BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:nailbiting: Zoriaaaa!! Kyllähän siellä viiva on!
Varovaiset onnittelut ja viivalle vahvistumista!
Iiik, oon ihan innoissani puolestasi :grin:Heartpink

Mä testasin Zorian innoittamana, mutta tyylipuhtaat negat :grin tosin eipä se vielä epätoivoon syökse, kun vasta 9dpo.

Tein vielä uuden päivän toisesta pissasta, herkkyys 10 ja nyt kuva otettu ihan testiajalla :)

Liitteet

• 8DC3F320-7B66-47A2-AC7A-D6972311B25F.jpeg
    8DC3F320-7B66-47A2-AC7A-D6972311B25F.jpeg
    453.9 KB · Katsottu: 246
Oviksen mukaan menis LA 29.11, mut katsotaan mitä sieltä saavat lasketuksi.. Toisaalta en vielä hirveesti iloitse kun viimeksi marraskuussa tätä lystiä kesti viisi päivää kunnes viivoja ei ollut enää. Toisaalta en mielestäni saanut noin vahvaa silloinkaan..

Ooh, jännää Zoria!:nailbiting: Toivotaan vahvistumista!

Ootteko käytelleet noita temperature correctoreita, jos ootte mitanneet poikkeuksellisen aikaisin tai myöhään? Mä heräsin tänään viiden aikaan, mittasin lämmön ja menin käymään vessassa. Sen jälkeen pyöriskelin hereillä varmaan tunnin, nukahdin uudestaan ja mittasin herätessäni seuraavan kerran n. 7.45. Viideltä lämpö oli 36,13 ja 7.45 36,59. Ero on musta yllättävän iso. Normaalisti herään ja mittaan noin 6.30-7.00. Oon joskus ottanu huomioon tollasen vähän ennen kahdeksaa mitatun lämpötilan, mutta nyt kun unta ennen mittausta oli vain n. 2 tuntia, sekään ei taida olla luotettava. Netistä katottu corrector sanoisi, että toi viideltä mitattu lämpö olisi korjattuna noin 36.3, mutta Ff ei ilmeisesti ainakaan pidä ajan mukaan muokattuja lämpöjä luotettavina.

Mä täällä jännäilen ovista :grin Kp 13 ja lämpö aamulla 35.7 eli selkeästi alempi kuin mitä tässä kierrossa ollut. Valkovuoto vetistä/venyvää ja pikkuhiljaa kirkkaaksi päin muuttuvaa, joten en vielä usko tämän dipin ovista ennustavan. Eilen tallettelut tehty, täytyy niitä tässä jatkaa kun meinasin tosiaan olla ovista tikuttamatta (saa nähdä kuinka onnistun :grin). Macaa oon syönyt päivittäin kp ykkösestä alkaen, enkä mitään erityistä oo huomannut.
Seuraavassa kierrossa meinasin vaihtaa macan tilalle Mrs.R:n suositteleman Inofolicin :)

IMG_20180317_113359.png

Ooh, jännää Zoria!:nailbiting: Toivotaan vahvistumista!

Ootteko käytelleet noita temperature correctoreita, jos ootte mitanneet poikkeuksellisen aikaisin tai myöhään? Mä heräsin tänään viiden aikaan, mittasin lämmön ja menin käymään vessassa. Sen jälkeen pyöriskelin hereillä varmaan tunnin, nukahdin uudestaan ja mittasin herätessäni seuraavan kerran n. 7.45. Viideltä lämpö oli 36,13 ja 7.45 36,59. Ero on musta yllättävän iso. Normaalisti herään ja mittaan noin 6.30-7.00. Oon joskus ottanu huomioon tollasen vähän ennen kahdeksaa mitatun lämpötilan, mutta nyt kun unta ennen mittausta oli vain n. 2 tuntia, sekään ei taida olla luotettava. Netistä katottu corrector sanoisi, että toi viideltä mitattu lämpö olisi korjattuna noin 36.3, mutta Ff ei ilmeisesti ainakaan pidä ajan mukaan muokattuja lämpöjä luotettavina.
Mä en oo käyttänyt niitä. Tai siis kokeillut joo, mutta todennut ettei voi olla luotettava, kun lämpöjen heittely niin henkilökohtaista.

Mittasin muuten aikalailla samoin viime yönä. :grin Heräsin 4.35 ja mittasin 36,34, kävin vessassa myös. Sitten heräsin 7.30 ja mittasin 36.68! :D nukuin kyllä kuin tukki tuon välin.. merkkasin nyt käyrään tuon 36,68, mutta kirjoitin notesiin myös tuon 36,34.. että on muistissa.
Normaalisti mittaan 5.45-6.45 välillä.

