BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Edelleen vois olla myös triphasic, koska dpo 7 on siirtynyt uudelle tasolle:hilarious:
Tartun kaikkiin mahdollisiin oljenkorsiin:hilarious:

Ei mutta tosiaan.. huomaan ihan päivä- ja iltalämmöissäkin lämpöjen nousun tässä parina päivänä. Nyt koko ajan jotain 36.85-37.35 ja paleltaa hulluna.
Kun taas muutama päivää aiemmin lämmöt oli koko ajan max 36.63 päivällä ja illalla.

Muokattu viimeksi:
Niin vitivalkoinen nega testattu tänään pc:llä, että ehkä vähän alkaa harmittaa :shifty::grin

E3F8A1C6-1B6F-4CE3-8E99-E91130663826.jpeg
Dpo 8 ja aamulla tehty nega. En olisi muuten tehnyt, mutta nyt MIES, joka yleensä yrittää käskeä malttamaan testailujen kanssa, painosti mua testaamaan, kun olin koko viikonlopun valittanut kylmää ja kipeitä rintoja:confused: Kerroin kyllä testanneeni sunnuntaina negan ja että sen perusteella on vielä liian aikaista, mutta mies halusi vielä varmistaa asian testillä tänään. Sinänsä söpöä, että mies on silminnähden vauvakuumeinen, mutta vähän ärsytti tuhlata testi. Nyt voisin yrittää olla pari päivää testaamatta ja odottaa, kunnes siinä on jotain järkeä. Muutenkin olen nyt aika pessimistisillä fiiliksillä, enkä kipeistä rinnoista ja lievästi kuumeisesta olosta huolimatta jaksa uskoa plussaan. Tässä vaiheessa kuitenkin kaikki oireet on varmasti vain keltarauhasen toiminnasta johtuvia.

Niin vitivalkoinen nega testattu tänään pc:llä, että ehkä vähän alkaa harmittaa :shifty::grin
No höh. Oliko sulla dpo 11? Eikö tossa kemiallisessakin testiin ilmestynyt viivoja vasta vähän myöhemmin?

View attachment 66769 Dpo 8 ja aamulla tehty nega. En olisi muuten tehnyt, mutta nyt MIES, joka yleensä yrittää käskeä malttamaan testailujen kanssa, painosti mua testaamaan, kun olin koko viikonlopun valittanut kylmää ja kipeitä rintoja:confused: Kerroin kyllä testanneeni sunnuntaina negan ja että sen perusteella on vielä liian aikaista, mutta mies halusi vielä varmistaa asian testillä tänään. Sinänsä söpöä, että mies on silminnähden vauvakuumeinen, mutta vähän ärsytti tuhlata testi. Nyt voisin yrittää olla pari päivää testaamatta ja odottaa, kunnes siinä on jotain järkeä. Muutenkin olen nyt aika pessimistisillä fiiliksillä, enkä kipeistä rinnoista ja lievästi kuumeisesta olosta huolimatta jaksa uskoa plussaan. Tässä vaiheessa kuitenkin kaikki oireet on varmasti vain keltarauhasen toiminnasta johtuvia.

Voihan nega sielläkin!:banghead: Tietty aikaiset päivät vielä, eli toivoa on<3

Ja tosiaan mulla dpo11 nyt. Siinä kemiallisessa sain dpo12 onestepiin sen vain taskulampun valossa näkyvän harmaan hailuran. Dpo13 näkyi sitten pc:llä jo haale punainen viiva.. Tiedä sitten olisiko pc näyttänyt jo dpo12 jotain.

Jos nyt Koitan ajatella, että olisi vielä mahdollista, niin kemiallinen yritti selvästi tarttua mukaan jo dpo7-8. Joten jos leikin, että nyt dpo9 olisi vasta kiinnittynyt, niin toivoa olisi:hilarious:

Mutta todellisuudessa alan olla kyllä vahvasti sitä mieltä, ettei tämä ollut meidän kierto. Ihokin on hyvässä kunnossa, kun taas kemiallisessa hormonit laittoi ihon ihan kamalaan kuntoon:grin

Edit. Ei taida tarvita enää testailla:shifty:
Äsken kohdunnapukkaa kokeillessa oli vv:n mukana vähän verta. Eiköhän täti tee tuloaan

Muokattu viimeksi:
Researchin ja fam:n mukaan vasta Dpo8. Advanced Dpo9. Ei aiemmin tällästä käppyrää ole tullut, kokoaja ylös ja alas. Nyt onneksi on testaamisen suhteen malttanut.

Liitteet

• 1521455355953.jpg
    1521455355953.jpg
    111.2 KB · Katsottu: 196
Oottelen... menkkoja... kuuta nousevaa.... plussaa... sitä että saadaan fuusioenergia käyttöön... että aterit korvataan pillereillä.

Kp36 ja nega testi.

Just waiting....

Oottelen... menkkoja... kuuta nousevaa.... plussaa... sitä että saadaan fuusioenergia käyttöön... että aterit korvataan pillereillä.

