Jokos Emilia1983@ on testannut?
Jossu 123 toivottavasti kierto palautuu heti normaaliksi, itse ainakin yllätyin ettei km jälkeen venynyt kuin päivällä parilla.
Täällä ei vielä menkkoja ja käyrä tasaisen tylsä. Eli ehkä dpo 8 vasta, yhtään vähemmän se ei kai ainakaan voi olla??
Tänään otan 3. korona rokotteen, tuo taas lisä jännitystä saanko taas allergisen reaktion ja tuleeko jotain vuoto häiriöitä, pilaako mahdollisen kiinnittymisen..
Jossu 123 toivottavasti kierto palautuu heti normaaliksi, itse ainakin yllätyin ettei km jälkeen venynyt kuin päivällä parilla.
Täällä ei vielä menkkoja ja käyrä tasaisen tylsä. Eli ehkä dpo 8 vasta, yhtään vähemmän se ei kai ainakaan voi olla??
Tänään otan 3. korona rokotteen, tuo taas lisä jännitystä saanko taas allergisen reaktion ja tuleeko jotain vuoto häiriöitä, pilaako mahdollisen kiinnittymisen..

.
. Eilen, kp16, oli jo hieman vahvempi testi, mutta ei plussa, mut sit iltaa kohti haalistui taas. Tänä aamuna lämmöt oli noussu, mut sit testi näyttää aamulla vahvempaa kuin eilen. Että meniköhän se ovis jo vai onko vasta tulossa, vai mikäköhän tässä nyt on…
. Parin päivän päästähän sen tietysti näkee, että millon se ovis nyt sit olikaan, mut ainahan näitä voi spekuloida… 

ja mulla ainakin viime kierrossa lähti lämmöt nousee jo ennen kun oli ovis (inseminaation takia ultrassa vahvistettiin että ei ollu vielä puhjennu). Että ei noista aina ihan täysin varmaks tiiä
ja mäkin oon tyytyväinen tuohon dippiin mikä mulla oli! Oon ymmärtänyt että se vois liittyä estrogeenin lisääntyneeseen tuotantoon siinä main, joka taas edesauttaa kiinnittymistä ja on siks yleisempi raskauden yhteydessä! Mut jos ei oo ketään ketä kiinnittyä niin sit ei maha mitään. Tosin oon myös ymmärtäny että mitään varmaa tieteellistä selitystä noille dipeille ei oo löytyny!

Tsemppiä