Testasin pregcheckillä negan, joten nyt voin ainakin lopettaa turhat kuvittelut aikaisemmasta oviksesta:grin Tänään siis dpo 7 ja jatkossa meen sen mukaan, enkä kuvittele muuta. Lämmöt oli kyllä hypänneet ylöspäin ja nyt paleltaa. Nukuin kyllä vähän levottomasti. Katottiin miehen kaa eilen Netflixistä uusi leffa nimeltä Hävitys (Annihilation) ja se oli jotenkin niin jännä, että näin varmaan sen takia taas ihan ihme painajaisia:grin

Tän aamun käyrä:
2DFEEFEB-088F-44EF-9C91-03089EAE2C9F.jpeg

Mites muiden piinailijoiden käyrät ja testit?:)

Mrs R, täälläkin palellaan oikein urakalla ja lämmöt nousussa. Hyvin näyttää sullakin nousevan! :)
Katsoinpa muuten illalla itsekin tuon saman elokuvan, kun mies oli kavereidensa kanssa ulkona. Oli kyllä jännä! :D näin myös hieman painajaisia!

Käyrä näyttää tältä:
9CA568C2-4441-472E-B99D-E45444B49106.jpeg

Pregnancy monitor sanoo implantation signs kohdassa: mahdollinen triphasic pattern kp26 eteenpäin.
Tänään testattu täysin nega onestepillä kyllä. Ei näy edes valolla viivanpaikkaa, joten toiveet ei kyllä ole korkealla :shifty:

Täällä tännäköistä :) Ei kyl meinaa millään uskoa, että sieltä plussa tuli. Olisipa se pysyvä :smiley-angelic001

Hyvännäköistä käyrää Mrs. R ja Vaianalla, kunpa tekin tähän plussa-aaltoon tulisitte :)

Liitteet

• FF388A72-0604-4436-90BE-664DFE0D0D0A.png
    FF388A72-0604-4436-90BE-664DFE0D0D0A.png
    268.3 KB · Katsottu: 241
Ihan mahtavaa Zoria!<3
Toivottavasti tullaan perässä :)

Tuli vain mieleen kun katselin käyrää, että mikäli eilisestä merkkaisikin sen klo 4.30 mitatun lämmön klo7.30 sijaan, niin tulisi tälläinen dippi dpo9:
FCF59414-1130-4613-9C57-AB7D94B5E74E.jpeg

Oli myös lievää kramppaamista eilen..:rolleyes:

Tässä taas tämä sama mihin olen merkannut sen klo7.30 mitatun. Silloin tulee ehkä alkava triphasic, joka myös voisi viitata kiinnittymiseen.
6F748434-2D37-410B-BFEF-4F2134AAD525.jpeg

Kunnon spekulaatiota :grin Koitan selvästi keksiä syyn, miksei testissä näy mitään.. se on tietty eilen vasta kiinnittynyt! Hahahaha:hilarious:
Tänään ihan hullua väsymystä ilmassa. Voisin vain nukkua päiväunia, päiväunien perään :)
Terveisin, sekopäinen ylitulkitsija

Muokattu viimeksi:
Tuossa joku tunti sitten bongasin vessareissulla reilusti kananmunalimaa, ja tämän havainnon innoittamana sorruin tikuttamaan. Ovistesti näytti tältä. Plussa aika lähellä, hyvällä tuurilla ovis on aikaisemmin kuin arvelin :) Onneksi on talleteltu tässä edeltävästi aika kivasti :wink

IMG_20180318_181808.jpg

Ihan mahtavaa Zoria!<3
Toivottavasti tullaan perässä :)

Tuli vain mieleen kun katselin käyrää, että mikäli eilisestä merkkaisikin sen klo 4.30 mitatun lämmön klo7.30 sijaan, niin tulisi tälläinen dippi dpo9:
View attachment 66735
Oli myös lievää kramppaamista eilen..:rolleyes:

Tässä taas tämä sama mihin olen merkannut sen klo7.30 mitatun. Silloin tulee ehkä alkava triphasic, joka myös voisi viitata kiinnittymiseen.
View attachment 66736

Kunnon spekulaatiota :grin Koitan selvästi keksiä syyn, miksei testissä näy mitään.. se on tietty eilen vasta kiinnittynyt! Hahahaha:hilarious:
Tänään ihan hullua väsymystä ilmassa. Voisin vain nukkua päiväunia, päiväunien perään :)
Terveisin, sekopäinen ylitulkitsija
Vaiana, eilen leikkiessäni sillä correctorilla, kokeilin sitä myös sun lämmöillä ja kellonajoilla. Sekä toi 7.30 mitattu että 4.30 mitattu muuttuivat klo 6.00 lukemiin korjattuina 36,5 asteeseen. Millainen kuvio sillä sit tulis?:grin

Vaiana, eilen leikkiessäni sillä correctorilla, kokeilin sitä myös sun lämmöillä ja kellonajoilla. Sekä toi 7.30 mitattu että 4.30 mitattu muuttuivat klo 6.00 lukemiin korjattuina 36,5 asteeseen. Millainen kuvio sillä sit tulis?:grin

Hahahah:grin heti katsomaan!
Tälläinen se silloin olisi:
E824743A-23E8-4398-9BA4-FA41DEDF1F8E.jpeg

Pienen pieni dippi :D

Takaisin