Kp36 ja nega testi.

Just waiting....

No voihan perkule.. toi ainainen odottaminen on kyllä aivan sieltä ja syvältä:shifty: eikun tsemppiä sinne siis<3

Täällä edelleen ootellaan et kierto käynnistyis, viime viikolla vielä testi positiivinen. Ei hirveesti viitteitä oviksesta vaikka kontrolliultrassa näytti että vois olla folleja kehittymäs. Nyt on kyllä antibioottikuurin jäljiltä elämäni eka hiivatulehdus tulilla joten ei kyllä talletuksista toivoakaan vaikka ovis tuliski. Tulispa täti kylään, jos koittaisin levittää sen punasen tervetulomaton ja leipoisin kakkua?

b_7Boqkd.png

Gadian, toi kierron käynnistymisen odottelu keskenmenon jälkeen on niin turhauttava vaihe:sad001 Tsemppiä!

Samoin Mrs.Smithille tsemppiä! Selviskö sulle gynekäynnillä mitään mahdollista syytä ovuloimattomuudelle?

Mulla alko eilen tosi menkkamaiset kivut mahassa ja selässä. Ei lupaa hyvää. Oudointa on, että tänään on vasta dpo 9. Taas pelkään luteaalin lyhenemistä entisestään ja edelleen mietin, olisko ovis sittenkin ollut aikaisemmin. Viime kierrossa luteaali oli 11 päivää ja selkäkivut alkoi dpo 10. Rinnat on kuitenkin edelleen kipeät, kun viimeksi rintakipu lakkasi, kun selkäkipu alkoi. Saas nyt nähä, mitä tästä vielä tulee. Lämmöistä en pysty sanomaan mitään, koska nukuin taas ihan älyttömän huonosti. Huonosti nukkuminen on jotenkin tosi tyypillistä mulle luteaalivaiheessa.

Heräsin siis n. 2.45, 5.20 ja lopulta herätyskelloon 6.50. Mittasin lämmön 5.20 ja 6.50. 5.20 oli vain 36,22, mutta 6.50 jo 36,52. Tosin ennen tuota viimeistä mittausta unta oli ehkä vain reilut puoli tuntia, joten se ei mitenkään ole luotettava. Merkkasin nyt ton 5.20 mitatun lämmön, vaikka ei sekään ole luotettava.
C25277F7-1349-4040-9487-09AD21C29547.jpeg

Gadian, toivon että sulla pian kierto käynnistyisi.. on niin inhottavaa tuo ainainen odottelu. Voimia<3

Mrs R, onpas kyllä taas mysteeriä! On melkein raivostuttavaa kun oireet poikkeaa normaalista.. rupee käymään ihan vainoharhaiseksi, kun miettii Oisko merkki raskaudesta. Tai ainakin näin minulla :hilarious: Mullakin luteaalissa aina vähän nukkumisongelmia kyllä!
Oisin itsekin noista laittanut ylös tuon 5.20 mitatun lämmön :)

Täällä odotellaan sitä tätiä. Lämmöt vähän laskussa, mutta edelleen korkealla. Varsinkin päivä- ja iltalämmöt yli 37. Ehkä hieman jomotusta, mutta ei mitään vuotoa edes kohdunnapukalla.
82FC2550-80D3-4566-A1A0-358853CADDB3.jpeg

Tässä ihan mielenkiinnosta taas edellinen ja tämä kierto:
930AB258-2E60-4316-8496-273C1FA23FE8.jpeg

Ja tässä suhteutettuna ovikseen ja coverlineen:
7B1F4CE6-B8B7-4F61-A7B0-F361BE3E6FB3.jpeg

Toivoisin että alkaisi ne menkat pian, jos ovat alkaakseen:grin pääsisi taas uuteen yritykseen!

Edit. Kohdunnapukalla taas hieman verta ja jomotus lisääntyy. Luulisi huomenna hanojen aukeavan.

Muokattu viimeksi:
Mulla alko eilen tosi menkkamaiset kivut mahassa ja selässä. Ei lupaa hyvää. Oudointa on, että tänään on vasta dpo 9. Taas pelkään luteaalin lyhenemistä entisestään ja edelleen mietin, olisko ovis sittenkin ollut aikaisemmin. Viime kierrossa luteaali oli 11 päivää ja selkäkivut alkoi dpo 10. Rinnat on kuitenkin edelleen kipeät, kun viimeksi rintakipu lakkasi, kun selkäkipu alkoi. Saas nyt nähä, mitä tästä vielä tulee. Lämmöistä en pysty sanomaan mitään, koska nukuin taas ihan älyttömän huonosti. Huonosti nukkuminen on jotenkin tosi tyypillistä mulle luteaalivaiheessa.

