@eloa1 Hyvältä näyttää! :) Ei oo oikeesti mitään varmaa merkkiä, mistä pystyis näistä käppyröistä sanoa, onko onnistanu vai ei. Siks se varmaan onkin koukuttavaa, kun saa arvailla, että mitä mikäkin ehkä meinaa :D sulla on ainakin erittäin nätti ovulaatiodippi siellä! Ja tollasta pientä estrogeenidippiä luteaalin keskelläkin :)
Mä oon tykänny FF:ssä kattella muiden chartteja, ja filtteröidä niitä eri jutuilla. Sieltä löytyy kaikenlaisia käppyröitä, on sellasiakin missä muka lämmöt pudonnu kierron lopussa ja jopa vähän menkat alkanu, mut sit lämmöt pompannu takas ylös ja tullukin plussa :D niitä kun tuijottelee, niin helposti tulee elettyä toivossa ihan loppuun asti, että ehkä tämä mun lämmönpudotus ei vielä olekaan varma juttu...!
Mä oon tykänny FF:ssä kattella muiden chartteja, ja filtteröidä niitä eri jutuilla. Sieltä löytyy kaikenlaisia käppyröitä, on sellasiakin missä muka lämmöt pudonnu kierron lopussa ja jopa vähän menkat alkanu, mut sit lämmöt pompannu takas ylös ja tullukin plussa :D niitä kun tuijottelee, niin helposti tulee elettyä toivossa ihan loppuun asti, että ehkä tämä mun lämmönpudotus ei vielä olekaan varma juttu...!

Täytyy ottaa sun vinkistä vaari ja käydä noita FF käppyröitä kattelemassa. Oon ymmärtänyt, että niissä on monenlaista variaatiota. 

tää on sellanen, että mun mieskin voi tästä käydä kurkkaamassa mun lämpöjen tilannetta halutessaan
Ja kivaa myös seurailla teidän käyriä, kun itselläni on tylsä alkukierto!

Dpo 5... tästä ne piinapäivät vasta alkaakin.