Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pienoinen hento toive siitä ettei sänkyhommat olisi jääneet liian kauaksi oviksesta on romuttunut mitä pidemmälle kiertoa mennään ja mitä enemmän käppyrää tuijotan.
Tähän on ihan hyvä selitys: mä seuraan lämpöjä Ouralla joka siis ei osaa sormen perusteella sanoa mikä sun oikea sisälämpötila on, se osaa vain ilmoittaa, paljonko sun lämpötila poikkeaa sun omasta keskiarvosta :D ja mä oon sit oman FF:ään raportoinnin helpottamiseks keksiny että se mun "keskiarvo" olis 37, ja jos Oura sanoo "+0.2C" niin raportoin sit FF:ään 37.2C! :D@Nurppu lla on hirmu korkeat lämmöt ainakin omiin lämpöihin verrattuna :D

Nurppu Miltäs lämmöt tänään näyttää?
Mulla samaa matalaa kuin eilen, ei mitään menkkoihin viittaavaa vielä näy (dpo 10). Kaipa sitä voisi testin tässä lähipäivinä tehdä, jos ei vuotoa ala näkymään. Käyrän perusteella kyllä varmaan kohta alkaa. Vauva tosin taas valvotti.

Tuo sun käyrä kyllä näyttää hyvältä! Toivottavasti vielä plussaksi muuttuu, onneksi vielä sen verran varhaista.Kuinka pitkä luteaali sulla on yleensä? Kyl vois kuvitella että vaikuttaa tuo vauvan valvottaminen jotain. Kylhän se vois vielä lähteä sieltä uuteen nousuun :)
Mulla jatkaa lämmöt nousua! Mies oikein kommentoi että olin kamalan kuuma kun koitti yöllä tulla peiton alla halaamaan :D mä oon nyt alkanu harrastamaan varhasta testailua kun haluaisin nähdä onko ikinä edes haamuja, kun tosiaan 2,5v takana yritystä ilman yhtään plussaa. Eli äsken jo testasin yhden negan :D piti alottaa testailut jo eilen, mutta mokasin joka kerta kun kävin vessassa (muistin että piti testata vasta ku olin jo pönttöön lurauttanu ;D )
View attachment 109450
Joo, sit onkin hankala yrittää päätellä mitään! Mut toivotaan silti, että tuo on vain heräilyjen aiheuttamaa heilahtelua ja lähtiskin takas ylössuuntaan :)Tuo sun käyrä kyllä näyttää hyvältä! Toivottavasti vielä plussaksi muuttuu, onneksi vielä sen verran varhaista.
Mulla edellisestä synnytyksestä vielä sen verran vähän aikaa + imetän, niin kierto vielä hakee paikkaansa. Ekan kierron luteaali omien oireiden perusteella vain 7 päivää, sitä seuraava oli n. 13, mutta viikkoa aiemmin alkoi jo tiputtelemaan. Vähän joka yrityksessä ollut eri luteaali (11-15 päivää) niin eipä tässä pysty yhtään vielä ennakoimaan mitä pitäisi olla.
Näyttää kyllä tosi lupaavalle!! Toivotaan plussaa.Tänään nuupahti hitusen alaspäin lämpökäppyrä. Vaikka ei tuo tietty mitään kerro vielä! Kattellaan.
View attachment 109471
Hauskasti tuon nuupahduksen seurauksena "charts like mine" kääntyi selvästi enemmän raskauden suuntaan. Eilen raskauschartteja oli ~50%, tänään yli 80% :D mutta vastaavia chartteja on alle 20, että ei tuokaan mitään merkitse. Mutta kiva että saa olla positiivisilla mielillä tässä!

hyyyvin samanlaista on lämpöjen elämä kyllä kuten aina ennenkin.

katsotaan miten tuo hailura kehittyy, mutta ainakin jotain on nyt näkynyt :) FF:n "charts like mine" sanoo vieläkin 83% pregnancylle. Eli oli ainakin oikean suuntainen tällä kertaa :)Mikä pistemäärä sulla on early pregnancy signsissa? :) Mulla oli vielä eilen 38 pojoa, mutta kun tämän aamun lämmön laitoin, niin tippui pojot 27:n. En tiedä tekeekö tuolla ominaisuudella oikeasti mitään, mutta kaikki tilastot ja pistemäärät on mielenkiintoisiaVielä perään pitää kommentoida, että sain kuitenkin tänään myöhemmästä testistä tosi heikon haamun! Eli tuo alaspäin kääntynyt käppyrä ei suinkaan ole niin onneton kuin oletin!katsotaan miten tuo hailura kehittyy, mutta ainakin jotain on nyt näkynyt :) FF:n "charts like mine" sanoo vieläkin 83% pregnancylle. Eli oli ainakin oikean suuntainen tällä kertaa :)

20 pistettäMikä pistemäärä sulla on early pregnancy signsissa? :) Mulla oli vielä eilen 38 pojoa, mutta kun tämän aamun lämmön laitoin, niin tippui pojot 27:n. En tiedä tekeekö tuolla ominaisuudella oikeasti mitään, mutta kaikki tilastot ja pistemäärät on mielenkiintoisia![]()
en muista onko kertaakaan noussut yli 20, paitsi viime kierron vikana päivänä kun se oli optimistinen mun pitkästä luteaalista :PEn tiedä itsekään mikä sitä oikein liikuttelee20 pistettäen muista onko kertaakaan noussut yli 20, paitsi viime kierron vikana päivänä kun se oli optimistinen mun pitkästä luteaalista :P
EDIt: osaatko sanoa mikä sulla nostaa sen yli 20? Ku mä oon ihmetelly että mistä se tuon repii ku mikään ei tunnu vaikuttavan!
Mitä tässä sen elämää seuraillut, niin ei ole siitä perus kahdestakymmenestä ennen liikkunut mihinkään suuntaan, niin sitä ihmettelenkin miten se nyt muuttuu noin. Ajattelin että muilla se pyörii isoissa lukemissa ja meikäläinen aina vaan pohjalukemissa, mutta "mukava" kuulla että ihan yhtä heikkoja pistetä muillakin ja toimintatapa arvoitus 
Aivan, röyhtäily siis on hyvä alkuraskauden merkki sen mielestä :D no sitä mulla ei kyl vielä oo ollu (tai oikeestaan on niin normaali oire et ei tuu merkattua tuonne) ni siks en oo saanu pisteitäEn tiedä itsekään mikä sitä oikein liikutteleeMitä tässä sen elämää seuraillut, niin ei ole siitä perus kahdestakymmenestä ennen liikkunut mihinkään suuntaan, niin sitä ihmettelenkin miten se nyt muuttuu noin. Ajattelin että muilla se pyörii isoissa lukemissa ja meikäläinen aina vaan pohjalukemissa, mutta "mukava" kuulla että ihan yhtä heikkoja pistetä muillakin ja toimintatapa arvoitus
Edit: seur. pvänä eli tänään 29.12. kun lisäsin lämmöt (35,58'C) ja oireina jatkuu närästys(/röyhtäily), niin pojot nousi 44:n.
toivotaan et sun pisteet olis oikeessa! Miltä sulla lämmöt näyttää?