olisipa lämpö korkealla” ja sama toive jatkuu edelleen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Koska ei tuo lämpö vielä kovin korkealla ole negakiertoihin verrattuna.
Kuinkakohan kauan sitä jatkaisi aamulämmön mittaamista…viikko? Pidempään? Miten te tekisitte?
View attachment 111306

Niin paljon odotan Nurpun ja Kultahipin testejä!! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes::thumbs-up::thumbs-up:
Joo, niin ymmärrän tuon odotuksen että nousispa ne lämmöt! Mulla meni tänään aamulla ihan pasmat sekasin ku ihan todella odotin että putoaa. Vielki tuntuu siltä että tuo oli joku virhemittaus :Eyes: vaikka siis - Ouraan on kyl hankala hämätä :D eikä mulla tänään oo kuume noussu. Mut katotaan mitä huomenna on! Myönnetään siis kuitenkin, et onhan se tosi outoo että lämmöt nousee dpo 16/17. :D

View attachment 111306

Hmmm... mittailisin varmaan niin kauan kuin hyvältä tuntuu. :Two-hearts: Jos alkaa käymään liikaa rasitteeksi ja sitä jännittää ja pienistä notkahduksista hermostuttaa niin jättäisin mittaillut. Kuulostelee sitten muuten oireita ja tuntemuksia. :Two-hearts: Ihana plussakäyrä!:folded:

Niin, minä varmaan kyl tovin mittailisin vielä, vaikka en tiedä kuin paljon siitä sit loppupelissä on hyötyä :Eyes: mut samaa mieltä ku jossu - jossain vaiheessa varmasti tuntuu siltä että enää ei tarvi :)

View attachment 111306

Onneaaa :smiling face with heart-eyes:
Minä testasin viikon ajan vielä menkkojen virallisesta myöhästymisestä kun huoletti alhaiset lämmöt, mutta lopulta aiheutti niin paljon stressiä että oli pakko lopettaa :Upside Down Face: mulla lämmöt pyöri vain 36,3-36,8 välillä plussan jälkeen, eli ei mitenkin selkeästi normaalia korkeammalle, puolisen astetta vain.

@Nurppu sun testausta odottelen myös jo aivan malttamattomana :rolling:

View attachment 111306

Mä jatkoin viimeksi n.viikon positiivisesta testistä. Tuli ainakin kerran muutaman desimaalin putoaminen sinä aikana ja kyllä se vaan alkoi turhaan stressaamaan.

Nurppu ja kultahippi joko on testattu ja miltä käyrä tänään näyttää?

Takaisin