Heräsin siis n. 2.45, 5.20 ja lopulta herätyskelloon 6.50. Mittasin lämmön 5.20 ja 6.50. 5.20 oli vain 36,22, mutta 6.50 jo 36,52. Tosin ennen tuota viimeistä mittausta unta oli ehkä vain reilut puoli tuntia, joten se ei mitenkään ole luotettava. Merkkasin nyt ton 5.20 mitatun lämmön, vaikka ei sekään ole luotettava.
View attachment 66795

Mulla sama juttu, luteaalivaiheessa nukun huonosti! Just mietin kanssa että kannattaako niitä lämpöjä edes merkitä jotka on otettu huonosti nukutun yön jälkeen...

Mrs. Smithille sympatiat ja tsemppiä odotteluun <3 On se niin sieltä ja syvältä, oli kyse mistä tahansa.. Mulle just muutama viikko sitten mun kaveri, (joka tietää meidän vuoden mittaisesta yritystaipaleesta ja plussasi itse puolen vuoden päästä ehkäisyn poisjättämisestä... :sour:) jolle valitin tätä vauvakuumetta ja että saadaanko me koskaan edes sitä ainokaista jne., tokaisi että "hyvää kannattaa odottaa"... No ei paljoa ole lohduttanut.. :sad001 Vaikka sitä kuinka tietäisi/uskoisi/toivoisi sitä hyvää tulevaksi, niin ei se ajatus siinä hetkessä lohduta. Meikäläistä ainakaan..

Tsemppiä myös Gadianille kierron k'ynnistymisen odotteluun <3

Mrs. R, samaa mieltä Vaianan kanssa tosta miten raivostuttavaa on kun oireet vaihtelee! Kyllä, mulla(kin :grin) on ollu negakierroissa erilaisia oireita, eri järjestyksessä ja eri tavalla ja vaikka mitä vielä, ja aina olen kuvitellut että "ahaa, tässä kierrossa tuli esim. nännit kipeiksi mutta edellisessä kierrossa ei, mun on pakko siis olla raskaana". :laughing002 Mutta sitten kuitenkaan ollut. Ja tätä rataa :rolleyes: You know the feeling.

Vaiana, toivotaan että jos menkat on alkaakseen niin alkaisivat pian, vielä olisi ainakin ihan säädyllisen mittainen kierto!

Täälläpä tilanne näyttää tältä:
Kp 14 ja 15 tekemäni ovistestit näyttivät plussaa (vahvempia viivoja en ole saanut kuin letrozol-kierroissa ja tässä kierrossa en siis letroja käyttänyt) ja tänään kp 16 tekemäni o-testit olivat jo selvästi haaleampia, joten niiden perusteella voisi arvella oviksen olleen. Myös kananmunalimat tyrehtyneet täysin, mikä viittaisi oviksen jo olleen, tosin limoja olikin tässä kierrossa vain muutaman päivän ajan. Eilen aamulla oli lämmöissä tuo dippi mikä mulla on yleensä ennen ovista ja tänään lämmöt hentoisesti noususuunnassa. Lähipäivät näyttävät miten tilanne täällä etenee. Tallettelut ainakin sattui kohdalleen mikäli ovis tässä tosiaan oli, loppuviikosta meillä on miehen kanssa työvuorot niin päällekäin ettei suuria tallettelumahdollisuuksia olisi ollut :grin Olin jo henkisesti lyönyt hanskat tiskiin tämän kierron osalta :p

2018-03-20-16-10-11.png

Liitteet

• IMG_20180320_155634.jpg
    IMG_20180320_155634.jpg
    760.9 KB · Katsottu: 180
Salainensydän, joo noi kavereiden sinänsä hyvää tarkoittavat sanat kyllä tiedetään. Joo, hyvää kannattaa odottaa, se on ihan totta, mutta vauvan odottamisen odotus on oikeasti jotain ihan muuta, kuin vaikka kivan lomamatkan. Jos joku mulle nyt voisi 100 % varmuudella luvata, että saat vauvan vuoden 2020 tammikuussa, olisin ihan okei asian kanssa ja tyytyisin odottamaan. Mutta tässä vauvaprojektissa onkin se, kun ei voi tietää, kuinka kauan joutuu odottamaan ja ainakin mua pelottaa, että odotankin ihan turhaan enkä koskaan saa lasta. Mutta onnea oviksesta! Toivotaan, että teidän odottamisen odotus päättyisi tähän ja tää olis nyt the kierto:)

Mikäköhän se on, joka aiheuttaa huonosti nukkumisen luteaalivaiheessa? Mä oon miettinyt, johtuuko se ihan vaan siitä, että aina kuitenkin vähän jännitän aamulämpöjä ja seuraavan päivän oireita ja mahdollista testaamista. Tänään fiilikset on menneet niin laidasta laitaan. Välillä oon ihan varma, että huomenna testissä on vähintään haamu, välillä oon ihan varma, että menkat alkaa jo huomenna.

Mrs R, Mä luulen että itsellä vaikuttaa juurikin tuo aamulämpöjen jännitys. :grin

Salainensydän, hyvältä vaikuttaa siellä kaikinpuolin! Nyt on toiveet täältä lähetetty, että tämä kierto toisi teille toivotun tuloksen:wink

Muokattu viimeksi:
Takaisin