Mrs. Smithille sympatiat ja tsemppiä odotteluun <3 On se niin sieltä ja syvältä, oli kyse mistä tahansa.. Mulle just muutama viikko sitten mun kaveri, (joka tietää meidän vuoden mittaisesta yritystaipaleesta ja plussasi itse puolen vuoden päästä ehkäisyn poisjättämisestä...

) jolle valitin tätä vauvakuumetta ja että saadaanko me koskaan edes sitä ainokaista jne., tokaisi että "hyvää kannattaa odottaa"... No ei paljoa ole lohduttanut..

Vaikka sitä kuinka tietäisi/uskoisi/toivoisi sitä hyvää tulevaksi, niin ei se ajatus siinä hetkessä lohduta. Meikäläistä ainakaan..
Tsemppiä myös
Gadianille kierron k'ynnistymisen odotteluun <3
Mrs. R, samaa mieltä Vaianan kanssa tosta miten raivostuttavaa on kun oireet vaihtelee! Kyllä, mulla(kin

) on ollu negakierroissa erilaisia oireita, eri järjestyksessä ja eri tavalla ja vaikka mitä vielä, ja aina olen kuvitellut että "ahaa, tässä kierrossa tuli esim. nännit kipeiksi mutta edellisessä kierrossa ei, mun on pakko siis olla raskaana".

Mutta sitten kuitenkaan ollut. Ja tätä rataa

You know the feeling.
Vaiana, toivotaan että jos menkat on alkaakseen niin alkaisivat pian, vielä olisi ainakin ihan säädyllisen mittainen kierto!
Täälläpä tilanne näyttää tältä:
Kp 14 ja 15 tekemäni ovistestit näyttivät plussaa (vahvempia viivoja en ole saanut kuin letrozol-kierroissa ja tässä kierrossa en siis letroja käyttänyt) ja tänään kp 16 tekemäni o-testit olivat jo selvästi haaleampia, joten niiden perusteella voisi arvella oviksen olleen. Myös kananmunalimat tyrehtyneet täysin, mikä viittaisi oviksen jo olleen, tosin limoja olikin tässä kierrossa vain muutaman päivän ajan. Eilen aamulla oli lämmöissä tuo dippi mikä mulla on yleensä ennen ovista ja tänään lämmöt hentoisesti noususuunnassa. Lähipäivät näyttävät miten tilanne täällä etenee. Tallettelut ainakin sattui kohdalleen mikäli ovis tässä tosiaan oli, loppuviikosta meillä on miehen kanssa työvuorot niin päällekäin ettei suuria tallettelumahdollisuuksia olisi ollut

Olin jo henkisesti lyönyt hanskat tiskiin tämän kierron osalta