Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivotaan vahvistumista!Mä en oo käyttänyt niitä. Tai siis kokeillut joo, mutta todennut ettei voi olla luotettava, kun lämpöjen heittely niin henkilökohtaista.Ooh, jännää Zoria!Toivotaan vahvistumista!
Ootteko käytelleet noita temperature correctoreita, jos ootte mitanneet poikkeuksellisen aikaisin tai myöhään? Mä heräsin tänään viiden aikaan, mittasin lämmön ja menin käymään vessassa. Sen jälkeen pyöriskelin hereillä varmaan tunnin, nukahdin uudestaan ja mittasin herätessäni seuraavan kerran n. 7.45. Viideltä lämpö oli 36,13 ja 7.45 36,59. Ero on musta yllättävän iso. Normaalisti herään ja mittaan noin 6.30-7.00. Oon joskus ottanu huomioon tollasen vähän ennen kahdeksaa mitatun lämpötilan, mutta nyt kun unta ennen mittausta oli vain n. 2 tuntia, sekään ei taida olla luotettava. Netistä katottu corrector sanoisi, että toi viideltä mitattu lämpö olisi korjattuna noin 36.3, mutta Ff ei ilmeisesti ainakaan pidä ajan mukaan muokattuja lämpöjä luotettavina.

Vaiana, eilen leikkiessäni sillä correctorilla, kokeilin sitä myös sun lämmöillä ja kellonajoilla. Sekä toi 7.30 mitattu että 4.30 mitattu muuttuivat klo 6.00 lukemiin korjattuina 36,5 asteeseen. Millainen kuvio sillä sit tulis?Ihan mahtavaa Zoria!<3
Toivottavasti tullaan perässä :)
Tuli vain mieleen kun katselin käyrää, että mikäli eilisestä merkkaisikin sen klo 4.30 mitatun lämmön klo7.30 sijaan, niin tulisi tälläinen dippi dpo9:
View attachment 66735
Oli myös lievää kramppaamista eilen..
Tässä taas tämä sama mihin olen merkannut sen klo7.30 mitatun. Silloin tulee ehkä alkava triphasic, joka myös voisi viitata kiinnittymiseen.
View attachment 66736
Kunnon spekulaatiotaKoitan selvästi keksiä syyn, miksei testissä näy mitään.. se on tietty eilen vasta kiinnittynyt! Hahahaha
Tänään ihan hullua väsymystä ilmassa. Voisin vain nukkua päiväunia, päiväunien perään :)
Terveisin, sekopäinen ylitulkitsija
Vaiana, eilen leikkiessäni sillä correctorilla, kokeilin sitä myös sun lämmöillä ja kellonajoilla. Sekä toi 7.30 mitattu että 4.30 mitattu muuttuivat klo 6.00 lukemiin korjattuina 36,5 asteeseen. Millainen kuvio sillä sit tulis?![]()
Edelleen vois olla myös triphasic, koska dpo 7 on siirtynyt uudelle tasolle